|
| Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// Lør 20 Nov 2010, 02:41 | |
| Orlando blev mere og mere tændt af hendes stønnen der blev holdt tilbage og blev til små stødende vejrtrækninger. Han tog sit lem frem og lod hans spids på lemmet stikke hen til hendes underliv, hvor han begyndte at presse ham selv ind i hende. Hun var ikke helt våd nok til det starte, og hun havde heller ikke udvidet sig helt endnu men tanken var bare god, da det ville gøre et godt greb om hans lem. Han stønne halvt da han kom ind i hende og langsomt begyndte at rykke frem og tilbage. Han kyssede hende tændende på halsen efter at ha sluppet sårene og slikkede engang imellem på det da blodet trillede ned af halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// Lør 20 Nov 2010, 02:46 | |
| Sisca klynkede svagt da han førte sit lem hen til hendes underliv. Hun pressede sine øjne så hårdt i hun kunne og bed sig i underlæben da han pressede sig ind i hende. Et lavt klynkende skrig undslap hende, da det gjorde ondt. Hun spændte i kroppen, da han begyndte at bevæge sig frem og tilbage. Hun kunne ikke holde sine stønnen tilbage, men de var dæmpede og havde en svag klynkende tone over sig. Hun gøs da han kyssede hende på halsen og slikkede noget af blodet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// Lør 20 Nov 2010, 06:02 | |
| Orlando stønnede da han rykkede sig frem og ud i hende. Han knugede hænderne i hendes hånd mens den anden hånd nussede hende på hendes rystende hofte. Det de var igang med lige nu var en voldtægt, men tanken skræmte ikke Orlando. Hendes udstråling overfor andre var utålelig og arrogant, så Orlando ville give hende en lærestreg for at sikre hende at hun aldrig ville gøre det igen af bare rædsel for at Orlandos kulle møde op igen og gentage hændelsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// Søn 21 Nov 2010, 00:54 | |
| Sisca havde presset sine øjne så hårdt i som hun kunne, da hun indså at hun intet kunne gøre for at han stoppede. Hun bed sig i sin underlæbe, for at holde stønnene tilbage. HUn kunne smage det metaliske blod da hun bed hul på sin læbe. Hun trak svagt i sine arme og prøvede endnu engang at få ham af sig ved at flytte på sig under ham. Hun rykkede til den modsatte side af hvor hans frie hånd var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// Man 22 Nov 2010, 02:47 | |
| Orlando lod sit ansigt begarve sig i hendes lyse hår i hullet mellem hendes hals og skulder. Han stønnede halvt og hvæssende og lod sine tænder engang imellem få fat i hendes øre flip. Han lod sin ene hånd ned på hendes lår hvor han trak det op så det var bøjet og så han kunne støde hårdere. Han mærkede godt at der ikke ville gå så lang tid igen, dog ønskede han det ikke da han nød hendes kamp og ønsket for at han skulle stoppe. Han trak vejret ind, selvom han ikke trak vejet rigtigt, og prustede da han gjorde sin evne så kraftigt som muligt så hun næsten ville kunne komme, af hans evne, hvor han skruede op for hendes lyst. Det var faktisk sådan at hvis han brugte sin evne så kraftfuldt som der, ville man faktisk godt kunne komme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// Tirs 23 Nov 2010, 02:06 | |
| Sisca lagde hovedet bag ver, da hans tænder engang i mellem fik fat i hendes øreflipper. Hun bed tænderne sammen, bag de lettere åbne læber, for at holde de klagene stønnen og klyngen tilbage, da han fik bøjet hendes ben og gjordere det hårdere. Hun skrig da hun ikke kunne holde lydende tilbage, da hun pludselig ikke kunne styrre hvordan hendes krop skulle reagere på hans handling. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// Tirs 23 Nov 2010, 02:12 | |
| Orlando lod sig selv stønne hårdere og hårdere, men efter nogle minutter, kom han med et brag. Han stønnede prustende, imens han lagde dit ansigt i hendes lyde og duftende hår. Han trak vejret ind i dybe drag, selvom han ikke trak vejret. Han lod sig selv falde lidt tungt på Sisca inden hans så stilte sig op og knappede sine bukser. Han lod en hånd stryge over hendes kind, inden han så tændte en smøg med en tændstik mod tændstiksæskes side svovl. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// Tirs 23 Nov 2010, 02:18 | |
| Sisca gispede da hun mærkede ham komme. Et næsten lydløst hulk undslap hende da han fjernede sig fra hende, hun så op i loftet men flyttede blikket til væggen da han strøg hende over kinden. Hun lod sig trille om på siden og krøllede sig sammen, da hun hørte lyden af en tændstik der blev tændt. Hun genkendte lugten af en smøg g lukkede sine øjne. Hun havde slået armene om sig selv igen, for at skjule sine bryster.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// Tirs 23 Nov 2010, 02:27 | |
| Orlando gik hen til det faldene håndklæde og satte sig på hug ned ved siden af hende mens han lagde det over hende blidt. Han smilede skævt, og lod cigaretten ligger blødt imellem hans tommelfinger og langfinger. Han grinte lavmælt for sig selv, og gik så ud imod gangen for at gå. Nu var legen overstået og han havde nydt det fuldt ud. Dog ville han hjem nu da han havde en aftale med nogle gamle tømmer aftaler. Han gik igennem gangen, han tog stille fat i håndtaget hvorefter han gik ud og sneg sig ned af trapperne uden en lyd. Så gik han ned af de gader han huskede han kom fra. han lod røgen i hans lunger puste stille ud imens han gik selvsikker, samt tilfredsstillet hjemad. //out // |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// | |
| |
| | | | Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|