Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 by tur//Nitaki//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




by tur//Nitaki// Empty
IndlægEmne: by tur//Nitaki//   by tur//Nitaki// Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 03:10

S-byen
T-20.00
O-lidt mennesker
P-sort bukser og sko og bar overkrop
V-lidt blæst


Jaster var på vej ned i byen fra sin lejlighed af for at se hvad der var ved at ske derned og om der overhovedet skete noget for ellers ville han bare tage hjem igen og lave ingen ting for så var det spild af tid at være nede i byen om aften *hvad skal jeg dog give mig til*tænkte han og gik stille og roligt rundt i byen for at se hvad der forgik i byen men det så ikke ud til at der skete det helt vilde i byen for så havde der været flere mennesker i byen men han havde kun set et par stykker.
Han gik hen og satte sig på en bænk og slappede af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Nitaki//   by tur//Nitaki// Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 03:14

Nitaki sad på en bænk og slappede af * Sikke en skod by * TÆnkte hun og rodede nede i sin Cucci taske, endelig dukkede der et par Dior briller op, altså ikke rigtige briller, men sådan nogle der bare er der for at være der. Hun kunne se folk der gik fori hende var fristet til at hilse * Når endelig nogle der ville være høflige* Tænkte hun kort og lod blikket glide op i himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Nitaki//   by tur//Nitaki// Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 03:31

Han sad og kiggede rundt og slappede bare af for sig selv der var ikke rigtig noget at lave så han blev bare siddende og kiggede rundt for at se hvad der forgik men der skete ikke så meget lige nu der var ikke mange ude om aften og hvorfor viste han ikke lige men der var jo nok en eller anden form for grund til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Nitaki//   by tur//Nitaki// Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 03:35

Nitaki kiggede rundt og tog ned i brillerne * Hmm måske skal jeg bare tage hjem, jeg gider ikke kede mig mere* Tænkte hun og lod sig rejse sig, hun stod på sine lange tynde ben og kiggede rundt, hun bukkede sig forsigtigt efter sin taske, da hun greb fast i den lagde hun solbrillerne ned i den. Hun svang den over sine små skuldre * Ihh jeg skal væk inden jeg kommer for tæt på for mange mennesker, det sker bare igen at jeg er ved at blive fanget* Tænkte hun og gik ned af en vej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Nitaki//   by tur//Nitaki// Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 05:51

Han rejste sig op og man kunne se hans overkrops muskler og han gik stille og roligt og fik så stille øje på en person "hejsa"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på kvinden og stod og kiggede på hende "hvad laver du her"spurgte han og kiggede lidt rundt og kiggede så på hende igen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Nitaki//   by tur//Nitaki// Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 08:09

Hun kiggede hen på ham og løftede let øjnbrynnet, hun vidste ikke om hun skulle vise en god personlighed eller en personlighed der sagde skrid her fra, men hun vidste at fornuften var det bedste. " Heej" sagde hun, mens en hundelugt kom hende imøde, en rigtig varulve lugt, men den generede hende ikke " Ehmm må jeg da ikk evære her eller hva?" sagde hun med et spørgende blik...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





by tur//Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Nitaki//   by tur//Nitaki// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
by tur//Nitaki//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: