Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 øl skal dø i min mund - Hayley

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 03:04

alt beskrevet i emnet :3
_________________________________________________________________________________________________________________

Ozzie stod i en lille side gade ved en nærliggende bar og betragtede dem han kunne se over på den anden side, han var trygget godt ind mod muren og ingen lade mærke til ham som han stod der og så på de fulde mennesker/væsner der var ude for at ryeg eller trække lidt frisk luft indne de ville vende tilbage til festlighederen på den mellem store bar. Ozzie så ned på jorden der var dækkede af den hvide sne, luften var køligt, og små fine snefnug dalede ned fra himlen i et sløvt tempo. han rættede på sin store vinterjakke der var smøget om hans spinkle overkrop her i vinter kulden, ud over den havde han et bar mørkerøde jeans på met et nitter bælte hængene skævt ned i den ene side, sorte og hvide converse, en rødlig trøje med gult skrift og billede (avatar), og så den store jakke selvfølige. Klokken var ved at være mange selv om det var lørdag, så han måtte heller se at komme afsted hvis han skulle nå at drikke en øl eller to den aften. Han knugede det sorte stykke stof lidt mer ei hånden og førte det så op til øjnene og bandte det stramt omkring øjnene med en knude i nakken, alt blev med et sort og han var blind igen. Han bevægede sig mod baren og undgik andr eved hjælp af sin meget gode hørelse, selv om han var ved at falde over dørkarmen, hvilket var pinligt men det lød ikke som om nogen lagde mærke til det, han smilte uroligt og trådte ind i varem, hvor den høje musik lød som en bas i hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 03:28

Hayley var sammen med nogle venner og veninder, de sad alle sammen ved et stort bord ude i et af hjørnerne, På bordet var der en vandpibe, tre absint flakser og 5 forskellige glas med alt muligt random shit i, men Hayley's opmærksomhed gik fra hendes absint og hendes venner og veninder, hen på en dreng der var på vej ind i clubben. Han så ud som om at han var blind, men hun kunne jo ikke vide det, det kunne jo også være at han rendte rundt med bindet for øjne for sjov. Hendes opmærksomhed, faldt tilbage på hendes selvskab, imens hun roligt holdte øje med drengen, han havde en fed stil det var ikke det, men han vis han var blind havde hun dog lidt ondt af ham. Hayley fik piben i hendes, hun tog den i munden og sugede godt ind, hun pustede bag efter røgen ud i cirkler og gav den vider til din ven som sad ved siden af hende, "Her min ven, gi den gas" Hayley og en anden vampyr var de eneste i hele det selvskab der var vampyr ellers var de andre dæmoner og mennesker der vidste om racerne, Hayley drak lidt mere absint der sad 16 mennesker og væsner om det bord Hayley sad ved, men hun nød det. Hun holdte stadig øje med ham, der var noget ved ham der var spænende !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 03:41

Ozzie bevægede sig roligt imellem mængden af mennesker der var godt nok ikke så mange, men man skulle alligvel passe på for ikke at støde ind i nogen. Musikken her ind evar voldsom høj syntes han, eller måske var det bare hans øre der var meget følsomme, som de jo var for det meste. Han havde fået beder hørels siden han var begyndt at blive 'blin' det hjal ham en del mere til ikke at gå ind i alt ting, dog kunne man jo ikke høre hvor skilte, lygtepæle, kantsten osv. befandt sig da de jo ikke afgav nogen lyd så der var han sltid lidt på dybt vand, selv om når han vandrede rundt i byen alene, plagede han ikke at have bindet for øjnene, kun mellem andre mennesker/væsner var han tvunget til at bære det, udelukkende for deres skyld. Han smilte stadig skev, han følte hvordan en del øjne blev rette mod ham, han forstod dem godt, han vægte opsigtgt, fordi han var ud over det normale, en sjældenhed, selv om det var set før at blinde snoede et stykke stof rundt om hovedet for at skåne folk for den underlige farve øjet tog ved blindhed, da mange følte sig utryk ved at se nogen i øjnene der ikke kunne se dem i øjnene. Han stoppede op et sted hvor han begyndte at fumle med hænderen frem for sig, skulle der ikke være en bar her et sted, det havd ehan set gennem vinduet.. eller tog han fejl, måske lidt mere til højre, han gik lidt til højre og fik sin hånd placert mod en høj bordkant, han havde fundet baren, det var han sikker på, lugten af alkohol var også lidt stækere her oppe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 04:15

Hayley rejste sig, hun tog sin pung som havde ligget på bordet hun stolede jo på hendes venner, "Køber lige en sex on the beach" hun rejste sig roligt, og gik stille og roligt op mod baren, hun vidste godt han nu var der op, altså ham drengen med bind for øjne, hun vidste ikke hvad han hed, men hun kunne lugte hans blod, og vampyr eller engel eller dæmon var han ikke, nope han var elver, det blod hadet Hayley så der var han heldig, hun gik lig bag ham og sætte sig på en stol ved siden af ham, "Hey" sagde hun roligt til bar tjeneren han kom hen til hende "En sex on the beach til mig men ved ikke med den unge herre som stå ved siden af mig, hvad har du lyst til" hun prikkede ham på skuldren så han vidste at det var ham der blev talt til, Hayley rettede kort på sin kjole og lod en hånd køre igennem sit hår, hun havde en underlig føles af at hun skulle passe lidt på ham, selvom hun ikke havde nogle grund til det. hun ventede på at svar og det samme gjord tjeneren . Hayley var nok en vampyr men vis folk var syge ville hun heller hjælpe dem ind at æde dem, og elver blod kunne hun brække sig over så ham ville hun ikke ører, ham her ville hun bare snakke med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 09:39

Ozzie stod bare i bare og støg hånden over træ bordpladen på en lidt nervøs måde, for han vidste ærlig talt ikke havd han skulle fortage sig og nu havde han glemt hvorfor han var gået herinde, han ville bare hjem igen, hjem til Jayden. Ozzie reagerede ikke på det hej en person nær ham udtalte, han regnede ikke det var til ham der blev talt til, normalt holde folk sig på afstand af ham, fordi de mente han var underlig, og nøjes bare med at glo som gale, men han var lidt ligeglad for han var bare en normal fyr der stod i en bar og bestilte noget sprut, ligesom alle andre der nu havde lyst til den slags. "Eh.. hva?" sagde han forvirret da han mærkede prikken på skulderen og vendte sig mod det sted prikken kom fra og stod bare lidt og afvented eet svar fra den person der nu havde prikekt ham, sagde den fremmed ikke et eller andet? Hvad han ville have måske? Men han turde ikke satse på det var det, tænk hvis det ikke var, det ville være underligt han stod og fortalte en fuldstængi fremmed der lige var trådt hen i baren hvad han nu kunne ønske sig at drikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 09:42

//Krea væk sorry//

Hayley så stille på ham, "Hvad ville du have at drikke jeg giver" sagde hun roligt til ham .
Hayley var ikke en person der holdte afstand til en anden person begrund af at han havde mærkeligt
hår eller et bind for øjne eller noget andet, det gjord det bare mere spændene at snakke med personen, udover hun ikek kunne få øjne kontakt med ham havde hun det fint nok med at han havde bind for øjne, og var blind-.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 10:19

// det er hvad der kan ske ^^ //

Ozzie rettede hovedet mod pigen der snakkede, han kunne høre det på stemmen og han smilte skævt af hendes venlighed. Han syntes jo det var betænksomt af hende men han børd sig ikke om det, han ville heller betale selv, han havde fået nok af alle de mennesker der blev ved med at købe ham drinks og gløg overalt han kom og gik. Folk troede åben bart at bare fordi man var blind havde man igen penge, det var virklig noget der gik ham på. Han ville så gerne betale selv, men det ville være uhøfligt at sige nej når man belv tilbudt det, men når man efter hånden blev tilbudet det op til flere gange på en dag, kunne det godt begynde at blive virklig irreterende. "Ehm.. jov tak, det er meget sødt af dig.. bare det samme som dig" mumlede han roligt og smilte imøde kommende og prøvede at virke så flink som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 03:25

Det var ikke fordi hun troede han ingen penge havde, det var heller ikke fordi hun regnede med at han ikke kunne klare sig selv, han var jo her inde nu, og han så da ud til at kunne klare sig selv. Hayley nikkede "To sex on the Beacth." sagde hun med et skævt smil, Hayley lod en hånd køre igennem sit hår, "Mit navn er Hayley, hvad er dit" spurgte hun roligt. Hayley havde det ikke specialt godt i øje blikket og havde derfor brug for at være sammen med nogle venner, eller brug for at møde nye mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 03:40

Ozzie smilte lidt tøvende "tak" mumlede han bare, måske var det bare fordi hun syntes han var sød, det håbede han lidt, han hadte når folk kun var rare mod ham fordi han var blind, det kunne gå ham utrolig meget på, og når nogen.. uden at nævne naven.. brugte det til egen fordel. Han nikekde lidt "Haaarj Hayley" sagde han og grinte halvt af sin egen dum hed "Jeg hedder Ozzie" mumlede han og smilte bare lidt for sig selv. Han holdte godt fast i bord kanten og kravlede nervøst op på en bar stol der stod ved hans side, han ville ned at side, og det irreterede ham lidt at han i stedet skulle klatre op på den høje stol, han havde ingen balance her oppe jo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 04:28

Hayley smilede, han havde da et pænt navn, han var jo også en pæn fyr, men Hayley var ikke ude for at scorer hun havde en fyr hun var vild med, men hun ville bare ikke indrømme det for hende selv, for det var længe siden de havde været sammen, Hayley fugtede sin underlæbe og tog sin drik, hun skubbede hans hen til ham for at han skulle kunne høre at den stod foran ham nu. Hayley elskede at møde nye mennesker, og ham her var spænende, hun havde aldrig snakket med en der var blind før. "Pænt navn" sagde hun med et smil og tog en tår af sin drink. og sætte den blidt på bordet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 11:09

Ozzie opfattede lyden og rakte ud efter sin drink, han tog den til sig og stod bare med den i håndne, vidste ikke om han skulle smage på den eller bare lade være, han så måske lidt fraværrende ud, men han havde et delt i hovedet for tiden, han ville ønske han bare kunne drikke det væk som normale mennesker kunne, eller bare dulme nerverne lidt på en eller anden måde. Han smilte skævt til den fremmed hun virkede meget imødekommende, hvilket gjorde ham beder tilpas ind de fleste han havde mødt på de sidste uger, han var o mester i at rode sig ud i porblemer, og det kunne de bide mærke han havde på halsen tydeligt vise, men han havde gemt det væk under et halsterklæde så folk ikke ville tro alt muligt underligt om ham. "Tak Hayley" sagde han roligt og vendte ansigtet med hende for at vise at han nu var opmærksom igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 03:26

Hayley vidste godt det var pisse uhøfligt at stiger på folk, men hun lagde først mærke til at hun havde gjort det efter noget tid, så kiggede hun hurtigt væk igen og kiggede ned på sin drink, hun havde ikke lyst til at gøre ham utilpas, men måske sener, han havde jo blod i sig, og han duftede godt, udover Hayley hadet Elver blod, men hun havde ikke spist i dag, så sulten skulle hun nok blive sener. hun lyttede til hans ord, efter noget tid fra dem begge hvor de var fraværende. "Jamen det var da så lidt, har alligevel, okay mange penge" hun fugtede sine læber, og lod tunge spidsen køre over det spidse hjørne af sin tænd, og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 04:08

Ozzie kunne ikke se at hun kiggede på ham, eller stirrede.. så han kunne være ligeglad, desuden var han van til alle de amneg blikke der blev rettet mod ham, og den opmærksomhed han altid fik pga hans sære udsene.. ikke fordi han var grim, men bindet om hans hovede var en opmærksomheds stjæler. Ozzie lagde ikke mærke til den pige der sad ved sidne af ham var vampyr, hvordan skulle han dog vide det endelig? Jov han havde en go' lugte sans, men det var mere noget han brugte til naturen, i hans hovede.. eller næse.. havde alle væsner og mennesker hver deres særlige lugt og han kunne ikk samligen nogen som helst, sådan var det bare. Han smitle lidt mere "okay så.." han næstne grinte, fordi det var begyndt at blive lidt akhavet men også fordi han var nervøs, og så havde han også undt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





øl skal dø i min mund - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: øl skal dø i min mund - Hayley   øl skal dø i min mund - Hayley Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
øl skal dø i min mund - Hayley
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Hmm.. - Hayley

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: