Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 19:16

Nick smlede let"okay og du var så hans offer"sag han roligt imens det gik vidre ned af gaden*hmm nå ja*tænkte han så og så lidt på hende"nick"svarede han roligt og slap hende igen imens de gik vidre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 19:50

violet så sig om hun var stadig rystet over nogle ville dræbe hende. ''rart at møde dig Nick, mitnavn er violet, Violet Sabuka.'' Sagde hun med et sødt lille smil på læben. hun så op på ham så han kunne se hun var rystet over det var lige var sket. *jeg kan ikke tro det* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 22:35

Nick smilede let men lag så en håns på hendes skulder da han ku se at hun nu var pårvirket efter det der var sket, han så lidt på hende med et alvorligt blik"jeg tror vi må skaffe dig en phykolog(staves) for det her kan komme til at pårvirke dig i lang tid"sag han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 00:18

''nej det går jeg skal bare have lidt tid'' sagde hun med et smil mod ham, hun grinte lidt og så på ham, *jeg er vampyr det burte ikke påvirke mig da jeg kan klare en del* tænkte hun for sig selv. han var da sød nok men nogle ting syns hun at hun skulle vente med at fortælle ham da hun ikke var helt sikker på om han kunne holde på sin hemmelighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 03:04

Han betragte hende let men nikke så "som du vild"svarede han roligt idet de dreje rundt om et hjørne og statioen kom til syne et stykke fra dem, han sukke svagt og så kort mod himlen*jeg klar det også fint*tænkte han og nikke så let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 03:06

violet så på ham med et smil på læben. ''hehe tak for hjælpen idag det sætter jeg pris på'' sagde hun med et sødt smil på læben. hun var rigtig glad men stadig lidt rystet men ikke så meget som hun troede hun ville være. *jeg klare den Zolg kan passe på mig* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 03:08

Nick smilede let"jeg gør blot mit arbejde"svarede han og skubbe sø døren op ind til statioen hvorefter han lod hende gå først ind, der var mange betjende som vandre rundt i fuld gang med at hjælpe folk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 03:18

violet så på ham, hun gik ind og så alle betjendtene gå rundt, så mange var der ikke da hun var der tidliger, hun så på ham igen der var en masse der kiggede på hende også vendte de tilbage til deres arbejde. ''hvor skal jeg gå hen??'' spurte hun ham og var urolig, hun var aldrig blevet afhørt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 03:20

Nick gik ind bagefter hende og klappe hende let på skuldren"bare tag det roligt"svarede han roligt og vidste hende vej hen til forhørings lokalet hvor en betjent stod og vendte på hende, Nick så nu gen alvorlig ud og smilet var væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 03:28

hun gik sammen med ham der hen. ''e....er d...det der jeg skal forhøres??'' spurte hun ham urolig hun så på ham, hun havde ingen ide om hvad der ville ske slet ingen, hun gik stille og rolig, med ham der hen, *hvad skal jeg gøre nu* tænkte hun for sig selv af skræk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 03:37

Nick nikke let"bare tag det roligt du har intet gjordt galt så det bliver en nem samtale"sag han blidt og sendte et tegn til sin kollega som åbede døren og vinkede hende ind, Nick sku selv igang med papirarbejde igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 03:50

violet gik der ind og så sig om. hun gik med yndefulle skridt hen til stolen, hun satte sig stille ned der hun viste ikke hvad hun ellers skulle gøre. *hvad har jeg rodet mig selv ind i jeg har det som en fange* tænkte hun for sig selv. hun sad der på den lille stole og var urolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 03:55

Nicks kollega trådte ind i rumet og lukke døren efter sig hvorefer han gik forbi hende og satte sig i stolen overfor hende og så på hende"nå men hvad skete der?"spurgte han så, Nick stod vec døren lidt før han satte sig ned ved sit skivebord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 04:05

violet så op på ham. ''han røvede baren, han tog et gisel for at komme væk og det var mig, han holdte pistolen mod mit havde, og der kom en af dine kolegaer ind på baren da han hørte skrig, han holdte pistolen klar, og prøvede at få manden til at slippe mig men det ville han ikke. manden rettede pistolen mod jeres kolega, jeg bed ham for at komme væk og han tabte pistolen også fangede jeres kolega ham også kig vi her hen'' sagde hun meget uroligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 08:39

Han nikke let til det hun sage"sage du noget til ham siden du blev hans offer? og fik du navnet på betjenten for han har vidst gjordt et godt stykke arbejde"sag han med en rolig stemme for at være lidt flink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 08:48

violet kiggede på ham hun smilte til ham. ''jeg gjorde intet og sagde intet, og ja navnet for betjenten var Nick'' sagde hun med et smil og så på ham. ''må jeg godt gå nu'' spurte hun for sig selv. hun ville bar væk hun kunne ikke lide at være der særlig længe af gangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 08:51

Han nikke let"okay godt, ja du kan bare gå nu vi ringer til dig vis der er mere"svarede han, Nick havde fri nu og var derfor ikke i uniform mere men en kortærmet skjorte i sort og så bar han et par lidt løse kamuflagsbukser samt et par sorte all stars, han smilede let og begyndte at gå mod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 09:00

violet rejste sig stille og gik mod ud gangen og så nick. hun smilte og gik ud. ''hej Nick'' sagde hun med et smil mod ham og kom stille op ved hans side. hun grinte af var okay igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 21:36

Nick gik lidt i sine ejne tanker men løftede hovdet dan hans navn blev nævnt, han smilede så da han fik øje på hende"dav"sag han roligt"hvordan gik det?"tilføj han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:27

violet gik ved siden af det her. ''fint de spurte efter dit navn fordi du havde hjulpet mig'' sagde hun med et smil på læben,hun så op på den høje betjent som havde hjulpet hende tidliger idag, ''mange tak for hjælpen idag'' sagde hun med et smil. mod ham hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:32

Nick gik roligt ved siden af hende"når okay det var godt"sag han roligt og smilede lidt"jeg gjorde blot mit arbejde men tak"sag han faktiskt lidt flovt hvorefter han ånede døren og lod hende gå ud først før han fulgte efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:38

hun gik stille ind der hvor døren blev åbnet hun så sig om. ''hvor er vi henne nick??''såurte hun ham med et smil og så på ham. hun viste ikke hvad hun ellers skulle spørge ham om, hun kiggede rundt for at finde ud af hvor hun var henne men hun kunne ikke helt finde ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:53

De var komet ud på gågaden igen, han smilede let"vi er da på gågaden"svarede han roligt"hvor skal du enligt hen ku være vi ku gå sammen"sag han roligt og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 02:06

''ved det ikke helt har intet at lave, vil nemmelig gerne være sammen med nogle venner da jeg lige har været hos min dejlige kæreste imorges kunne jeg godt være sammen med nogle venner'' sagde hun og så på ham med et smil på sine yndige læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 02:35

Han smilede let"oky du må da godt komme hjem hos mig der er bare lidt rodet men sådan er det tit hos mig"sag han med et smil og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: