Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

damen som så død ud . ( Demetri)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 09:23

//tja,...siden du dumpede mig fra forks har vi haft et andet slags venskab...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Mar 2011, 23:07

//Hvad O: ! .. Hvorfor ? //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitimeFre 11 Mar 2011, 10:07

//Det sårede mi faktisk på en måde i virkeligheden...///
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitimeLør 12 Mar 2011, 02:35

//Før det første så er det jo kun et spil :D .. Men sidden var jo så godt som død. og du var aldrig på. så havde intet valg.. jo det havde jeg.. jeg kunne ha ladet hende være sammen med Demetri.. men det gjord jeg ikke da du aldrig var på. og Shin var så sød ved hende. ^^.. men er da ked af det sårede dig. vis det er kan vi jo begge lave en til person her inde eller på forks som finder sammen. bare et forslag xD //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitimeLør 12 Mar 2011, 08:22

//Nej...desværre har snakket med min kæreste om den her side, og jeg har aftalt at jeg ikke er sammen med nogen her inde da det gør min kæreste ret så jaluo og ked, hvilket
jeg godt kan forstå....//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 01:27

//Hvad xD .. Ej det jo til grin. det er jo en side. ? hvor man spiller en person man er jo ikke sammen med nogle irl. omg..? Det for nørdet !!! //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 06:26

//fuck du for nem :P XD /// Btw...hvorfor er du ikke på så meget mere*=?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 03:08

//Fuck dig :D ! Jeg har ligget meget syg. har haft meget travlt med skolen og vennerene. ellers har jeg bare ikek haft nok krea :S //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 20:12

//Trist....///
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 00:22

//Meget.! Men du er da heller ikke særlig meget på selv? //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 01:20

//Jo i perioder...//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 21:12

//Ja perioder. ? Men du er ikke så meget som du har været ^^ //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 05:42

///det korrekt...//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: damen som så død ud . ( Demetri)    damen som så død ud . ( Demetri)  - Page 4 Icon_minitime

damen som så død ud . ( Demetri)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Hey There..-Demetri
» Hey you.-Demetri
» Why? - Demetri
» Deja Vu? :::: DEmetri
» I skoven [Demetri]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum