Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 det smukke ved havet om natten (Tine)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




det smukke ved havet om natten (Tine) Empty
IndlægEmne: det smukke ved havet om natten (Tine)   det smukke ved havet om natten (Tine) Icon_minitimeFre 10 Jun 2011, 08:57

T: 23.30
S: Stranden
O: Ikke et mennesker er her på den her tid og der er meget stille mens den ene lyd man hør er havet som skyller inden på stranden og så er solen gået ned så der mørke ud over lyst fra månen..
P: Tja jeg er i min pige form så jeg har hvidt jakkesæt på mens jeg stadig har det samme hansker på som på mit billede og så har jeg os de små metal klær som sider den ene hånd mens jeg har en stok i anden og solbilleder for øjne som har rød farvet glas..
V: Solen er gået ned og der fuldemåne her til aften så det giver et meget smuk hvid lys over havet
D: IRL

Det var en stille aften og alle mennesker var af naturligthed i deres sengen mens der var andre som kun kom ud i natten, hvis man gik ned til havet ville man finde en pige som var alene her og hun så hele ud som en der ikke havde bevæget sig hele dagen i gemmen. Hendes tøj var hvidt som en væg mens hendes hud havde nogle lunde samme farve og hendes øjne var sort med en svag røde farve mens hendes hår var kort klippe og sort som natten, alt i alt var der ikke meget pige over hende men det behøvet der heller ikke og være for hun var heller ikke pige af natur nej inden under var der en fuldvoksen han vampyr som ikke kom frem her til aften da han ikke havde lyst til det. Han/hendes navn var Alucard Van Weber og hun kom enlig fra Tyskland selv om hun havde taget hjem her da det passede hende fint i forhold til og skulle være sammen med familie da hendes familie ikke ville snakke med hende mere eller hun havde enlig selv dagt fra, for hun havde ikke en grund til og snakke med dem mere da de ikke brøde sig så meget om det med af han kun blive til en hende og det havde lukke for familien.
Det betød ikke det stor da hun ikke gik op i det mere nej hun gik mere op i af leve livet og prøve hvad man nu ville kun nå fær rn jæger ville for hende med nakken, tanken fik hende til og gys i et øjeblik og hun kom tilbage til den verden som hun var i. Hvad hun lavet ved havet på den her tid var hun ikke selv sikker på måske kedesomhed hun kun ikke kom med et svar på det men det betød vel heller ikke så meget for hende hvor hun var i verden da det var fint med hende selv i hendes øjne. Hun gabt stille mens hun kiggede tilbage over skulderne og hun trak vejet kort for af holde menneske rollen som hun var helt inden i eller havde være i 500 år da hun ikke helt havde styr på den da hun lige var blev vampyr..
Tilbage til toppen Go down
 
det smukke ved havet om natten (Tine)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: