|
| Hvem bed mig?? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 11:06 | |
| Dato :: Irl Årstid :: Irl Dag :: Mandag Tid :: 23.00 Sted :: SkovenO.o Omgivelser :: Træer? Påklædning :: http://thetwilightfansite.net/wp-content/uploads/2009/06/kristen-stewart-as-joan-jett-in-the-runaways-03.jpgHayley sad på en bænk.Hun havde lukket øjene og hun havde en halskæde i sin hånd som hun havde på da hun blev bidt hun trykkede på den og fik billeder ind i hovedet. "Han kyssede min hals..og hvad mere iiii billede forvinder når jeg er så tæt på og se hvem det er"hun havde stadig lukket øjene og hun trykkede på den hvor der var lidt blod |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 11:45 | |
| Demetri sad oppe i et af træernde og hoppede nu ned foran hende, "Noget galt" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 11:59 | |
| Hayley åbnede øjene op og rystede på hovedet da hun så hvem det var "Nej..der er ikke noget" hun tog hurtigt halskæden i lommen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:03 | |
| Han nikkede og satte sig ved siden af hende, "Du skal giftes høre jeg" sagde han og kigede lidt væk fra hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:05 | |
| Hayley nikkede og kiggede ned på sin finger "Ja..det skal jeg" sagde hun og smilede stort "Noget glat" hun bed sig i læben og lagde hovedet på skrå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:06 | |
| Han rystede på hoved, "Nej" han slikkede sig på tanden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:08 | |
| Hun nikkede og fugtede sine læber "Kan du huske hvem der bed dig" hun kiggede på ham og fugtede sine læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:10 | |
| Han kiggede lidt på hende og grinte så, "Jeg har aldrig været bidt" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:12 | |
| Hayley nikkede og smilte svagt "Nårhh okay din heldige skid" hun puffede blidt til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:18 | |
| Han trak på skuldernde, "Min datter fik ikke lov at leve" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:20 | |
| Hun kiggede hurtigt ned på sin mave "Det gjorder mit barn heller ikke" hun sukkede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:22 | |
| Han kiggede lidt på hende, "Haylet var du" han stoppede og smilte så underligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:27 | |
| Hayley nikkede og bed sig hårdt i læben "Jeg var gravid..for ikke så langtid sidden men jeg tabte barnet" hun kiggede på demetri men kiggede hurtigt ned på sin mave "Det hele fløj rundt mig og marcus kom op og skændtes..fordi jeg ikke var så sød" hun holdte en pause "Jeg tabte det" hun tog sig til maven og bjøede sig frem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:29 | |
| Han trak på skuldernde, "IKKE så sød?" sagde han sprøgernde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:30 | |
| Hun nikkede og satte sig op "Jeg fik lidt af det dårlige frem i mig fra fortiden" hun sukkede "Jeg var skide sur og han havde ikke gjordt noget..men det gik udover ham" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:31 | |
| Han nikkede og lænede sig så tilbage, "Tro mig hvis du vil have det mellem dig og dæmon bassen skal holde så hold dit langt væk fra mig" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:34 | |
| Hun trak på skulderne "Jeg skal ikke have nogle børn..i meget langtid" hun kiggede på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:36 | |
| Han rystede på hoved og smilte så, "med Marcus måske" han kiggede væk, "men sådan er det jo" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:40 | |
| Hun nikkede "Mig og marcus har snakket om det..og det bliver først når jeg er klar" ¨hun sukkede og kiggede på sin ring |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:41 | |
| Han trak igen på skuldernde, "hvem skal så med til Bryllupet" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:43 | |
| Hun trak på skulderne "Jeg ved kun en som er Kala.. Marcus har mere styr på det end jeg har" hun sente ham et smil "Du må da gerne komme" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:47 | |
| Han trak på skuldernde, "det nok best jeg holder mig væk" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:48 | |
| Hun trak på skulderne "Hvorfor du er en ven" hum kiggede ned |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:57 | |
| Han sukkede, "Jeg kan ikke forklare det" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 12:58 | |
| Hun kiggede undernde på ham "Er du sikker prøv" hun smilede svagt |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? | |
| |
| | | | Hvem bed mig?? | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|