Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 faret vild --' (Ozzie)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




faret vild --' (Ozzie) Empty
IndlægEmne: faret vild --' (Ozzie)   faret vild --' (Ozzie) Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 03:59

dato: irl
tid: 23.00
sted: en tilfældig club Oo
omgivelser: fulde mennesker
vejr: sne, små sne fyning


Eiri stod op af væggen uden for og stirrede irritabelt frem for sig. han måtte ikke komme ind fordi han så få ung ud. det skete altid når han var faret vild, så ente han altid ved et eller andet lorte sted hvor de gik meget op i man skulle være gammel nok. det irriterede ham granseløst, da han ikke synes at fordi han så så ung ud at han ikke måtte komme ind og få varmen... og måske en lille drink. et lille suk undslap hans læber, da han indså det nok heller ikke ligefrem virkede at stå der og sur mulde, så han begyndte at se lidt rundt for at finde en måde at komm eind på. han stilte sig lige foran dørvagten og stirrede op på ham "vil du være så venlig at lukke mig ind.. jeg fryser og vil gerne havde varmen" sagde han rolig. vagten grinte bare af ham og rystede på hovedet "du kan tro nej bette ven... du skal være gammel nok knægt" sagde han små hånligt. Eiri rettede sig lidt op selvom det slet ikke gjorde ham højere, da han altid gik rank "vil du være så venlig at lade være med at kalde mig knægt og så luk mig ind, vagten rystede bare på hovedet og skubbede ham lidt væk. det pissede Eiri af og derfor sprang han hurtigt på vagten og bed ham i halsen. han bed alt hvad han kunne og hildte sig godt fast til vagten. vagten prøvede at vride sig fra fra det lille menneske, men uden held
Tilbage til toppen Go down
 
faret vild --' (Ozzie)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: