Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I choose noize over silence! - Hayley

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 05:28

Dato: 19 November.
Tid: 23:11
Sted: I et af fest lokalerne.
Vejret udenfor: Blæsende, og koldt..
Påklædning: Sort jakke, sorte bukser, hvide sneakers, og mørkeblå skjorte.

Jayden pustede ud og sank ned på en stol i hjørnet af rummet, hvor der var indrettet til at man kunne sidde ned. Han så ud på folk der dansede og fik krænget sin jakke af. Det var for varmt at lalle rundt med jakke på på et dansegulv. Han hængte jakken over stoleryggen og drak en smule af den white russian han havde fået stukket i hånden.. Jayden havde ikke betænkeligheder over at drikke alkohol han bare fik, det var bare ned med det, og hvis det havde dårlige påvirkninger måtte man bare tage det med, man levede kun evigt en gang! Han strøg noget hår væk fra sit ansigt, og lod kort sin tunge glide over den ene piercing i sin læbe. Han havde overvejet at få en i tungen også, men han ville vente lidt og se om han skiftede mening. Han anede faktisk ikke hvad for en slags fest det var, men det kunne ikke være et sølvbryllup det var der for høj musik til. Det var en af hans venner der havde ringet og sagt at der var fest, men ham havde han ikke set skyggen af hele aftenen, så han var nok forsvundet i menneskemængden eller gået hjem. Han bundede resten af indholdet i glasset og satte det væk fra sig og rejste sig igen, for at gå en tur udenfor og få en smøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 05:46

Hayley havde fået en besked om at der var fest, hun smilede og var godt på vej ned til clubben. hun kom ind og der var høj musik masser af mennesker og væsner, men det havde hun intet imod, hun kørte en hånd igennem sit flotte bløde hår, det var en vane hun havde. Hayley legede med sin tunge piercing imens hun gik ind, hun stoppede med at lege med den da hun så en dreng der så ret så godt ud ( Jayden ) , Hun slikkede sin underlæbe men bed så i den imens hun havde et frækt smil på sine læber, hun gik roligt men sexet forbi ham og op i baren endte hun. Hayley kiggede lidt. "Hmm. sex on the beach til mig tak" sagde hun til tjenerne. . Hayley vidste godt hvem der holdte fest, og nej det var langt fra et sølvbryllup . men hun var nu ikke helt sikker på om det nu var hende der skrev til hende der holdte festen. hun havde ikke set nogle hun kendte endnu -
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 07:05

Jayden så kort efter en smuk mørkhåret pige der gik forbi ham og op i baren, han smulede skævt af det, og fortsatte mod døren. Men blev stoppet af en anden ryger der kom indenfor og fortalte ham at man ikke måtte ryge udenfor, da dem der skulle rydde op bagefter ikke ville gå og samle skodder op. Han himlede "først den ene vej, og så den anden vej.." mumlede han, og gik tilbage igen og lod sine smøger glide ned i jakkelommen. før han så lidt ud på folk, og en ny sang blev sat på. Han bestemte sig for at alkohol nok var bedre end at stå der og hænge, så han gik op i baren og lænede sin arm på disken "øhm.." mumlede han kort da han ikke helt kunne komme på noget "en.. red ruby" sagde han så til bartenderen, og afsøgte kort baren med sine mørke øjne og fik øje på pigen fra før. Hun var køn, lignede ikke alle de andre med falske exstensions.. og gummistøvler.. hvad skete der for moden?! Nej, hun var klædt pænt og alligevel flirtende med det lange mørkebrune hår der hang løst.. hvem kunne sige nej? Jayden smilede kort til hende og fik sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 07:27

Hayley så tilbage da hun så Jayden var på vej ud, hun smilede kort, men da hun så han vendte sig om og kom tilbage op imod baren, kiggede hun hurtigt ned i sin drink, den havde flotte farver, hun drejede rundt i den med sit sugerør og smilede svagt. Ja Hayley var fin når hun tog ud men hendes normale stil var nok mere hendes egen, selvom de andre piger der rendte rundt i gummistøvler og solbriller ville hun nok aldrig gøre det, det var langt fra hendes stil men de var nok søde nok pigerne, men hun ikke lyst til at se sådan der ud. Hayley bed sig kort i læben da der kom en sang hun kende, hun begyndte lavt at synge med, hun havde en perfekt stemme hun delte den bare ikke med nogle, sangen kendte hun for godt nemlig (Disturbed Prayer ). Hayley fugtede sin underlæbe og smilede frækt til ham da hun så den lækker fyr Jayden smilede til hende. hun håbede da på at han kom hen til hende, hun manglede jo selvskab, hun tog en lille tår og lod sit blik falde ned på sin indbydende drink som hun drejede rundt i . Hayley sang igen med på sangen. lidt efter kørte hun en hånd igennem sit hår og stoppede med at synge med på sangen og i steden for kigge flirtende på Jayden .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 07:59

//WUuH! Disturbed! 8D//

Jayden drak lidt af sin rustrøde drink, og så lidt ud på folk igen, der var sikkert alt for mange end der egentlig måtte være, men folk havde jo også bare inviteret deres venner som de ville, og de venner havde nok inviteret venner osv. Han drejede hovedet og fik øjenkontakt med pigen igen. Han lyttede da der kom en anden slags sang på menuen end lige det pop der var oppe i tiden. Det var meget fedt med noget afveksling, personligt syntedes han det var fedt med elektronisk musik når man skulle danse.. Men han kunne nok lide det meste, undtagen lige alt for 'poppet' pop. Han kunne høre hende synge.. sådan en gang imellem i hvertfald. Han drejede hovedet og så på hende, og besvarede det flirtende blik med et charmerende smil. Han tog sig sammen, og rejste sig og rykkede de enkelte pladser hen det tog for at komme til at sidde ved siden af hende "det er længe siden jeg har set en drikke sex on the beach, jeg troede det var en sommerdrink, men det er selvfølgelig godt at bryde normen" sagde han og smilede lidt. "Jeg hører du kan lide disturbed?" sagde han så, og så på hende igen og betragtede hendes øjne der lyste, hver gang et lys fangede dem. Jayden havde sans for at se de små ting.. detaljerne som andre ikke så, det syntedes han var sjovere end bare at leve på overfladen, men at gå i dybden med tungene var mere interessant ifølge ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 08:21

//Totalt yndlings band XD //

Hayley hørte alt muligt musik og lavede selv musik, men stadig noget hun holdte for sig selv og stadig noget hun ikke var glad for at dele med andre, hun så hans smil og smilede kort men genert tilbage, der var noget over hende, tog hun slet ikke kunne lade være med at tænke over, hun kunne heller ikke rigtig kigge væk fra ham. Hun så han bevægede sig hen imod hende, hun fik en underlig følse, den var rar, men den kilede, jep, sommerfugle i maven. Det gjord hun ikke rigtig kunne side stille, men det gjord dog at hun fik lidt trip i benene. hun fugtede sine læber og lyttede til det han sagde, jo han havde ret, men den smagte jo godt, hun grinede kort men sødt, "Ja, det er en fin sommer drik, men den smager jo godt, så læger sommeren væk og tænker på den smager godt" hun smilede sødt til ham og lod sit blik gå fra drinken op på ham, hun rakte sin blege kolde men smukke hånd frem "Hayley" præsentere hun sig selv. Hayley smilede stort men ikke så hun så dum ud nej teværdig mod "Selvfølgelig hvem gør ikke det, Disturbed er gud" hun tænkte kort "Fuck du hørte mig synge" hun bed sig nervøst i læben og kiggede ned i sin drink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 10:06

//Ja! :D//

Jayden så godt det lidt generte smil, og betragtede hende da hun så væk. Han drak lidt af sin drink inden han satte den på disken igen, og vendte glasset mellem fingrene, og så på hende med et smil. "Ja det er selvfølgelig rigtigt.. så skal man bare nyde den" sagde han og smilede til hende, og betragtede kort det søde smil der prydede hendes mund. Han vendte blikket ned på hendes hånd da hun rakte den frem og tog den, og så hende i øjnene "Hayley? det er et pænt navn, det har jeg ikke hørt før" sagde han oprigtigt. Han var temmelig kræsen med pigenavne, fandt de fleste af dem utroligt kedelige. Men Hayley var pænt. "Jeg hedder Jayden" sagde han og gav hendes kolde hånd et let klem, inden han slap den igen. Han grinede stille af hendes åbenlyse kærlighed til bandet, men han gav hende ret, Disturbed var virkelig godt "ja de er virkelig fede" indrømmede han. Han hævede et øjenbryn da hun pludselig virkede genert over at have sunget "ja? Det er da bedre at det er en der kan synge der synger med end.. f.eks mig, jeg kan i hvertfald ikke synge!" grinede han. Han lagde forsigtigt en finger under hendes hage og fik hende til at på sig igen "hvor gik de smukke brune øjne hen?" spurgte han i et drillende foragret tonefald. Han ville gerne muntre hende lidt op igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 04:09

//Hehe XD //



Hayley smilede over han kunne lide hendes navn og ikke havde hørt det før, Hayley hadet dog sit navn hun vidste dog ikke helt hvorfor, men hun havde jo også hørt det i al den tid hun havde levet.
"Tak," vis en vampyr kunne rødme ville hun gøre det, hun lyttede til hans navn, *Wow* tænkte hun, det passede jo vildt godt til ham, og hun havde aldrig nogle sinde i hele sit liv hørt det navn, det var noget nyt. Hun smilede sødt til ham, hun elskede når folk kunne lide de band hun kunne lide, Hun kørte en hånd igennem sit brune skindene hår, for håret skinnede hver gang en af lygterne ramte hendes hår. " Ja det er noget dejlig musik!". Hun tænkte kort, "Alle kan synge, det er bare ikke alle der er gode til det, men det betyder ikke at man ikke skal synge" sagde hun helt alvorligt, men dog med et glimt i øjet, hendes blik vendte ned, hun mærkede en finger under hendes hage, hun kunne ikke lade være med at smile sødt til ham over hans kormanta til hendes smukke øjne, men hun kunne nu også godt lide hans, han var både sød og pæn et stort bonus hos en fyr. Hayley så ham i øjne, hun var helt solgt, han havde virkelig flotte øjne, "De blev gernete, fordi du har smukkere øjne" indrømmede hun, og mærkede en underlig inder varme komme frem.


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 05:04

Jayden grinede og rystede på hovedet "tro mig, jeg har ikke en tone i livet, det lyder forfærdeligt, mine naboer klager altid når det endelig sker så jeg skruer altid helt op for musikken.. det finder de sig til gengæld i.." sagde han og smilede til hende. Han grinede lidt "så kan du måske fortælle mig hvilken farve de er, for det er der ingen andre der kan" sagde han og hentydede til sine øjne. Engang imellem troede han seriøst på at han måtte være totalt farveblind, hvis nogen spurgte ham hvad farve den grønne bluse var sagde han rød.. Men han kunne ikke være helt farveblind for han kunne sagtens se Hayleys brune øjne og lange mørke hår og de sorte øjenvipper der nærmest kunne nå ham der hvor han sad, og så tæt på sad han slet ikke! Han smilede til hende og så kort ud på folk der dansede. "Så.. Hayley.. fortæl mig om dig selv" sagde han og lænede armen på baren og så betragtende på hendes ansigt og smilede lidt. Han drak det sidste af sin drink og bestilte en til af den samme, for den var egentlig ret god der.. det var en god bartender de havde hyret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 05:21

Hayley lyttede til hans lille historie, hun smilede, og fugtede sine læber, "Jamen vis man elsker at synge skal man gøre det, jeg synger sgu også falsk en gang i mellem. men mine naboer klager ikke" hun fugtede kort sin underlæbe. Hayley tog en tår af sin drink og fik drukket den hele, hun så på Jayden som bistillede en ny, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle tag men hun ville da springe ud i noget nyt, "Jeg skal have det samme som Jayden" hun smilede sødt til ham. Og så igen ind i hans øjne da han bedte hende om at fortælle om hvilken farve hans øjne var, i Hayley 's hovede var de "Hmm. jeg vil sige dine øjne er blå, med et grønt skær i og lidt brunt, de er ret speciale" hun smilede flirterne til ham. Hun blev bedt om at fortælle om sig selv, hun var ret pinlig over sit liv på nogle måder, men tog sig mod og startede bare for en ende af, "Okay, øhm i min fritid piercer jeg" hun rakte kort tunge og en hjemme lavede smuk tunge piercing kom frem, hun trak tungen ind i munden igen. "Også laver jeg tattoo's" hun smilede men ville ikke vise sin tattoo for den sad tæt på hendes mis :) "Jeg bor alene, er single, laver musik for eget forbrug, undgår at blive kendt på den måde.!" hun tænkte lidt og vidste ikke om hun skulle fortælle så meget mere så sagde i steden for "Hvad med dig.. fortæl lidt om dig selv." hun smilede sødt til ham, hun havde et glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 06:35

Jayden nikkede til det, helt klart, der var ingen idé i at blive tvunget til at skråle, og da slet ikke hvis man irriterede andre med det.. dog kunne det være meget sjovt at gøre det med vilje, og så bare trampe rundt i sin lejlighed. Han så lidt på hende da hun bestilte det samme som han og smilte varmt tilbage til hende. Han lyttede til hendes beskrivelse af sine øjne, og nikkede langsomt "mm.. de har bare ikke nogen konkret farve.. jeg må få det undersøgt, måske er det.. brun og grøn stær?" grinede han, og så lidt på hendes kønne ansigt, med det flirtende smil på hendes læber. Han så lidt på hendes tunge og smilede skævt "Nice.. " sagde han muntert, han havde kun de piercinger som han havde i ansigtet, og så dem han havde i tankerne. "Okay, det lyder da ret nice" sagde han, han havde altid været lidt fascineret af tatoveringer og andre udsmykninger af kroppen, så hun havde da et interessant job. Han lagde hovedet på skrå, og vendte sit glas mellem sine fingre da han fik sin drink "mig?.. der er ikke meget at fortælle, jeg bor alene og laver kunst.. min fritid.. den er nok optaget af fester som den her" grinede han stille, for hvis det ikke var det han lavede så arbejdede han, hvilket han også betragtede lidt som en hobby.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 07:33

Hayley boede et sted hvor ingen kunne høre hende skråle for hendes hus var det eneste hus i det kvarter. det havde hun intet imod, hun kunne jo larme lige så meget hun ville og derfor var der ingen der klagede. Hun smilede hele tiden men det var vel bare et godt tegn, et tegn på at hun hyggede sig for første gang i langtid, hun lyttede til ham. Hayley undersøgte hans øjne, de var spænende. Efter han havde snakket så hun stille ned på hans mund men hurtigt op i hans øjne igen, hun rykkede lidt tætter på ham, "Men det positive er at dine øjne er mere end bare smukke" sagde hun med et lille genert smil, hun så så ned og tog den første tår af sit glas, lidt efter sætte hun det ned igen og kiggede på folk der dansede, hun smilede bare over det, hun elskede at danse, men hun spurgte aldrig folk, det syntes hun var for pinligt . Hun lagde hovedet på skrå og havde lidt svært ved at kigge på ham, for efter hun havde haft kommet til at kigge på hans mund havde hun haft lyst til at kysse ham, Så derfor så hun ned på sin lille hånd der lå på bar bordet, hun fugtede sin underlæbe og spurgte med sød stemme "Hvilket kunst", hun kiggede stadig ned, lysten til at se på ham var stor, men hun var bange for at han ikke gad at kysse med hende, så hun holdte blikket nede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 06:29

Jayden smilede lidt til hende, og syntes det virkede som om hun hyggede sig, så det var jo godt. Han så på hendes ansigt, betragtede hver eneste detalje, for han kunne godt lide at indprente sig andres ansigter så han kunne huske dem senere. "Nåårh det var sødt sagt" sagde han smilende, og vendte sig så han kun kunne se hende, og kun lige kunne skimte folk ud af øjenkrogen. Han fulgte hendes blik da hun så på sin hånd. Han smilede lidt og så på hende "lidt af hvert.. jeg kan godt lide at fotografere" sagde han og tænkte sig lidt om "men jeg kan nu også godt lide at male, så det er lidt forskelligt" sagde han og smilede til hende. Han rykkede lidt tætter epå da han syntedes hun snakkede meget lavt, og så på hendes ansigt der igen vendte nedaf. Han lænede sig frem til hendes øre, og sænkede stemmen"Nu blev dine øjne væk igen?" mumlede han stille, med en smule drillende tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 06:51

Hayley hyggede sig skam rigtig meget, hun havde ikke haft det så hyggeligt i meget langtid, kun med sin hund, men et var ikke nær så hyggeligt som det her. Hayley lagde godt mærke til at han undersøgte hendes ansigt, men hun så bare ned på sin hånd og lod ham gøre det, hun smilede og kom i tænke om sin ven vallo som hun havde stået model for da han skulle tegne hende, "Har faktisk stået model for en tegner, det var ret sjovt" hun fugtede sine læber med tunge spidsen inden hun tog en lille tår af sin drink. Hayley blev lidt mere nervøs da han kom tætter på hende, hun ville jo ikke ødelægge den hyggelig stemning ved bare at kysse ham. hun lyttede til en hvisken i øret, og kiggede kort op på ham, og bed sig hårdt i læben for ikke at gøre noget dumt men så ned igen og trak ikke vejret. "Ja, de er vidst bare lidt gernete. du har jo charme" sagde hun roligt til ham, hun slap roligt sin læbe så et smil kunne komme frem, hun vendte hovedet og lænede sig lidt frem imod ham, ders ansigt var så tæt, rykkede han en halv cm tætter på hende ville de kysse hinden, lysten var meget stor, men hun ville heller have det var ham der gjord det første gang. hun så ham stille i øjne og slugte lydløst en klump..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 07:26

Jayden hævede overrasket et øjenbryn "virkelig? Du er virkelig et fascinerende væsen" sagde han, en smule optaget af hvordan hendes øjne engang imellem fangede hans og så så væk, og hvordan hendes mund krusede sig i et lille smil, og hvordan hun fugtede dem med tungen. Det var hypnotiserende for en der elskede at betragte detaljer og han blev revet lidt ud af sin hypnose ved at hun sagde et eller andet. Han sad i et par sekunder og prøvede at fremkalde hvad han selv havde sagt og hvad hun havde svaret. Han smilede da han fik samlet ordene i sit hoved, og fangede hendes blik "mm.. hvor er du sød" mumlede han drillende, og så lidt på hendes mund. Han kunne jo ikke rigtig snyde hende for det kys, det lå ligesom og lurede i luften, og hun var da en han godt kunne finde på at kysse. Han så på hendes mund. Hun var så tæt på.. han kunne mærke sin egen ånde der kort ramte hendes mund når han pustede ud. Han hævede blikket og så ind i hendes øjne igen "er det.. forkert hvis jeg har lyst til at kysse dig?" spurgte han lavmældt, så lavt at det nok kun var hende der kunne høre ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 07:46

Hayley smilede stillet, "fascinerende væsen" gentog hun ham med et sødt smil, det var ret mærkeligt, hun troede folk syntes hun var røv syg og pisse kedelig, men han syntes at hun var et fascinerende, det kunne hun rigtig godt lide, hun fik det en lille smule mere beder med sig selv. Ja Hayley's blik var mange steder da hun jo var nervøs for at kysse ham, men de ramte hele tiden hans, hun smilede hele tiden. Hun var glad. ingen tvivl om det. Hayley så stille på ham da de var så tætte på hinanden, hun mætte virkelig anstrenge sig for at lade ham være, hun ville så inderlidt gerne, der var noget over ham hun manglede, noget der gjord ham special. Hun mærkede hans varme ånde, hun lukkede kort øjne, og lyttede godt efter havd han sagde og hviskede tilabge til ham, "Du må mere end bare gerne gøre det, du ikke den eneste der har lyst" hun mærkede en sommer fugl i maven. rar følelse meget rar .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 09:44

Jayden smilede lidt og nikkede langsomt til hends gentagelse, han syntes hun var fascinerende, og han vidste der var mere bag Hayleys kønne udseende, han hadede tomme skaller som kun var krop og der så intet var bag. Men de glitrende øjne, og det lidt generte smil afslørede at der lå en personlighed bag, en historie. Sadly, ikke en han lige kunne læse.. det ville ellers være enormt interessant at vide næsten alt om personen foran sig.. og dog, så var der jo ikke mere at opleve. Han så lidt ind i hendes øjne, og trak lidt på smilebåndet "Mm.. bare du ikke bliver afhængig af lysten.." mumlede han drillende, med det der svævende filosofiske svar, inden han trykkede sine læber mod hendes. Hun smagte af sex on the beach, og red ruby, og af.. ja hun smagte i hverrtfald ikke dårligt, slet ikke dårligt! Han havde intet imod hvis han kom til at kende Hayley fremover, oftest gad han ikke se folk igen, og havde ikke særlig mange venner da han hurtigt fandt folk kedelige, men hun var sød, underholdene og han elskede det generte ved hende. Han slap langsomt kysset igen, med et lille suk "mhmm.. det var rart.." mumlede han en smule rundt på gulvet og grinede stille af sin stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 20:23

Hayley var ikek den nemeste at gemmen skue, men hun var heller ikke en der bare fortalte om den fortid hun havde haft et en person hun lige havde mødt. men hun ville slet ikke have noget imod at blive venner med Jayden og kende ham efter det her, slet ikke han var jo rigtig sød. Hun mærkede hans læber og kyssede ham igen, hendes øjne lukkede sig let i hun smilede svagt, i kysset, men det var ikke noget der ødelage det dejlige kys, hun pressede sin krop op af hans, men da han slap kysset så hun stille ned på sin finger, og med generte øjne så hun ned på sit glas, hun kunne kun være enige i at det var rart, dog syntes hun at det vare mere end rart, men hun sagde ikke rigtigt noget hun bed sig bare lidt usikkert i læben imens han grinte lidt af sig selv, hun tog en stort tår af det hun havde i sit glas, lidt efter stillede hun glasset og så så op på ham, hun smilede kort til ham men så så ned igen. ikke et ord kom fra hendes læber, hun havde det som om hun havde nyt det mere end ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 06:16

Jayden mærkede hendes krop mod sin, og lod sin arm glide om livet på hende. Han smilede svagt da hun også slap kysset, og så lidt på hendes ansigt. Han slap hende langsomt igen, og rømmede sig, og drak resten af sin drink før han stillede glasset fra sig og så på hende. "Har du noget imod hvis jeg ryger en smøg?" sagde han så stille. Hayley havde optaget ham så meget at han havde glemt hvad det egentlig var han viille have gjort. "Du er ret underholdene.. hvor gammel er du egentlig?" spurgte han med et drillende glimt i sine øjne. Han vidse godt at alder var noget værre noget at spørge kvinder, eller piger om, ligesom med spørgsmålet om vægt.. Meget forfærdeligt spørgsmål, men vænnede man sig til ikke at spørge om det så skete der ikke noget ved det. Det var jo også ret personlige spørgsmål.. "Jeg tænkte lidt.." sagde han så og vendte glasset mellem sine fingre. "Hvis du vil.. kunne jeg godt tænke mig at tage nogle billeder af dig" sagde han og så på hende og bed sig skævt i læben, det var jo ikke sikkert at hun gerne ville.. men nu havde han da spurgt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 06:55

Hayley kunne godt lide at mærke hans arme rundt om hende, hun smilede svagt tilbage til ham og lod en finger glide på kanten af glasset imens hun lyttede til hvad han sagde, "Jeg er 18 år" sagde hun og så stille på ham, hun syntes selv det var et pisse provokerne tidspunkt at blive vampyr på. men nu havde hun vænnet dig til det og følte sig meget mere moden end en 18 året som hun også var. "Hvad med dig , hvor gammel er du. og du er mere end bare underholdene" hun fugtede kort sin under læbe og lod en hånd glide igennem det flotte brune hår. Hayley var ret lige glad med at blive spurgt om sin alder det var mere om hendes vægt, fordi hun havde så mange muskler og var vampyr var den jo ret høj da alle vampyrer er tunge. Hayley sank en klump der var intet hun heller ville. hun smilede til ham og tænkte det godt i gennem "Det vil jeg gerne, det er sjovt at lege model, og elsker at hjælpe folk med noget nyt" hun så stille på ham. hun smilede sødt til ham .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeFre 10 Dec 2010, 08:44

Jayden smilede og nikkede kort til hendes alder. 'Lige blevet myndig' eller hvad man nu skulle sige, men det kunne jo godt være at Hayley havde været lidt mere end bare 18 år i lidt længere tid. Han stilte sit glas så batenderen kunne tage det uden at skulle bøje sig helt ind over disken "jeg er 19.. " sagde han roligt, og grinede lidt da hun sagde at han var underholdene "de underlige er altid dem der morer sig mest, ikke sandt?" spurgte han og grinede stille. Han kunne godt mærke alkoholens effekt nu.. men dæmoner var selvfølgelig også nemme at gøre snalrede. Han bestilte en drink mere, det kunne godt være at man som dæmon hurtigt blev fuld, og alkohol som regel ikke smagte af alkohol, men man kunne tåle meget. Han lyste op i et smil "vil du? Aj hvor hyggeligt!" sagde han muntert og gav hende endnu et kys, og trak sig tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeFre 10 Dec 2010, 08:56

Hayley smilede, der skulle nu meget til at en vampyr bliv fuld, hun smilede flirtende til ham og kiggede så på manden "en stor isbjørn" hun fugtede sin under læbe og kørte en hånd igennem sit hår. hun nød kysset og kyssede ham tilbage, "Har du enig lyst til at danse, så kan han passe på hvor's drink" spurgte hun ham meget flirtende, der var noget ved ham hun ville lege med, der var noget ved ham der var så underholdene at hun ikke kunne lade ham være, og han var så sød, og han havde en spændene baggrund, hun fugtede igen sine læber og legede kort med sin tunge piercing. "Vis du altså tør " spurgte hun frækt. og så sexet på ham ,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeFre 10 Dec 2010, 18:16

Jayden s¨kort på bartenderen, og smilede skævt. Han så på hende og smilede til hende da hun kørte sin hånd gennem det mørke fyldige hår. Han overvejede lidt hendes tilbud "øhm.. jeg ved ikke helt hvor god jeg er til at danse" sagde han langsomt og så på hende, men det var næste uimodståeligt med den sensuelle måde hun fugtede sine læber på og drillede ham med at spørge om han turde. "Jeg tør alt" sagde han og smilede skævt, og tog hendes hånd, og vendte sig kort mod bartenderen som bare nikkede indforstået med at skulle holde øje med drinksene osv. Han hev hende med sig ud på dansegulvet hvor lyset en gang imellem reflekterede på hendes hår, og man kunne mærke bassen i gulvet "du må bære over med mig, så god er jeg heller ikke" grinede han, og så sig kort omkring for at sikre sig at han ikke stødte ind i nogen af de andre mennesker/væsner på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 00:59

Hayley var ligeglad med om folk ikke kunne danse for det betød ikke at man ikke skulle gøre det. Hayley kunne måske godt danse, men hun havde også gået til det. "Jeg skal nok bare over med dig, men fuck nu om du ikke kan danse, det er jo ikke vildt svært at bevæge fødderne" drillede hun ham og rakte kort men frækt tunge af ham. Hun så hans blik til bartenderen og smilede kort til ham. hun tog gav hans hånd et blidt klem, de kunne lige så godt give den gas ude på gulvet nu de var igen, hun havde vist fået ham til at glemme at han var ryge trængene men det smilede hun bare af, og lagde tænken til side, hun måtte stille sig lidt på tær for at kunne ligge armene om hans nakke men det kom de, hun begyndte at danse, hun dansede sexet til musikken men det var heller ikke så svært.
Musik: https://www.youtube.com/watch?v=9rUD2HQrIjE
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 06:22

Jayden grinede lidt af det hun sagde og rakte tunge tilbage af hende. "Jeg har heller ikke tænkt mig at give op på forhånd.. men jeg ved ikke hvor godt det kommer til at gå" grinede han. Han fulgte med, og så kort rundt, og undgik hurtigt en arm. Reflekser havde man vel, og øjne i hovedet. Han så på Hayley og gik tættere på hende, så hun havde nemmere ved at nå op omkring hans nakke. Han lod sine hænder glide ned og hvile på hendes hofter, og lyttede kort til musikken. Det var jo lidt vigtigt og vide hvilket slags musik det var så man ikke failede fuldstændig selvom man ikke var særlig god til at danse. Han mærkede hun begyndte at bevæge sig, og så på hende. Som forventet gav hun den gas, og han overvejede kort hvad han kunne gøre. Det endte til sidst med at han besluttede sig for at følge hendes bevægelser - dog en smule mere maskulint, for lidt ære kunne man vel godt have tilbage efter den aften- han smilede skævt af tanken, og dansede med hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I choose noize over silence! - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: I choose noize over silence! - Hayley   I choose noize over silence! - Hayley Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I choose noize over silence! - Hayley
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hmm.. - Hayley
» på gå gaden - Hayley
» Drikker det væk.. - Hayley
» efter arbejde - hayley
» så mødes vi igen..(hayley)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: