The Lost World - Who writes the story? |
|
| stilhed (Eaki) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed (Eaki) Tors 16 Dec 2010, 03:45 | |
| "Jamen dog, skynd dig ud og finde nogle andre" sagde han, som altid ikke interesseret i andres elendighed. Det var ikke noget han mente personligt...sådan var han bare...en gang i mellem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed (Eaki) Tors 16 Dec 2010, 22:25 | |
| " meget sjovt jeg kan jo ligesom ikke bare valse ud og sige haj ved du hvad jeg er en engel og jeg vil gerne lære dig at kende" hun smilede et sarkastisk smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed (Eaki) Tors 16 Dec 2010, 23:05 | |
| "nok ikke til mennesker...eller vampyrer eller visse dæmoner, men resten skulle der vist ikke være ben i" svarede han let |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed (Eaki) Man 20 Dec 2010, 01:58 | |
| "altså prøver du på at sige at du ikke vil have noget med mig at gøre" "eller er det bare er galt på den?"
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed (Eaki) Man 20 Dec 2010, 06:34 | |
| "hmm...ikke direkte, jeg mener bare det er træls vis jeg skal hænge på tl du får taget dig sammen til at møde nogle nye...." sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed (Eaki) Tirs 21 Dec 2010, 12:15 | |
| hun sukkede. "og hvad så hvis jeg ikke har lydt til at møde nye mennesker?" "har du tænkt på det?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed (Eaki) Ons 22 Dec 2010, 04:26 | |
| "Skal jeg så hænge på dig hele tiden?" han stoppede op og så på hende, vis det kom så langt...Det ville han ikke! ikke acceptere! han mærkede hvordan vreden allerede spredte sig som en varme gennem hans krop. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed (Eaki) Ons 22 Dec 2010, 12:30 | |
| "hmm måske kun et kort stykke tid. det vil tiden vise!"
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed (Eaki) Søn 26 Dec 2010, 21:48 | |
| "Jeg er ikke din barnepige!" hvæse han og begyndte at gå igen, skulle han hænge på hende? Var hun måske ikke stor nok til at passe sig selv? Aldrig! Især ikke nu... |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: stilhed (Eaki) | |
| |
| | | | stilhed (Eaki) | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|