Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Empty
IndlægEmne: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 04:29

Tid: 21:12
Dag: Fredag
Dato: 17 dec
Sted: Engen
Omgivelser: Ingen andre end Lille Alissa
Vejr: DAMN COLD NIGHT !
Tøj: http://farm4.static.flickr.com/3182/2893574843_0362215e2a.jpg

SE DEN HER, SÅ FORSTÅR DU HENDE MÅSKE MERE : https://www.youtube.com/watch?v=NGFSNE18Ywc&feature=related

En trist aften, en glad pige, nej det hænger ikke sammen,Derfor, ville hun prøve at gøre engen sjov, den var så mørk og kedelig, og hun skulle alligevel, finde et sted at sove, for hun havde ikke fundet en dreng hun kunne sove hos endnu. men det var for koldt at sove her, hun sukkede og havde en ikke fået noget at spise hele dagen, men sådan var det når man boede på gaden, så var det kun nogle gange man var heldig folk gav penge, når hun spillede guitar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 06:43

Sariel lød i kanten af engen denne aften. Han sad med et græsstrå i mundvigen og så op mod den klare natte himmel. Han lukkede jakken, det var alligevel ret koldt. Han sukkede og tænkte tilbage på Ozzie, Dawn og Alane. Wow.. sikken en oplevelse, nogen af dem håbede han at se igen og noget af det skulle helst ikke ske igen. Han lænede sig længere tilbage og lå næsten ned på græsset nu. Da han hørte en lyd og så at der var en pige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 09:04

Hun sukkede, hun hadet det her liv ude på gaden, hvorfor skulle hun også bor der, hvorfor, kunne nogle af de fucking rige mennesker/ væsner ikke give hende penge, hun gik i sine egne tænker da hun støtte på noget, hun snuppede over Sariel, faldt lige på maven, hun sukkede, "Iih" sagde hun rist, det var hårdt for hende det, her, hednes trøje blev våd og gennem stigig hendes sorte bh kom til syne, hun frøs, hun græd, men uden en lyd, hun rejste sig og lagde armene om sig, hun vendte sig om mod Sariel. "Undskyld. mange gange undskyld" hun så væk, hun var pinlig over sig selv, og hun var så beskidt, hun var så smuk når hun var ren, men hun havde jo intet bad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 04:40

Sariel hørte godt pigen med lod bare være med at reagere på nogen måde. Så imens han var opslugt af den store natte himmel, faldt pigen som han så for lidt siden, lige over ham og ned på jorden. Han så overrasket op. "er du okay?" spurgte hun fraværende, men da han så så at hun var blevet beskidt og hendes øjne glintede. Tåre i øjne. "det er okay, det skal du ikke tænkte på, ehm hvad laver du her?" spurgte hun så lidt mere venligt. Han smilte en smule da man kunne se hendes bh igennem blusen, men skjulte det med hans hånd som lige dækkede. Før i tiden ville han havde kommet med en fræk kommentar eller lignede, men efter Ozzies møde så har det bare ikke været det samme siden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 09:16

Alissa så grædenede ned på græsset, hun sagde ikke noget før han spurgte hvad hun lavede her, hun sætte sig ned, hendes mave rumlede højt, hun tog sig til maven, "Jge prøver at finde et sted at sove" hun sukkede, hun var træt af at være så trist, hvorfor kunne hun ikke bare være glad, "Men der er ikek læ nogle steder, heder at bo på gaden" det sidste hviskede hun mest til sig selv, hun så på ham, "Undskyld mit navn er Alissa" hun bed sig nervøst i læben, han var så flot og ren, hun havde sort make up under øjne, hun havde uldert hår og det var ikke rent, hun havde slidte bukser å med huler i og hun var meget træt .
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 01:30

Sariel så bekrymret på pigen, bag al skidtet kunne han føle at hun faktisk var noget særligt. En engel, bingo. "Jeg kan hjælp dig" sagde han sødt med et lille smil. Han fik hurtig et blik af at hun ikke havde nogen steder at bo, det havde han aldrig selv prøvet men det var sikkert slemt og hjem ville også tage en 'bums' med hjem? Tja, det ville Sariel, fordi engle hjalp andre engle. "Det er iorden, Alissa. Mit navn er Sariel" sagde han og rekte hånden frem for at gi en ordenlig hilsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 03:24

Hun så ned på sine bukser og sukkede, "Jeg vil ikke være i vejen, du behøver ikke at hjælpe mig , " hun hostede kort, og rystede så på hovedet og så på ham, "Selvom det ville være dejligt" hun så op på ham igen, hun var træt, hun var meget træt. hun puttede sig ind til ham, lukkede øjnene og slappede af, alt det gjord hun for at slippe for at give ham hånden hendes hænder var frøsne, og beskidte hun ville ike, men hun gjord det også fordi han fik hende til at føle sig tryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 03:35

Sariel sukkede lidt da det var, at han ikke behøvede at hjælpe, men hvad kunne han ellers tillade sig at gøre? Det virkede som om at hun havde fået mange afvisninger efterhånden hun prøvede at finde hjælp, måske derfor hun halv afviste hans tilbud. Sariel stivnede i hele kroppen da hun så begyndte at putte sig ind til ham, godt nok var vi engle meget trygge og til at stole på men ligefrem sådan et tæt forhold. Han følte sig skyldig, men sådan var det hele tiden her på det sidste, altid ude i en form for utro. Han sukkede og rejste sig forsigtigt op. "kom med hjem" sagde han og smilte imødekommende og rakte hånden ud, for at hjælpe hende op. Der var vel ikke noget snavs som ikke kunne vaskes af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 03:42

Hun mærkede han stivnede, hun fjernede sig hurtigt, der var bare noget godt ved ham, han kendte hende vist lidt godt, for ja hun var blevet afvist flere gange på den her dag, hun sukkede roligt da han rejste sig men smilede da af det han sagde, Alissa lagde sin hånd i hans og rejste sig op, hun så roligt på ham, "Okay, jeg tager med dig hjem, jeg har brug for det" indrømmede hun og smilede roligt til ham, hun fugtede sine læber og lagde hovedet på skrå. "Men jeg kan ikke gå så langt, jeg har meget rigtig meget ondt i mine knæ og min ryg" sagde hun undskyldene..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 06:24

Sariel hjalp hende op og følte sig godt tilpas af at hjæple. Han måtte vel bare sove på sofaen iaften og så kunne hun få sengen, mad havde han nok af så det var slet ikke nogen form for ulempe. "oh.. Men, hvad med dine vinger?" spurgte han hurtigt, men så kom han i tanke om at hun ikke havde nævnt at hun var engel, han håbede lidt at han ikke at hun blev sur over at han vidste hende 'hemmelighed'.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 07:25

Alissa blev ikke sur, hun havde fundet ud af han var engel, hun rystede på hovedet, "Jeg har lige sagt til dig at jeg har ondt i ryggen, det gør så fucking ondt at presse vingerne ud jo" hun sukkede, "Også ødelægger min eneste bluse" hun så ned på den, også så på ham. og sukkede, "Jeg sover bare her, jeg er for besværlig" hun sukkede. hun kunne måske ikke over leve natten . men hun kunne jo ikke gre for at hendes ryg var smædert sådan var det at bo der hvor hun boede .
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 07:41

Sariel sukkede, nåre ja. Han var lidt træt af hendes klynk, hvis der var noget han hadede så var det klynk. Men nu måtte han altså lige tænke klart, hun havde ikke noget sted at bo, så var det vel iorden at klynke. Han svarede hende ikke, han tog sin bluse af, så han stod frem i bar overkrop så hans let pumpede sixpack kom til syne. Han rakte hende hans jakke, samt bluse, hun skulle holde det. Han tog fat i hende og holdte hende under knænde og på ryggen, som et nygift par. Han slog vingerne ud og fløj i retning mod hans lejelighed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 07:46

Hun tgo roligt hans ting og kiggede på ham, hun var faktisk bange for at flyve, og brugte kun sine vinger i nøds tilvelde, hun lukkede øjne hårdt i mens de fløj, det var rimligt koldt der op, hun lagde hovedet på hans skulder, han havde en flort krop, men hun havde lukket øjne nu, så der var ikke noget kigge til hnede, hun kunne godt lide mænd, dog var hun rimlelig bange for dem, vis man ikke kunne lide klyken var det måske lidt dumt at tag en der boede på gaden med hjem. hun faldt roligt i søv på ham, og havde hans tøj tæt ind til ham, hun sov tunget. men hun var jo træt .
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 07:54

Sariel fløj langt op over træerne og tættere mod byen. Han holdte hende tæt, da han nødig skulle tabe hende. Han så ned til hende, han smilte da det så ud til at hun var faldet i søvn. Det var sødt. Hun var virkelig let, men nu var hun jo også engel, men faktisk utrolig tynd. Han tænkte på maden som han havde, det ville hun sikkert blive glad for. Han landede roligt foran bygningen og sparkede døren op. Han gik op af de lange trapper og nåede endelig til hans dør. Han måtte sætte hende ned nu, "hey, vågn op" sagde han stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 08:01

Turen var hurtigt over i hendes øjne, hun ågnede stille da han vækkede hende, hun stiltede sig op af vægen og så træt ned, hun fugtede sin tørre under læbe, hun havde faktisk sovet godt, hun gabte kort, og kiggede roligt på ham, hun bed sig lidt i læben og så så rundt, "Hvor vi så henne" spurgte hun helt udmættet .
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 08:30

Han satte hende ned og begyndte at rode i sine lommer efter sin nøgle. Han låste op og hørte hendes spørgsmål. "min lejelighed" sagde han og åbnede døren og tog sine sko af og tog sin jakke og bluse fra hende, på en stille måde. Han tog sin bluse på igen og lukkede døren efter hende. "velkommen" sagde han så og smilte halvt. "Gør som du vil, tag et bad eller sove det må du selv om" sagde og smilte venligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 08:45

Alissa efter ham og gik med ham ind, hun lyttet til hans ord, "Bad" sagde hun helt friskt, hun var glad, meget glad, hun så på ham, "Øhm, du kan bare sove i din seng, jeg vil helst have du sover i din seng " hun kunne se at der nemlig kun var en seng i husset efter hun havde gået en rundte, "Vil gerne ligge ved siden af dig, men kun vis det er okai" hun kunne ikke lide at sove hos nogle uden de var der sammen med hende, hun kendte jo ikke lejligheden. hun så rundtm "Jeg går i bad" hun rev sin våde trøje af, imens hun gik forbi ham, hun var ikke pinlig over sin krop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 09:16

Sariel trak på skuldrende. "det snakker vi om" sagde han glad, men da hun så begyndte at tage tøjet af vendte han sig om. Han holdte sig for øjne og gik hen til sofaen og tændte for fjernsynet. Han sank en klump, hun virkede ikke pinlig over sin krop tværtimod. Han trak sine ben op til sofaen og holdte om dem. "bare brug det sæbe du behøver" råbte han til hende fra sofaen af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 09:48

Hun havde intet at være pinlig over, hun havde en pæn krop. hun smilede af det han sagde, han havde også en pæn krop, hun følte dog at han ikke kunne lide hendes og det fik hende til at løbe ud på toiletet. hun smækkede kort med døren kiggede sig selv i spejligt, og så på sig selv, brug så meget sæbe som du behøver, nu følte hun sig mere klam og mere ulækker. Hun tændte vandet og gik der ind, hun nød det lukkede øjne. hun elskede at føle vandet på sin krop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 01:19

Han zappede rundt på kanalerne, der selvfølgelig intet at se. Han slukkede og vidste ikke hvad han skulle lave imens hun var i bad. Han sukkede lidt, og følte sig skyldig igen. Hvad ville Alane ikke tænke hvad hun fandt ud af at der var en nøgen pige i hans badeværelse lige nu? Han sukkede igen. Han så på hvad klokken var, 22. 29. det var normalt ikke nu han ville sove, men måske skulle han bare gøre det idag. Han vidste nu stadig ikke helt om han skulle sove i sin seng sammen med hende? Kunne hun ikke bare sove på hans værelse med åben dør eller noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 11:25

Alissa blev færdig i badet, hun fandt et håndklæde og kunen desværre ikke gøre andet end at tag det beskidte tøj på igen, hun tørede sit hår, og gik ud til ham, han så ikke glad ud, hun blev ked af det, "Skal jeg bare gå, du linger en der helst vil hvae det." spurgte hun, Alissa vidste ikke at han havde en kæreste, hvor fanden skulle hun vide det fra, hun var bare en pige der kom fra gaden der blev spurgt om hun ville, og jo selvfølgelig ville hun det, og det ville også kun være i mellem de to, for Alissa fortalte aldrig hvor eller hvem hun havde været eller sovet hos.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 06:25

Sariel rystede på hovedet. "nej, nej. Der er plads nok, Du kan sove i min seng så tager jeg sofaen" sagde han og smilte venligt. Han ville ikke virke trist. Han rejste sig og fra sofaen og åbnede køleskabet og fandt æg og bacon frem. Han tændte for komfuret og begyndte at spejle æg. "jeg laver lige lidt nem mad til dig" sagde han smilende imens han koncentrere sig om at der ikke var noget der brændte på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 21:35

Alissa så efter ham hun sukkede og gik hen og stillede sig i dør karmen, "Jeg er en person der er god til at se hvordan folk jeg er sammen med har det, og du er trist, forklar mig hvad der er galt, det beder at snakke med nogle , og mig kan du stole på, jeg har ingen at fortælle det, og har sgu heller ikke tænkt mig at gøre det fordi jeg er meget imod sådan noget" sagde hun helt alvorligt, "Men du må ikke lave for meget, min krop er ikke van til mad, og kaser tit op" hun sukkede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 00:40

Han vendte baconen og æggene var færdige, lagde dem på en tallerken. En lille morgenmad, det var måske nok også nok. Han nikkede og vendte sig om. "har bare lavet nogle dumme ting" sagde han og sukkede. Baconen kom oven på æggene og tog tallerken hen på bordet. Han hældte et glad mælk op og stilte det ved siden af sammen med bistik. "velbekommen" sagde han roligt og satte sig selv i gang med at putte ting den i opvaske maskinen.

// Han har faktisk ikke kæreste mere men han prøver at få hende tilbage :b Men han har stadig kæreste i dette emne (: //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 01:14

//Nice, eller ikke nice at han har en kæreste i det her emne, øv bøv :P //

Hun smilede kort da han sagde velbekommen, hun gik roligt hen til sin mad og begyndte stille at spise, det smagte godt, hun drak noget af sin mælk og spiste færdigt, hun vendte sig om i mod ham og drak det sidste af sig mælk, "Har du en pige" spurgte hun og lagde hovedet på skrå, det ville ikke under hende, han var jo køn, ja okai, køn var et mildt ord af hvad han var. men hun sagde det ikke til ham, hun var bange for at han havde en pige.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.   Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel. Icon_minitime

Lykkelig, ha skid mig i øret. -Privat Sariel.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.
» Lykkelig eng? Hah. Nu mere den deprimerende. //Andy <3.
» Lykkelig.
» Lykkelig? - Oliver
» lykkelig gå tur //Alucard//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: