|
| Hvem bed mig?? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 13:12 | |
| Han rejste sig, "jeg kan bare ikke" sagde han og begyndte at gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Søn 15 Nov 2009, 19:36 | |
| Hayley rejste sig og gik med "Det er også okay" hun kiggede på ham og fugtede sine læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:03 | |
| Han stoppede op og vendte sig mod hende, "Hils Marcus fra mig" han smilte et underligt smilmen blev stående og kiggede på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:21 | |
| Hayley nikkede og smilede "Okay..Det skal jeg nok gøre" sagde hun og fuftede sine læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:25 | |
| Han satte sig direkte ned på skovbunden, "er der noget forandret" sagde han og smilte.
(ikke billed, jeg mener noget andet ) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:27 | |
| Hun nikkede og tænkte lidt "Jo..du har fåret en elsker" hun sendte ham et smil og satte sig på hug |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:30 | |
| Han lagde hoved lidt på skrå og kiggede faktisk nu op på hende, "Hvem har så sagt det" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:32 | |
| Hun trak på skulderne "Marcus kender hende du er sammen med " hun kiggede ned og satte sig ned og pillede ved bladene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:35 | |
| "Og hun har snakket med ham" han fulgte hende med blikket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:39 | |
| Hun rystede på hovedet "Nej da jeg mødte marcus duftede han også af hende men du dufter meget af hende..selv din ånde" hun kiggede på ham og smilte kort |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:42 | |
| Han grinte, og satte sig så på hug foran hende, "men du kender hende siden du kender hendes duft" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:43 | |
| Hun rystede på hovedet "Nej jeg gør ikke men jeg kender kun det marcus har fortalt om hende" hun kiggede på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:44 | |
| "Hvad har han da fortalt" sagde han og smilte lidt sygt forførste gang i langtid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:52 | |
| Hun trak på skulderne "At hun har rødt hår.og hvordan hun ser ud" hun kiggede på hans smil og begyndte selv og smile |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:53 | |
| Han nikkede og rejste sig så op, -"Farvel Hayley" sagde han og gik forbi hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:56 | |
| Hayley nikkede og kiggede på ham "Farvel" hun gik over til bænken og satte sig hun tog halskæden frem og pillede ved en |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:57 | |
| "Forresten var gammel var du nu i din leve alder" han smilte over at hun stadig havde den halskæde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 01:59 | |
| Hun kiggede på ham "18 år og har være en vampyr i 108 år som vampyr"
Skal gå med min hund |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 02:02 | |
| Han nikkede, og gik så videre.
//okay// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 02:58 | |
| Hayley trykkede hårdt på halsekæden hun havde øjene lukket hårdt i "Kom nu kom nu" hun sukkede og billede forsvandt "iiiiiii så noget lort" hun bankede foden ned i jordern |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 03:05 | |
| Han hviskede det han havde sagt til hende den nat da han faktisk havde bidt hende, "Jeg vil give dig liv som et af mørkets døtre" hvorefter han dengang havde bidt hende.
Han forsvandt i mørket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Man 16 Nov 2009, 08:07 | |
| //Din ged du kan ikke bare folade mig..Helt alene uden at hjælpe hende lidt..ej jeg driller du ved jeg holder af dig xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Fre 20 Nov 2009, 01:54 | |
| //Jeg har jo ikke skrevet at jeg var ude af samtalen XD Når jeg er ude så skriver jegg altid "Out" så er stadig med// XD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Fre 20 Nov 2009, 02:43 | |
| Det gav et sæt i hayley så hun tabte sin halskæde "Shit" hun trakede vejert hurtigt "Flash back" hun bed sig i læben og kiggede ned på halskæden *Hvorfor kan jeg ikke huske hvem der gjorder det,men det enste jeg kan huske var du kyssede min hals satte dine tænder i mig..og had skete der så*tænkte hun og stirrede ned på sin halskæde Hun trorede hun var alene,Men hun turder ikke og tag halsekæden op,Hun stirrede ned på den uden at blinke og hun trak eller ikke vejert
//Nårh det var godt så er du ikke en ged alligevel xD // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? Fre 20 Nov 2009, 03:07 | |
| "Skal du ikke samle den op" lød en stemme op fra træet. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hvem bed mig?? | |
| |
| | | | Hvem bed mig?? | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|