Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Det smukke ved natten -Tazz

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 20:26

T: 22.55
S: Stranden
O: ingen mennesker og der meget stille mens havet er helt roligt og så månen rød her til aften..
P: se mit billede og det min pige form for tiden på grunde af min evne
V: Ingen skyr og man kan se månen
D: IRL

Havet det var nu smukket om natten og det kun os være et hyggeligt sted hvis der bare ikke var for mange mennesker som lavet larme da det gjord hele tur til det ren helvede, ja sådan så den her vampyr på det hele og hun var nok ikke alene om det når det kom til enden. Hun gik uden en lyd ned mod havet da hun bare havde bruge for en af de der dag hvor alt bare skulle være stille og nu havde nu fået det, hvad hun havde på her til aften jo det var et hvid jakkesæt da hun havde det fint i den type tøj og så var det s nemt og begæve sig i da hun ikke var til det med og gå i kjole og sådan ting.
Hun kom helt ned til havet og hun gik ud på badebrogen for af kiggede på sig selv i havet, hun havde lang sort hår som gik hele vejen ned af ryggen mens hendens hud var hvid som sne og hendes øjne havde en sort farve som var ved og forsvinde på grunde af trøsten efter blod, hun kiggede på sig selv og et lille smile kom frem men ikke det store da hun ikke havde så meget grunde til og smile i øjeblikket og hun ville mere end gerne ud og jage selv om hun ikke ville kun tag sig samme til det, hun sukkede unden en lyd mens hun sadig så på hende selv og hun havde ikke så meget anden og lave nu hvor hun var alene med verden for hende selv. Hendes navn var Alucard og det var ikke en navn man ville hør nu om dage men nu var hhun heller ikke lige frem fra den her tid nej hun var fra 1400 talt hvor det havde været et meget normale navn men på samme tid var det og et mande navn, det betød ikke det stor da hun jo ikke i sandhed var en pige nej hun var en fuld voksen han vampyr som havde evne til og lave om på ham selv og der for var han nu en hun da han ikke altid gad og være ham selv. Hun sukkede igen men hun kigge tilbage ind på alnd da hun bare på en eller anden måde for ventede af der ville kom en eller anden til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 22:00

Tazz var ude og gå en lille tur for hende selv da hendes datter var hjemme hos Ray da hun joo var ved at flytte der til men hun ved iik helt sikker på om hun skulle blive der eller sstadig ha sin hule for en sikkerhed skyld selv om hun nok gerne ville bo sig selv men det var måske godt at bo hos ham nu hvor hun ventede hans barn.
Hun gik stille ned mod havet da det var længe siden hun havde været der og der var altid så dejlig stille her om aften for der var folk gået hjem men der var nogle gange nogle her ude og gå aften tur ligesom Tazz var. Hun stoppede op da hun var tæt ved vandet og snussede stille ind og kunne lugte havet men der var oqså en anden lugt... Hun kunne iik helt finde ud af hva det var før hun snussede meget ind og kunne lugte vampyr! Hun kiggede med det samme rundt for at se hvem det var da hun iik var gode venner med vampyr og hun havde faktisk aldrig været det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 22:08

Hendes blik gik op da hun hørt en og hun så nu på kvinde der var kommet her ned, hun lidt sig dufte det var en varulve og hun ikke mødt dem så tit da hun ikke havde med og komme til på dem men i aften havde hun lyst til og drille en smule. Hun bevægede sig med en vampyrs hurtige fart og hun var oppe ved kvinde på ingen tid "godaften lille varulve" sagde hun med en drille stemme selv om det var hende da der var den lave af de to ja hun var kun 1.55 høj og det var meget lavt i forhold til alle andre, hun smile og blottede de hvide tænderne mens hun kiggede på hende da elsker og stirre siden det var meget naturligt for en vampyr..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 22:38

Tazz fik et chok da der stod en vampyr pige ved siden af og snakkede endda til hende "Goddag" sagde hun lige så stille og vendte sig mod pigen som der var ynger end hende selv men hun kunne iik helt finde ud af hvor ung hun var da det var svært at se en vampyr for deres krop ville aldrig blive aldrig bliver ældre end den var da de blev til en vampyr.
Hun kiggede lidt op og ned af pigen for at bedre kunne gætte sig frem til det men hun kunne iik helt finde ud af det men hun ville gætte på 15-16 år ca. for Tazz var joo 18 snart 19 men det lignede pigen oqså lidt at hun var men alligevel iik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 22:51

"hvem er du så" sagde hun mens hun begyndet og gå rund om hende for se lidt mere på hende og hun sagde ikke en lyd mens hun gjord det, hun stoppede op igen da hun var fremme for an hende igen og hun havde nu et helt bilede af hende. HUn lavede stadig et lille smile menneske hun trak vejet som et menneske ville gør det selv om hun ikke var en del af mennesker, nej hun havde det fint med og være hvem den hun nu var selv om hun havde overvejet selvmord for meget længe siden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 23:09

Tazz kiggede stille på hende mens hun gik rundt om hende og stod bare stille og tænkte lidt over hva det var hun ville med hende men var på en måde oqså ligeglad "Jeg er bare en varulv med navn Tazz" sagde hun stille og kiggede på hende da hun stoppeded foran hende og stod lidt "Hva med diq selv?" spurgte hun efter lidt og kiggede på hende og trak vejret stille og roligt mens hun kiggede på pigen og ventede på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 04:14

"bare en lille vampyr der ude og kede sig i natten" sagde hun mens hun kiggede på hende "navnet er Adabella" sagde hun kort efter mens hun kiggede op på hende med en stirre for lidt tid og hun kiggede ned igen "hvad har fået dem selv ud i natten?" sagde hun kort mens han stadid kiggede på hende med et roligt blik og hun var ikke bange af sig, men der var vel heller ikke en grunde til det her til nat for hun var ikke efter blod eller sådan ting nej hun ville bare gerne snakke..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 04:24

Tazz smilede venligt til hende "Hyggeligt at møde diq" sagde hun lige så stille og kiggede lidt rundt og så ud mod havet som der var rigtig smukt her til aften for det var helt mørkt og månen blev spejlet i vandet og det så bare skide godt ud. Hun kiggede på Adabella og tænkte lidt over hendes spørgsmål "Jeg er bare ude for at få lidt luft og for at slappe lidt af i ro og fred" sagde hun venligt og kiggede lidt på sin mave og grinede stille for sig selv og kiggede op på Adabella igen "Hva med diq selv?" spurgte hun efter lidt om og kiggede bare venligt på hende og slappede stille af i kroppen og var bare helt afslappet her til aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 04:41

"jeg ved det ikke helt i nu men den ene ting jeg kom her for var fordi jeg ikke bryder mig om af være samme med mennesker hele tiden" sagde hun mens hun kiggede på hende "men det så os fordi jeg jo er hvad jeg er" sagde hun kort efter og hun lavede et smile som et barn ville lave det, hun blinkede en gang med de sorte øjne og hun tænkte et øjeblik før hun selv så ud på havet "jeg elsker bare havet om natten" sade hun roligt mens hun kort gik frem mod det "det giver en stor fred i kroppen og være her" sagde hun kort mens hun stadig havde et smile på læben..

//skal spise så ikke på i lidt tid..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 04:49

Tazz kiggede stille på hende og lyttede bare til hva hun sagde og nikkede lige så stille "Jeg kan godt forstå diq for det kan godt blive for meget for en at være sammen med mennesker hele tiden" sagde hun stille og kiggede ud mod havet igen og sukkede lige så lydløst og lukkede stille sine øjne og mærkede stille vinden og duften af havet gjorde at hun slappede helt af og hun var slet iik forberet hvis hun skulle blive overfaldet men det troede hun nu hellere iik at hun ville blive for den her vampyr pige virkede nu meget venlig mod hende og det var rigtig dejligt for de fleste vampyr havde været rigtig onde på hende og hendes familie så hun havde faktisk kun sin datter og sin kommende barn som der var hendes familie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 05:36

Hun gik helt ned til havet på ingen tid "ja mennesker er sig selv lige som alle os andre i den her den her verden og så de os blinde over for os" sagde hun kort mens hun to den ene hanske af for rør ved havet da hun ikke havde gjord det i en del år, det var ikke det samme og mærke havet med kold hud og det var som om hun havde den samme varme i kroppe som havet selv havde.
Hun sukkede uden en lydt en ting mere hun aldrig ville kun nyde da hendes koldblodt kroppe ikke længer var den samme som et menneskes, hun lukkede øje kom mens hu lavede en hlave nyde som hun havde kun siden hun havde været lille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 06:13

Tazz stod bare og nød vingen lige så stille og slappede bare af i kroppe og lyttede stille til hva hun sagde og åbnede sine øjne lige så stille og gik ned mod hende og stillede sig tæt ved havet og kiggede ud mod månen "Jaa men sådn er det desværre i den her verden og i den her tid" sagde hun stille og smilede lidt for sig selv da månen var så flot her til aften og hun rigtig glad for at det iik var fuld måne for så ville hun blive til en varulv med det samme og det havde hun iik lyst til nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 06:21

Hendes smile var tilbage igen og hun tør hånden af i hendes jakke før hun igen to sin hansker på da hun havde sår på begge hænder og det var ikke nogle som hun ville have af andre skulle se, hun kiggede op på hende "hvad er der blive af den gammel verden jeg komme fra" sagde hun kort og hun vendt sig igen mod havet "den gang havde mennesker det mere let med væsner og sådan ting selv om det ikke helt var glad for de som jage mennesker men eller en stor fred i forhold til nu.. Hvis mennesker opdaget og nu så ville vi nok enden op som freaks elle noget anden der minden om" sluttede og hun kiggede frem for sig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 07:07

Tazz kiggede stille ned på hende og trak stille på skulderne "Jeg ved det virkelig iik for jeg har altid levet i den her verden jeg er joo iik så gammel endnu men jeg venter allerede mit andet barn som jeg er nød til at skjule ligesom miin datter fordi folk er efter miq og miin lille familie" sagde hun stille og holdte sig lige så stille på maven så den kom frem under hendes lange løse top som der skjulede maven meget godt med mindre man lade hånden der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeMan 20 Jun 2011, 21:39

Hun nikkede som svar "verden er ikke et let sted og live nu om dage" sagde hun men hun kiggede på hende "jeg ville gerne gå tilbage i tiden hvis jeg altså kun men det kan jeg ikke" sagde hun lidt efter "jeg ikke herre over tiden" mumlede hun, og på en måde ville hun ønske hun var så hun kun have lavet det om af hun var vampyr da det ikke var en ting hun havde ønske men det sket bare da hendes far synes det skulle ske..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 05:15

Tazz kiggede stille på hende og lyttede bare til hva hun sagde og nikkede lige så stille til hende "Jaa gid man kunne gå tilbage og lave nogle ting om i sin fortid" sagde hun stille og nussede stille sin mave og kunne tydeligt mærke liv der inde fordi det var en dæmon så der kom hurtigt liv i dem der inde. Hun kiggede ud over havet igen og holdte stadig lige så stille på maven og sukkede uden en lyd og slappede stille af i kroppen og vistet iik helt hva hun skulle sige til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det smukke ved natten -Tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke ved natten -Tazz   Det smukke ved natten -Tazz Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det smukke ved natten -Tazz
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: