|
| Alene i stilheden | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Alene i stilheden Ons 18 Nov 2009, 06:42 | |
| Dato :: 18. Nov. Årstid :: Efterår Dag :: Lørdag Vejr :: Skyfrit og koldt Sted :: Dreins mounaitn Tid :: 02.01 Omgivelser :: Klipper, sten og Mari Mari sad på en sten og så ud over landskabet langt under hende. Hun sukkede svagt og rettede lidt på kjolen. Hendes hår var som sædvanligt kunstførdigt sat op, men nogle totter af det lange hår var faldet ud af frisuren og hang løst. Hun havde søgt op i bjergets stilhed, for, for engangs skyld ikke være omgivet at tåbelige unge mænd der adlød hendes mindste vink, og for at give sig selv tid til at tænke. Hun sukkede igen og strøg en tot af håret væk fra ansigtet, og lukkede øjnene. //Tøj: http://www.w1style.co.uk/products/ss07-gdrugm-blk_a.jpg// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Tors 26 Nov 2009, 02:10 | |
| Alec gik i sine egne tanker , mærkede/lugtede/så næsten ingen ting. HUn havde lige spist så, ikk' sulten, hun var gået der op for at finde noget selskab af enhver art. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Søn 29 Nov 2009, 08:16 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Man 30 Nov 2009, 00:16 | |
| Mari fik hurtigt færten af den unge vampyr, og rejste sig fra stenen. Det sædvanlige drillende og udfordrende smil spillede om hendes røde læber mens hun gik i retning af lugten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Man 30 Nov 2009, 01:24 | |
| Alec mærkede en luft-forandring, hun stod ubevægelig med spændte muskler. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Man 30 Nov 2009, 01:28 | |
| "Jamen halløj, lille vampyr" sagde hun med drillende stemme i det hun nærmede sig. Hendes smil voksede en tand og et udfordrende glimt spillede i hendes mørke mandelformede øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Man 30 Nov 2009, 01:31 | |
| Hej, Vampyr" Hun smilede et smil med tænder, men ikke for at være ond. "Jeg er Alec og dhu?" hun gik et skridt nærmere vampyren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Man 30 Nov 2009, 01:37 | |
| "Mari Copernicus" svarede hun med en fejende bevægelse. Hun kagde armene over kors og stod lidt og betragtede Alec. "Du er da vel nok utrolig ung.." konstaterede hun med et skævt, lettere koldt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Man 30 Nov 2009, 01:42 | |
| "Blev vampyr som femten" Hun trak på skuldrene. *Jeg havde engang ven ved navn Maria..* Hun skubbe væk og rettede fokus på Mari. "Hvad laver dhu her?" spurgte hun henkastet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Man 30 Nov 2009, 01:49 | |
| "Slapper af... Og du?" svarede hun og viklede henkastet en tot af det natsorte hår rundt om en finger. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Man 30 Nov 2009, 02:20 | |
| "Det samme..." Alec smilede lidt koldt. Hun kunne godt lide at spille to personer. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Fre 04 Dec 2009, 06:03 | |
| Mari lo af hendes kulde. "Godt for dig.." sagde hun studerede Alec med øjnene. "Så ung..." mumlede hun og smilede skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Lør 05 Dec 2009, 20:36 | |
| Alec smilde bare til hende. *Det er vildt at tænke på hun er så gammel...* hun var helt parf. men hendes ansgt afsløred ingen følser. "Jeg er synes du er gammel... Altså din vampyr-alder" hun lagde haovedt på skrå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Tors 31 Dec 2009, 23:31 | |
| Mari lo en dæmpet, mild og isende kold latter. "Nå så det synes du? Der er du nu galt på den. Jeg er ingen gammel vampyr, mange er langt ældre end mig." sagde hun så og smilede farligt venligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Fre 01 Jan 2010, 02:34 | |
| Alec så forbeholdent ud "Det ved jeg". Hun var overrasket over sin egen reaktion. Hun kiggede koldt på Mari. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Fre 01 Jan 2010, 06:31 | |
| "Godt for dig." sagde hun ligegyldigt, og så sig lidt omkring for at finde noget mere underholderende at tage sig til. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene i stilheden Fre 14 Maj 2010, 20:42 | |
| Alec følte sig utryg ved pigen, men samtidig fælte hun e vrede over pigens ligegyldig. HUn viste ikke nogen af følelserne, hun havde et koldt blik i øjnene. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alene i stilheden | |
| |
| | | | Alene i stilheden | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|