Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Nymånens nat

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Nymånens nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 22:54

Han skuttede sig da han hørte stemmen.
Hurtigt drejede han rundt og kiggede på Lucinis.
"Ååååh.. Hej" sagde han og smilte skævt til hende og kiggede så hen på Pandora.
Han smilte tilbage til Pandora og spurgte så. "Hvad laver i to her?" med det samme venlige smil.

//Skal lige ud med hundene...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 22:56

"Snakker" svarede hun smilende. Hendes øjne var stadig sorte, men de var langsomt begyndt aaat blive blege igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 22:58

Pandora svarede ikke på Michael's spørgsmål.
Hun sukkede stille og kiggede så ind i Michael's øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 23:11

Michaels grå øjne kiggede tilbage på hende og han smilte lidt over det.
"Må jeg så snakke med, eller er det sådan noget tøse noget?" Spurgte han så.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 23:17

"For min skyld må De da gerne snakke med." svarede hun smilende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 23:20

"Okay, men for det første... Så hedder jeg ikke DE... Men Du" sagde han og grinte lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 23:22

Pandora kiggede på Michael med et smil på læben.
Hun rystede på hovedet.
''Du må godt snakke med'' Svarede hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 23:23

Hun rystede på hovedet. "De er ældre end mig, ergo hedder De 'De'." sagde hun blot. Hun havde fået tilstrækkeligt med øretæver til altid at tiltale ældre mennesker med De, Dem og Deres.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 23:24

Han rystede på hovedet af Lucinia og grinte så bare venligt.
"Herligt" Sagde han da Padora havde svaret ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 23:28

Pandora blev ved med at kigge på Michael, men vidste ikke sådan rigtigt hvorfor.
Hun rystede roligt på hovedet, og kiggede på Lucinia.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 23:30

Lucinia strakte benene og rejste sig i sin fulde højde (á små 111 cm). Hun ville ikke virke mindre end hun var i forvejen, så når de stod på ville hun ikke sidde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 23:33

Michael kggede selv på Pandora før han så kiggede på Lucinia da hun rejste sig op.
Han smilte skævt og satte sig så ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 23:35

"Hvad skal vi snakke om?" spurgte hun da hun ikke selv kunne finde på noget, og ville brude tavsheden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 23:49

''Hmm..Det ved jeg ikke''
Hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige, for hun var virkelig dårlig til at finde på sådan noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 00:16

"jeg har heller ingen ide..." sagde han bare og grinte lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 00:19

Pandora kiggede dumt på ham, og satte sig ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 00:20

Hun sukkede da hun også var blank for ideer, og lod sig glide ned i siddende stilling igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 00:22

Pandora sukkede tungt, og kiggede på Michael i noget tid og derefter på Lucinia.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 00:23

"Det er sikkert min skyld at i ingen ide har om hvad i snakker om" Sagde han med et lille grin.
Han vidste allerede at Pandora var en Vampyr, men Lucinia kunne da heller ikke være meget andet end det...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 00:24

''Hmm, måske ?'' Sagde hun med et lille smil på læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 00:25

Hun rystede på hovedet. "Vores samtale var ved at ebbe ud.." sagde hun stille og smilede let.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 00:28

"Og så kom jeg og slog den helt ihjel" sagde han og grinte lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 00:31

"Grrr. Din dræber" lo hun glad ved hans valg af ord, og smilede stort... Stadig med lukket mund.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 00:33

''Nej, det tror jeg ikke dhu gjorde'' Svarede hun tænkende.
Hun sendte ham et skævt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 00:40

Han grinte bare over hvad det var han selv havde sagt.
"Jeg er faktisk en rigtig dårlig dræber... Jeg kan ikke engang dræbe rotter" Mumlede han surt, men smilte så hurtigt igen efter.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Nymånens nat   Nymånens nat - Page 3 Icon_minitime

Nymånens nat
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: