Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I BC - Nitaki

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 02:14

Dag + dato: Irl.
Tid: 15.32
Vejret: Tørt, dog blæsevejr.
Sted: BC

Felicia stod foran en tøj butik, og så lidt på udstillingen. Hun skulle ikke have noget, og brød sig egentlig ikke den mindste smule om tøjet de solgte, men hun nød at opholde sig i centeret. Roligt gik hun videre, og lod hånden glide gennem det røde hår. Hun smilede svagt, og lod blikket glide hen over de andre tilstedeværende, der nød en afslappet eftermiddag, eller skulle skynde sig at købe ind til aftensmaden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 02:22

Nitaki trådte ind på det store gulv i Benjamin Centreyt, egentlig tog hun der ind fordi de havde et tilbud på Køddet der henne, og et eller andet skulle hun jo leve af, hun gik ind i et lille område hvor man kunne købe kød " Et stykke mørt grisekød tak " bad hun slagteren om. Altså det var blodet der sad rundt om kødet hun intreserede sig for " Skal det skylles før betjening?" spurgte de hende, men hun kiggede bare hen på ham " Nej bare gi mig det som det er " sagde hun og fik sin betjening, * hmm hvad skal jeg så lave nu* Tænkte hun og gik ud af slagteren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 03:14

Lugten af vampyr overraskede Felicia. Hun så sig let om, før hun fik øje på kilden. En ung pige ikke så forfærdelig langt fra slagter afdelingen. Hvad mon hun skulle der?.. Lige meget egentlig. Hun rodede en smule op i det røde hår, og begyndte så at gå videre, da en ældre dame brokkede sig over at hun stod i vejen. Hun holdt diskret øje med vampyren, mest fordi hun kunne udgøre en potientiel fare for Felicia... En fare hun helst ville undgå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 03:26

Nitaki kunne lugte engel i nærheden, hun kiggede så lidt rundt og da hun opdagede hende lagde hun hovedet på skrå så alt det sorte hår gled ned over hendes skuldre. Egentlig orkede hun ikke holde øje med hende, men hendes lugt plagede hende * Hmm ja jeg behøver ikke bruge denne gris idag * Tænke hun og fandt et lumsk smil frem, men da hun jo nok ikke skulle samme vej som hende opgav hun hende helt, men et hiv i henndes skulder plagede hende " Ehmm undskyld er du intreseret i at købe nogle nye sko?" Spurgte en ung pige, hendes blik gled af englen og om på hende den ret unge pige " Neej, men jeg er intreseret i at købe dit blod MØGUNGE" Hvæsede hun så hun nok ikke ville høre det " Nej synes du jeg ligner en der har brug for nye sko Møgunge?" Råbte hun til den lille pige.
Man kunne se den lille pige havde nok denne tanke, hvorfor er hun sådan? eller hvorfor råber hun af mig?, men det var ikke Nitakis problem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 03:31

Felicia rynkede let panden, da vampyren råbte af en lille pige. Hun var ikke særligt langt fra dem, så hun kunne godt tillade sig at sige noget til det. "Hey! Snak ordenligt, gider du?" sagde hun halvhøjt, mens hun banede sig vej mellem menneskene det sidste stykke vej. Snart efter stod hun ved siden af vampyren og pigen, og afventede vampyrens reaktion. *Du er og bliver en idiot, Felicia* bandede hun af sig selv i tankerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 03:37

" Ved du hvad du har bare at blande dig uden om " Sagde hun og smilte hårdt da hun så det var englen. * Hun er ikke den klogeste * Tænkte hun, men af en eller anden grund var hun slet ikke blod sulten " denne pige er bare heldig" Mumlede hun da hun mente pigen der ville sælge sko, men pludselig greb den der lille pige fat i Nitakis kjole " Altså det var ikke for at komplicere dine sko" sagde hun, men somom det hjalp på hendes humør " Ved du hvad " sagde hun og hev den lille pige op " Du har bare at skride nu, ellers er det nok ikke et kønt syn for dig" Skreg hun af pigen. Man kunne tydligt se pigen begyndte at græde lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 03:49

Felicia ville ikke blot stå og se til mens vampyren råbte sådan af barnet, og greb derfor ind. "Nu må du eddermame styre dig." vrissede hun gnavent, og hev pigen ud af hendes greb, hvorefter hun satte hende ned på gulvet. "Det er dig der er den voksne, så prøv at opføre dig sådan!" sagde hun hårdt, og lod sig ikke mærke med at det var en vampyr hun stod og skældte ud. Hun virkede ikke som en synderligt gammel vampyr, og Felicia havde efterhånden levet længe, så hun regnede egentlig med at hun var ældre end vampyren, og gad derfor ikke rigtigt at frygte hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 04:06

Nitaki lavede en vending " Af en eller anden grund kunne jeg ikke forstille dig mere indblandings fuld" sagde hun hvæsende af den rødhåret pige. " Og du blander dig igen blir du min middags mad" sagde hun og skyndte sig at føre en hånd op for munden for at sikre sig det ikke kom ud af hendes mund selvom det gjorde. Den gnavende vampyr gik et par censimeter væk fra hende men vendte sig så om og kiggede så på den lille pige, straks smillede hun til hende, et åbent smil så man kunne se hendes hugtænder. Den skramte pige løb hen og sagde det til andre, men det troede jo ikke på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 04:13

Felicia grinede let. "Middagsmad er nok det sidste jeg bliver, men jeg skal skam nok lade være med at blande mig, hvis bare du opfører dig anstændigt." svarede hun til vampyrens trusel. Der skulle mere end trusler af den slags til at skræmme Felicia. Hun havde været ude for langt værre. Egentlig var hun ret ligeglad med om vampyren ville dræbe et menneske, for at stille sin sult, så længe hun ikke gav sig til at te sig som en åndsvag og råbte af små børn... Felicia var meget ømskindet når det kom til børn..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 04:20

Nitaki tog og lagde sit sorte hår hen over sin venstre skuldre " Når okay tøs eller skal jeg sige pige, men jeg lader mig ikke skramme mig af dig, da du jo ikke er noget værd at spilde tid på" sagde hun, mens hun ikke engang havde forsøgt at give hende en chance, men en eller anden grund var der noget der sagde hun skulle ændre sin faccade eller kom hun ikke særlig langt i livet.
Så hun vendte sig om og kiggede lidt på hende " Ej undskyld min dårlige opførsel før jeg plejer slet ikke at være sådan" Sagde hun og kiggede sørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 08:28

Felicia så lettere mistroisk på vampyren. "Det håber jeg heller ikke for dig, at du er. For i så fald vil du meget let skabe dig en masse fjender, og ingen venner." sagde hun, i et tvetydigt tonefald. "Du er ny, er du ikke?" spurgte hun så, og blev en anelse mindre mistroisk i blikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 08:47

Nitaki trak på skuldrene " jov det er jeg vel, altså jeg har svært
ved at kontrolere mig selv" sagde hun med en lidt blid, men feminem stemme.
" Det er som om det onde bare kalder på at komme ud, og
det gode det bare er der inde for at være der, men det
har ikke en chance" sagde hun " Altså vis du forstår?" Spurgte hun med en
ret sørgende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 08:53

Felicia trak let på den ene skulder, men nikkede samtidigt. "Det gør jeg nok." svarede hun let, før hun begyndte at gå igen. Menneskene rundt omkring var igen begyndt at gå videre, da de havde opdaget, at der faktisk ikke rigtigt skete mere efter det lille optrin, og Felicia fandt det klogest at følge deres eksempel. Hun havde ganske vidst ikke noget hun skulle nå, men at stå og snakke med en vampyr, der lige havde lagt en opførsel for dagen, som den denne vampyr lige havde udvist, var ikke noget hun havde synderligt lyst til..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 08:56

Nitaki kiggede lidt ned i jorden, men en biiiiiiiiiiiiiib lyd dukkede
op i hendes øre * Hvad fuck sker der med mig?* Tænkte hun og
førte sine hænder op for sine øre, men lyden holdte ikke op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 08:22

Nitaki kiggede lidt ned i jorden, men en biiiiiiiiiiiiiib lyd dukkede
op i hendes øre * Hvad fuck sker der med mig?* Tænkte hun og
førte sine hænder op for sine øre, men lyden holdte ikke op.
Hun vendte hovedet om imod pigen/ englen som var gået lidt væk.
" Ehmm?" sagde hun efter ét godt stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I BC - Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Nitaki   I BC - Nitaki Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I BC - Nitaki
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: