The Lost World - Who writes the story? |
|
| en tur på Reggie club. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på Reggie club. Lør 09 Okt 2010, 21:32 | |
| " ja du kan bare spørge løs min tøs " sagde hun med et lille smil på munden hun var stadigvæk i varulv form og hun ændrede sig ikke da hun ikke stolede nok på de andre til at kunne forvandle sig til et menneske igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på Reggie club. Lør 09 Okt 2010, 21:43 | |
| ''hvorfor har du skåret i dig selv??'' spurte hun med et lidt uroligt blik mod den unge varulv foran sig, selvom hun ikke kendte ham ville hun dog gerne vide mere om hende for at kunne hjælpe hende. *hvorfor gør hun det* tænkte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på Reggie club. Lør 09 Okt 2010, 21:51 | |
| Hun smilte let " Jeg var engang den lækkreste på hele kloden, mit liv var perfekt, indtil jeg fik en kæreste der gjorde mig til den jeg er idag " Fortalte hun " jeg ville gerne være menneske lige nu" Sagde hun med et trist smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på Reggie club. Lør 09 Okt 2010, 21:56 | |
| ''det er jeg ked af at høre'' sagde hun og så på den unge varulv. hun aede hende på den sore bløde ulve kind. hun så stadig på hende. *stakkels pige* tænkte violet. for sig selv. hun satte sig på en bænk ikke så langt der fra. hvor ulven stod. hun ville ikke virke påtrengende. på den unge ulv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på Reggie club. Lør 09 Okt 2010, 21:58 | |
| Thunter lagde sig ned og kiggede rundt, blod manglen påvirkede osse hendes ulveform * ih jeg skal prøve og lade vær at skære imig selv* tænkte hun da hun så hen mod den brunnettede vampyr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på Reggie club. Lør 09 Okt 2010, 22:04 | |
| ''har du brug for et sted at bo??'' spurte den unge vampyr, hun viste sin arm til varulven. ''se jeg har også været der'' sagde hun man kunne se sskar mærkerne på hendes blege arm. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på Reggie club. Søn 10 Okt 2010, 07:48 | |
| Thunter kiggede på hende " Jah ved du hvor jeg kan bo da?" Sagde hun med et lille smil på sine tynde men dejlige varme læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på Reggie club. Man 11 Okt 2010, 02:31 | |
| ''jeg har et ekstra værelse du godt må bo på'' sagde hun med et lille smil på sine fine lidt blege læber. *hehe måske kan jeg hjælpe hende mere end andre* tænkte violet for sig selv hun ville ikke se den unge blonde pige ende sine dage på grund af en flok vampyre der ikke kunne styre sig eller fordi hun skar i sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på Reggie club. Man 11 Okt 2010, 04:21 | |
| Thunter smilede til hende " jo men det blir en kort periode" sagde hun da hun overvejede at trave tilbage til et menneske igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på Reggie club. Man 11 Okt 2010, 05:51 | |
| ''okay det bliver da lidt hyggeligt'' sagde hun med et smil til hende. hun begyndte at gå lidt sammen med hende. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en tur på Reggie club. | |
| |
| | | | en tur på Reggie club. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|