Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hjem kære hjem

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjem kære hjem Empty
IndlægEmne: Hjem kære hjem   Hjem kære hjem Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 08:45

Tid:00.41
Dag:Torsdag
Dato:15/10
Årstid:Efterår
Vejr:Koldt, skyet, mørkt og lidt tåget.

Akane gik rundt i skoven og kiggede efter noget at spise. Hun kunne enten tage sig til takke med at dyr eller hun kunne se efter om der gik en forvillet og fordrukken dreng rundt, som var faret vild. Hun valgte at lede efter en dreng, så kunne hun jo også samtidigt tage hans skygge. Hun løb lidt rundt i skoven indtil, at hun fandt en dreng, som lå på ryggen i skovbunden og han bevægede sig ikke. Akane gik forsigtigt hen imod han *det er jo næsten for nemt det her* Hun smilte mens hun gik frem imod ham. Hun lagde sig ned på knæ ved siden af ham, og bed han i struben for han vågnede. Så gav hun sig til at spise. Da hun var færdig tog hun hans skygge og løb afsted igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjem kære hjem Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem kære hjem   Hjem kære hjem Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 23:41

I det Akene havde taget 3 skridt, sprang Terion lige ned foran hende.
"Sødt" sagde hun, og nækkede med narken, hendes øjne var sorte, og hendes
hud så hvid som sne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjem kære hjem Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem kære hjem   Hjem kære hjem Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 01:04

Akane gik uden om hende. *jeg har ikke tid til den slags lige nu* Da hun gik uden om hende aktiverede hun sin evne. Lige nu ville hun stadig se Akane foran sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjem kære hjem Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem kære hjem   Hjem kære hjem Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 01:51

Terion grinte lidt, "Tror du virkelig du kan snyde mig" hun vendte sig om
og så på Akane.
Det kunne godt være Akene lavede den ilustration, men hun havde glemt
at skjule sig selv.
Og anden ting var at Terion var formskifter, og det var nærmest beslægtet med
illustrationens kunst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjem kære hjem Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem kære hjem   Hjem kære hjem Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 06:57

"Smut nu! Jeg gider ik dine julelege" sagde Akane og kiggede på Terion. Hun var begyndt at synes mindre om denne person end i forvejen. *Hvorfor skal alle bare irretere mig* Hun kiggede på Terion. Hun virkede ikke som en stor udfordring. Hun lavede sin illusion igen og denne gang kunne Terion hverken se eller høre noget. Akane sparkede Terion maven. Hårdt og Terion blev kastet tilbage i det nærmeste træ. Akane gik hen til Terion og slog hende i hovedet så hårdt at hun med sikkerhed besvimede. Men bare for en sikkerheds skyld bed hun hende i armen og brækkede den. Akane efterlod hende sådan og skyndte sig væk. Når Terion endelig vågnede ville hun være langt væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjem kære hjem Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem kære hjem   Hjem kære hjem Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 21:14

//hehe du nybegynder og jeg er i b rang...så er stærker end dig^^' //


Terion fløj tilbage, men i det at Akane skulle til at slå hende i hoved, grav hun fat i hendes hånd, og vred den tilbage, Terion kiggede op i Akanes øjne selv var Terions helt sorte og mørke, hun vred hånden tilbage i den forkerte retning.
Selvom at den store flyve tur ind i træet havde taget pusten fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjem kære hjem Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem kære hjem   Hjem kære hjem Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 01:18

//Du kan da ikke lave om på det jeg skriver >:(//

Akane kiggede ned på sin brækkede hånd, det gjorde selvfølgelig ondt, men hun gad ikke rigtig tage sig af det. "Hvad er det du vil mig??" råbte hun meget vredt. *Hende her går mig virkelig på nerverne* Da Terion ikke svarede vendte Akane sig om og gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjem kære hjem Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem kære hjem   Hjem kære hjem Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 07:31

//SORRY.....//


Terion kiggede bare på Akane.
"HVad laver du" sagde hun og kiggede så bare med et smil på hendes ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjem kære hjem Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem kære hjem   Hjem kære hjem Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 09:22

//Det er ok//

Kiyomi svarede ikke, hun gik bare. Vendte sig ikke om. Hun fokuserede på træerne foran hende.
Da hun var kommet noget væk, måtte hun indrømme at hun var blevet noget træt. Så derfor lagde hun sig ned og gav sig til at sove.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjem kære hjem Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem kære hjem   Hjem kære hjem Icon_minitimeOns 17 Nov 2010, 19:53

Terion kedede sig nu 0ver den her Dæmon, normalt var der mere fest og gang i dæmoner men hende her nej!
Terion sukkede og vendte så om og begyndte at løbe ind i mørket
og forsvandt så kort tid efter afd syne.


//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjem kære hjem Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem kære hjem   Hjem kære hjem Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 03:58

//fint, fint//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjem kære hjem Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem kære hjem   Hjem kære hjem Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjem kære hjem
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: