|
| Smukke tænker | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smukke tænker Søn 29 Nov 2009, 23:57 | |
| taron tænkte sig lidt om og så forsat på vandet, "hvem har du fået den ring fra?" sagde han lidt fraværrende, han så så på hende igen og smilede venligt, han lage hovedet svagt på skrå og æyttede til havet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smukke tænker Man 30 Nov 2009, 00:55 | |
| Hayley smilede og kiggede lidt på ham inden hun kiggede ned på sin ring "Jeg har fåret den af min kærste" sagde hun smilene "Hvorfor" spugerte hun og så smilene op på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smukke tænker Tirs 01 Dec 2009, 00:24 | |
| taron så på hende og smilede "er det en folovelses ring?" spurgte han ivrigt og så på ringen, han så på hende igen"jeg vil bare gerne vide det" sagde han roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smukke tænker Tirs 01 Dec 2009, 01:31 | |
| Hayley smilede ig nikkede kort "Jep det er det.. Hvorfor vil du gerne vide det" spugerte hun og så smilene op på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smukke tænker Lør 05 Dec 2009, 06:23 | |
| taron smilte mundert og så på hende, "fordi jeg er nysgerrig" sagde han glad og så på vandet, han så på hende igne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smukke tænker Lør 05 Dec 2009, 06:26 | |
| Hun grinede lidt og så smilene på ham "Det er også en god ting" sagde hun smilene og kørte en hånd igemmen hårt hun lød den falde ned og kiggede kort på vandet og så så på ham og smilede til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smukke tænker Lør 05 Dec 2009, 06:29 | |
| taron så på hende og smilede glad, han begyndte at sidde lidt urolig og utålmodig, "ar jeg kan ikke sidde stille mere nu..kan vi gå og snakke istedet?" spurgte han venligt og rejste sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smukke tænker Lør 05 Dec 2009, 06:32 | |
| Hayley smilede og rejste sig og kiggede lidt ned inden hun så på ham med et smil, "Hvad for en vej" spugerte hun smilene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smukke tænker Lør 05 Dec 2009, 06:53 | |
| taron så på hnede med et mundert smil, han så lidt rundt og begyndte at gå langs vandet "en tilføldig vej" sagde han glad og så på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smukke tænker Søn 06 Dec 2009, 07:51 | |
| Hun smilede og gik med ham, hun kiggede lidt ned i sandt og spugerte ham så "Hvor gammel er du enig" hun bed sig lidt i læben men smilede så |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smukke tænker Man 07 Dec 2009, 01:01 | |
| taron så på hende og smilede glad, han lyttede til hvad hun sagde "20..." sagde han kort og så på vandet, han så på hende igen og lyttede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smukke tænker Tirs 08 Dec 2009, 01:31 | |
| Hayley smilede og lagde hænderne i lommerne "Okay" hun kiggede ned i sandet inden hun så på ham igen og smilede til ham |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Smukke tænker | |
| |
| | | | Smukke tænker | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|