Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Empty
IndlægEmne: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 07:32

Sted: politi stasionen.
omkring: mennesker og celler.
vejr: blæsende.
Tid: 16:45
Dag: Fredag

violet var kommet ind på stasionene da hun skulle besøge en hun kendte da hun, havde lavet indbrud i en butik hun, gik hen til en betjendt der stod foran hende(Nick) hun prikkede ham på skuldern hun så meget ung ud til at kunne kende en forbryder. hun smilte til ham da hun så ham, ''undskyld mig men kan du fortælle mig hvor simoon knusen er(indbrudstyv)'' spurte hun ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 07:39

Nick var på arbejde idag men der havde dog ikke været nogen haste sager så han sku desværre blive på politistatioen hvor han sku ordne forskelige ting men det var nu ikke det han gad, Nick var en ung fyr som var fuld af krudt og var også meget stærk en person man faktisk hurtigt ku regne ud var betjent, han stod og snakke lidt med en kolega da han blev prikket på skuldren vendte han sig om og så på en ret ung kvinde, han smilede let men så dog også konceret ud"jeg ved det ikke desværre"svarede han roligt og betragte hende let.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 07:47

hun smilte et smil der var smukt. hun så på ham, hun kom med et lille grin da han faktis så godt ud, *hmm menneske* tænkte hun for sig selv hun gik rundt og kiggede og fandt ham hun skulle snakke med. ''simon?? din tumpe se hvem der er her imens du sidder her'' sagde hun med et grin. hun så tilbage mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 07:53

Nick så let efter hende men vendt så om på hælen og gik over mod sit skrive bord hvor der lå en masse papir på som han skal læse igennem, han satte sig ned med et let suk på stolen hvorefter han tog et stykke papir fra bunken og begyndte at læse det før han skrev under og tog et nyt papir, han sad dog med et lille smil på læben men dog ikke så stort som han pleje.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 18:36

violet smilte ogsåå hun sad der u ca 2 timer og snakkede med ham, ''fint sejl i din egen sø. jeg er da ligeglad'' sagde hun med et smil på læben hun gik forbi politimanden, og ud af den store dør hun havde ikke rigtig været så meget intraserede fordi hun gerne ville hjem til sin kæreste der hjemme. *hehe glæder mig til at komme hjem* tænkte hun for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 00:25

Nick sad og læste koncetrert da en af hans kolegaer bad ham om at gå en tur gennem byen for at se om der skete noget, han nikke let og rejste sig op hvorefter han gik hen til et skab og tog en pistol som han satte i bæltet hvorefter han gik hen til de store døre og trådte roligt ud i den friske luft og så roligt rundt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 05:42

violet så sig om og mærkede en gå ind i hende da hun lige var kommet ud af politi stasioen, hun mærkede en maskulin krop banke ind i hendes. hun vendte sig om og så ham i øjnene. ''ohh det er dig'' sagde hun og smilte let til ham. hun rejste sig op og så på ham med et lille grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 07:01

Nick stoppe op da han først nu opdagede at han var gået ind i en, han dreje hovdet og fik øje på kvinden fra fø'r hun var enligt ret køn, han smilede let"undskyld så dig ikke"svarede han roligt"og ja mig igen?"sag han spørgne og betragte hende nøje, man ku se på ham at han dyrkede sport for hans arme var ret muskuløse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 07:19

hun kiggede på ham med et smil hun rejste sig og så på ham hun var overrasket over det, *han træner* tænkte hun for sig selv, hun gik vider ud i byen da hun ikke viste hvad hun skulle lave. hun gik stille og rolig forbi ham, hun duftede underlig godt. hun gik gennem gaderne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 07:28

Nick smilede let og så efter hende hvorefter han selv begyndte at gå ned af gaden men han ku dog ikke få hende ud af hovdet fordi der var noget tiltrækne ved hende og ham og kvinder var to ting der passe ret godt sammen, kvinder ku nemt tiltræke ham fordi han næsten ku li alle kvinder, han begyndte faktisk at gå lidt efter hende dog på lang afstand.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 07:35

violet kiggede rund hun gik hen til nogle veninder og snakkede med dem. hun viste godt der var nogle bag hende hun kunne ligte hans mande perfyme, hun så sig om og fik øjn kontakt med ham. hun smilte. ''hvem er han violet'' spurte en veninde. ''en politimand''sagde hun med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 07:37

Nick kom nærmer og da han fik øjnkontakt smilede han roligt "hej de damer"sag han roligt og løftede hånden til hilsen til de mange piger, han betragte dem alle men det var kun en person der fange hans opmærksomhed, han sendte hende et chamerne smil og sku til at forlade gruppen igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 07:51

''uhh han ser godt ud'' sagde hendes veninde. hun smilte og grinte af hende veninde ''vil du med ud og have en drink'' spurte hendes veninde. violet smilte med et grin og gik i forvejen. og kom hen til baren hvor de skulle drikke sig fulde og have det vildt sjovt *jeg elsker at være sammen med dem de er de bedste* tænkte hun for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 07:54

Nick gik roligt vidre ned af gaden efter at han venligt afslåt tilbudet fordi han var på arbejde og man drak ikke når man bar en uniform, han smilede og gik roligt forbi baren og vidre ned af gaden med hænderne i lommerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 08:03

efter noget tid havde en mand drukekt for meget, og havde unden nogle viste det en pistol og han havde åbenbart røvet baren så han skulle bruge et gisel og tog violet og holdte pistolen mod hendes hovede. ''ikke et skridt tætter på mig eller dør hun'' sagde han og truede violet. hun var uroligt over det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 08:07

Nick hørte lam hende fra baren og trak hurtigt sin pistol op af bæltet hvorefter han løb hen til baren og åbnede øren da et ret voldsomt syn mødte han, pigen fra før var nu fange af en mand som stod med en pistol ved pigens hovde, han tav helt og så alvorligt på manden"slip hende hun har inet gjordt"sag han hurtigt"tag mig vis du ikke er en tøsdreng"sag han, man ku høre at han ikke lavede sjov men var helt alvorlig og valgte sinbe ord med omhu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 08:13

manden holdte stadig pistolen mod hendes hovede og lidt tætter på det den her gang, violet så på ham også over på politimanden. ''hun er mit gisel skyder du mig rammer du hende'' sagde han. ''skyd ham'' sagde violet og så på nick. hun ville bare væk der fra hun var lidt bange. *hvad hvis jeg dør hvad vil Zolg så ikke gøre ved ham* tænkte hun for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 08:19

Nick sænke pistolen lidt og trådte et langsomt skridt nermer"lad hende nu gå"sdag han alvorligt"hun er helt uskyldig"tilføj han og så alvorligt på dem begge"smid din pistol på gulvet og jeg smider så min også"sag han og så på hende kort og sendte hende et blik der vidste tegn på at han vidste hvad han gjorde hvorefter han igen så på manden"VIS DU lader hende gå kan vi tag hen til statioen uden at du kommer i hånjern"tilføj han, han håbe virklig på at det her lykkes.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 08:25

violet så på ham hun smilte, ''ples lad mig gå'' sagde hun mod manden. ''glem det tøs'' sagde han og holdet pistolen mod politimanden istedet for at holde den mod violet. ''læg din pistol ned eller jeg syder dig. violet bed ham og han tabte pistolen og hun sprang væk. ''jeg må løbe'' sagde hun og løb væk der fra.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 08:34

Nick så på ham med et alvorligt blik og holdte godt øje med pistolen der blev rette mod ham han havde dog prøvet det før og var derfor ikke bange men mærke dog lidt sved i håndfladen der hvor han holdt pistolen, da hun bed ham og løb satte han selv i løb og kom hurtigt hen til maden og fik sat ham i håndjern og sat pistolen på pladsen og tog den anden pistol op fra gulvet hvorefter han hev sin mobil op og tilkalte sine kolegaer.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 08:42

violet kom tilbage lidt efter hun så på ham med et smil også så hun væk igen, hun tørte sig om munden for at sikre sig blodet er væk for at han ikke skal se det, *jeg må heller tage med hvis de har brug for at vide hvad der skete* tænkte hun for sig selv. hun gik der over. ''skal jeg tage med hvis i skal bruge en vidne om hvad der skete??'' spurte hun ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 08:45

Nick afleverede manden til en kolega hvorefter han så lidt rundt de andre folk de havde været til stede stod og snakke med to af hans kolegaer så de behøvede ikke hans hjælp, han sukket lettet da han hørte en kvidlig stemme bag sig hvorefter han vendte sig om og så på kvinden fra før"ja det er nok bedst, kan du klare en gå tur eller?"sag han spørgne da de ku gå og snakke på vej hen til statioen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 08:50

hun så på ham med et smil på læben hun ville gerne gå fordi hun ikke ville være så meget i nærheden af ham der havde truet hende på livet. ''jeg vil helst gå er ikke glad for at være ved en der har truet mig på livet'' sagde hun og kiggede på ham hun smilte stort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 08:54

Nick smilede let og nikke så, han sendte et kort signal til en kolega hvorefter han lag en arm om hende og begyndte at gå mod statioen, han betragte hende let"det er forståligt"sag han roligt"hvorfor gik han amok?"spurgte han lidt undrene det var jo faktisk ikke kun hende der blev truet for manden havde jo også rettet pistolen mod ham så han sku også selv til forhøring.

/7ses må logge//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 09:01

violet så på ham og så kiggede hun væk igen. ''han røvede baren og havde brug for et gisel for at komme ud uden af blive fanget'' sagde hun med et smil. hun gik sammen med ham, ''hvad hedder du endelig'' spurte hun med et smil på læben og kiggede på ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.   mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick. Icon_minitime

mødet mellem en politimand og en ung vampyr- Nick.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Mødet med en vampyr - André.
» et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<
» Mødet med endu en vampyr//Taron.
» Mødet med en vampyr//Lusia-privat//
» Mødet mellem to ulve - Matt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: