|
| damen som så død ud . ( Demetri) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: damen som så død ud . ( Demetri) Lør 30 Okt 2010, 04:04 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Tirs 02 Nov 2010, 07:14 | |
| En duft af røg begyndte lige så stille at sprade sig-.- |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Tirs 02 Nov 2010, 07:19 | |
| Hayley sætte sig op og kiggede rundt men kunne ikke rigtig se nogle endnu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Tirs 02 Nov 2010, 07:20 | |
| I det samme stod Demetri på hug foran hende og pustede røg i hoved på hende. "Hvor fanden har du været" sagde han i en tone hvor man kunne høre at han var ret så uvenlig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Tirs 02 Nov 2010, 07:25 | |
| Hayley fik et chok og skulle lige til at slå ham men da hun så det var ham blev hun næsten helt glad, "Væk... ej undskyld... men jeg har bare holdt mig væk i noget tid.!" hun bed sig kort i læben og skubbede ham ned at ligge og sætte sig oven på ham, "Men du skal fandme ikke snakke hvor har du været henne!" sagde hun i samme tone som ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Tirs 02 Nov 2010, 07:33 | |
| "I byen?" sagde han bare og gjorder for en gangs skyld ikek modstand. Hans cigarret røg nogen meter væk fra dem og slukkede derefter. Han kiggede kort efter den men så så på HAyley igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Tirs 02 Nov 2010, 07:48 | |
| "Hmm" hun tænkte lidt og så ham i øjne. "Du har da ikke været der imens jeg har været der" hun så spøgernde på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Tirs 02 Nov 2010, 19:25 | |
| "Næh" sagde han bare, og kiggede så på hende, "HVad med Marcus?" sagde han og smilte så roligt men lidt undertrykt til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Ons 03 Nov 2010, 22:09 | |
| Hun rystede kort på hovedet af ham og lagde sig ned ved siden af ham. "Det går vel fint nok," hun bed sig kort i læben og kiggede kort op på himlen men lidt efter kiggede hun på ham, "Hvad med dig?... får man noget på den dumme eller noget?" spugerte hun med et drilsk smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Tors 04 Nov 2010, 22:33 | |
| Han grinte bare men svarede hende ikke, "Jeg lever som jeg lever" sagde han og begyndte at grine højt af ordet lever. "Tja Ribanalon, har skaffet sig en vampyr" sagde han lidt anspændt, hvis hun først begyndte at forvandle folk igen ville hun være meget meget stærkere, og ville begyndte at blive dominerende over for Demetri, og Klusisska er kendt for hvordan de er. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Tirs 30 Nov 2010, 06:44 | |
| Hun grinede kort, ja man kunne vidst ikke sige at de levede, men på en måde gjord de, for der var jo noget der gjord at de gik rundt, men what ever. "Hmm ja" hun kløede kort sin kind, "Hvad med stoffer" spurgte hun, Hayley vidste godt at Marcus havde det, men hun havde brug for det, og hun døde jo ikke lige frem af det. hun så lidt på ham, "Har du noget" spurgte hun lidt efter med et skævt smil . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Fre 10 Dec 2010, 09:10 | |
| Han rystede på hoved til svar med stoffernde. Faktisk kiggede han også væk alt imens Hayley smilede af sig selv og sit nedern fprbrug af stoffer, "Jeg troede ikke den lille dame tog det mere" sagde han og undrede nu atitude. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Fre 10 Dec 2010, 09:23 | |
| Hun trak på skuldrene og sætte sig op. "Gør hun heller ikke, men det er sjovt når man skal give den gas" hun fugtede sine læber. og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Fre 10 Dec 2010, 09:30 | |
| Han nikkede bare af hende, Demetri syntes at Hayley altid snakkede ham af munden, som om hun hele tiden søgte anerkendelse af ham som et barn der hele tiden ville gøre sin fader stolt han grinte svagt. "Vi kan jo hurtigt få noget" han hóldte en kort pause, "Niko og Loena har sikkert savner mig" han havde ikke været i det milijø i lang lang tid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Fre 10 Dec 2010, 09:45 | |
| Hayley ville ikke gøre Demetri stolt som et lille barn ville have sin far skulle være af hende, hun ville bare hænge ud med ham som i gamle dage, hvor de bare havde sex for sjov, drak for hyggen's skyld og stofferne for at blive mere vilde. vampyrer kunne jo ikke dø af det. "Hvem fuck er det" spurgte hun ham og lagde sig ned på maven med en hånd under hagen og hendes blik rettet mod Demetri. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Fre 10 Dec 2010, 21:20 | |
| "Dem jeg plejer at få det hele fra" sagde han og trak på sine skulder, han sukkede kort og vende ansigtet væk fra Hayley. Han så tænkede ud over alt det landsskab han nu engang kunne se.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Lør 11 Dec 2010, 01:01 | |
| Hun smilede bare og lod blikket falde ud på søen og fugtede sine læber, hun begyndte stille og roligt at lege med sin nye tunge piercing, hun elskede den. Hayley tænkte kort, "Hvordan går det med din far, har jo kun støt ind i ham en gang og ikke mere lige siden" Sagde hun roligt *Heldigvis* Tænkte hun kort med et lille smil og lod blikket falde op på Demetri . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Man 13 Dec 2010, 19:54 | |
| Han trak på skuldernde, "Det viste sig at være min bror" sagde han kort. Det havde irreteret Demetri at han havde taget fejl at hele Cortez og hans faders duft men Demetri kendte Cortez, og det var som en sand kopi af hans fader. Det eneste der var at Cortez havde bygget den onde cirkel rundt om sig som Ribanalon sådan at folk troede at de intet gjorder og bare var hamløse vampyre/mennesker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Man 13 Dec 2010, 20:11 | |
| Hayley satte sig hurtigt op, "Din bror" hun så kort ned. "Omg jeg havde taget fejl der" hun bed sig lidt i læben og kiggede på ham, "Hvordan går det ellers" spurgte hun roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Man 13 Dec 2010, 20:20 | |
| Han trak på skuldernde over begge hendes udfald. Han havde ikke noget svar, faktisk hviste han ikke hvorhoved hvordan det gik med ham, hans søskende eller hans vampyrer, han følte stadig den tomhed som han havde følt som han altid havde lige siden at det gik op for ham at han var død og var blevet til en vampyr dengang for ca 2000år siden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Man 13 Dec 2010, 20:30 | |
| Hayley sukkede over hans stilhed. hun smed sin trøje og sine bukser og hoppede i søen, hun sprøjtede vand op på ham, og ville have ham til at komme op med humørt , |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Man 13 Dec 2010, 20:34 | |
| Demetri holdte sig for ansigtet og kiggede så på Hayley der var hoppet ud i mosevandet. Og havde hoppet igemmen isen der lå på mosesøen. "HVad fanden har du gang i " sagde han og kiggede vredt på hende, han gad sku ikke have sådan lortevand på sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Man 13 Dec 2010, 20:38 | |
| //Ud nej.. glem hvad jeg skrev .. tænkte på de var nede ved haven ;s /
Hayley stod på isen, den var så tyk at den kunne holde til hende, hun havde sit tøj på ;D hun fugtede sine læber og sagde så "Kom Demetri, den kan holde til os" hun så roligt hen på ham.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Man 13 Dec 2010, 20:46 | |
| Demetri kiggede lidt på hende og kunne ikkelade være med at grinte overlegent af hende. Før han rettede sig op og sprang på isen sammen med hende, og rablede direkte ind i Hayley så de kurrede direkte længere ud på isen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) Tirs 14 Dec 2010, 08:51 | |
| Hayley smilede og lagde hurtigt armene om hans skulder, så hun ikke faldt på røven, hun så på ham med et sødt, smil, men sådan var hendes smil bare, hun kørte en hånd igennem hans hår, "Du er lang håret" drillede hun ham. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri) | |
| |
| | | | damen som så død ud . ( Demetri) | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|