| en helt uglemmelig tur - willy. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 11:50 | |
| Hun smilede og kiggede på ham " Nej det gør jeg nok ikke" sagde hun og smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 11:52 | |
| "Nå.. men.. Øhm.." Roder sig i håret og står ude på gå gaden igen. "Erhm.. Jeg kender.. Ik stedet.. særlig.. godt.." Stammer lidt og smiler akavet og nervøst. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 11:53 | |
| Hun kiggede på ham " det er da bedre end hvad jeg kender til gaden " sagde hun med et lille smil på læberne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 11:54 | |
| "Nej.. Det er.. Første gang jeg er her.. Faktisk.." Han stammer stadig og ser sig omkring med en tøven. "Hv.. Hvad vil du?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 11:56 | |
| " Hmm vi kunne tage ned og se en film?" sagde hun med et smil på læberne.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 11:58 | |
| "Ja.. Men.. Je.. Jeg har ikke flere penge.." Han så i sin lomme der kun havde én krone i sig. "Undskyld.." Han sukkede og lod igen hånden kører igennem det filtrede og vilde hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:02 | |
| Hun kiggede på ham "Så det godt jeg har penge" sagde hun og smilede. hun kiggede lidt på ham " jeg gir" sagde hun med et muntert smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:04 | |
| "E.. Er du sikker? Jeg.. Er jo... Fremmed.." Han fumlede igen genert med sine fingre. "Det.. Det skal du da ikke.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:10 | |
| Hun smilede let " det er min pung så jeg bestemmer over den" sagde hun med et smil. "Der er råd til os begge " sagde hun med et lille smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:12 | |
| Ser biografen lidt væk og peger nervøst derhen, med et par rosa kinder. "Så.. Så vil jeg ikke sige nej.." Smiler nervøst og går hen foran døren. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:13 | |
| hun går forsigt hen i mod døren, og smiler. " godt " sagde hun og gik ud af døren. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:16 | |
| Willy går indenfor og finder en plads i sal 4. "Hvilken.. Film mon det.. det er?" Hvisker i hendes øre og er nervøs |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:18 | |
| Hun kigger på ham "ved det ikke" sagde hun til ham med et smil. "Håber det er en spænede film " sagde hun sødt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:19 | |
| smiler blidt og let og opdager lyset slukkes, og filmen starter. "Nu.. Begynder det" Rødmer af bar nervøsitet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:22 | |
| Hun kiggede hen på ham og samlede håret bagøret. " hvilken tror du det er?" spurgte hun spændene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:25 | |
| Han smilte og så på den kæmpe skærm. "Jeg håber inderligt det er en gammel film om før krigen mellem mennesker opstod.." Ser på hende og rødmer lidt igen af nervøsitet. "Men.. En nutidig om to mennesker er vel også god" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:27 | |
| hun kiggede på ham og var en smule facineret af ham. " du tør sige hvad du mener og det skal du blive ved med" sagde hun og smilte roligt til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:28 | |
| "Erhm.. Tak..." Rødmer over hendes svar og ser igen på skærmen, igen genert. "Hva.. Hvad med.. Dig?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:32 | |
| " Hmm vent lige lidt" sagde hun, da hun kiggede let påden store skærm. " hvad sagde du " sagde hun så med et smil på mundvigen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:33 | |
| "Jeg.. Hvad ville du helst.. se?" Han fumler nervøst med fingrene og ser op på skørmen der nu viser de mange scener. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:35 | |
| "Hmm det ved jeg ikke, hvad har du lyst til at se" spurgte hun mens hun bed sig svagt i underlæben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:37 | |
| "Bare det der.. Kommer.." Reklamerne vises stadig og Willy så let nervøst på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 12:39 | |
| Hun kiggede skævt hen imod ham, og lod et smil glide frem på ansigtet " jeg er faktisk ligeglad med hvad vi ser" sagde hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 23:24 | |
| "Gør.. er.. er jeg kedelig?" Ser filmen starter og der kun er dem, og 4 andre par. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. Man 18 Okt 2010, 23:30 | |
| "Nej du er da ikke kedelig" sagde hun smilede roligt til ham " hvorfor?" spurgte hun. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en helt uglemmelig tur - willy. | |
| |
|
| |
| en helt uglemmelig tur - willy. | |
|