Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En engels bekendelser - Ray

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En engels bekendelser - Ray - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 06:08

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at give hende finger oppe i hende og nussede hendes mave med sin anden hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 09:45

Sas bed sig lidt o læben og så på ham. Så hev hun ham ind til sig igen og begynde at nappe i hans ører og kysse ham ned ad halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 10:15

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "sas smider du ikke tøjet så vi kan komme ordenligt i gang"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:10

Sas så lidt på ham. "V-vil du virkelig gerne?" spurgte hun ham lidt overrublet over alt det der var sket på så kort tid. Hun tænkte lidt. "kan vi ikke bare...'hygge' lidt?" spurgte hun. Hun ville ikke give ham lov. Ikke i aften ihvertfald. Han virkede som en man godt kunne have noget løst kørende med, derfor ville hun ikke bare have han skulle være hendes for ene enkelt nat hvorefter de så aldrig ville se hinanden igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:29

Han kiggede på hende "sas er der noget du bange for for jeg syns jeg kan mærke på dig at der er et eller andet men hvad er det"sagde han og kiggede bare på hende med et stille smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 19:37

Sas så lidt på ham og et lille grin undslap hendes læber. "nej...jeg er ikke bange for noget..." Hun så lidt på ham. "MEn... ser du... jeg leder efter noget andet end bare...et engangsknald..." Fortalte hun. "og..." En meget svag rødmen kom op i hendes kinder da hun hørte sig selv forklare at hun ledte efter en partner #det havde jeg aldrig troet om mig selv#
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 22:15

Han kiggede på hende og satte sig så ned ved siden af hende "okay på den måde der kan man jo se"sagde han og kiggede bare på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 22:41

Sas så på ham og skyndte sig hurtigt at tilføje: "I-ikke noget HELT fast altså... men en jeg ser mere end bare en gang imellem"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 22:43

Han kiggede på hende med et smil "når okay du vil gerne ha sex men med en du ser mere end bare en gang i mellem"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 22:49

Sas nikkede lidt. "d-det lyder måske dumt men... jeg er træt af bare at gå rundt og finde en ny hver gang..." Hun så på ham og nussede ham blidt på kinden. "Jeg vil have en der kan huske mit navn"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 22:53

"okay på den måde men vil du så ha det mig der tager sig af dig når du har dine lyster til sex"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 22:55

Sas så lidt på ham. "hmmm.... hvis du vil..." sagde hun med et skævt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 22:56

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det vil jeg da godt søde Sas"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:41

Sas smilede. Så ville hun måske alligevel godt lade ham. Skulle hun?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:51

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad skal vi så lave nu"sagde han og kiggede bare på hende og var glad
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:56

Sas kiggede lidt på ham. "hmm... hvad har du lyst til?" spurgte hun. Hun tænkte lidt om de måske skulle gå i byen og så komme igen senere?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:00

"jeg bare lyst til dig men det jo op til dig"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:18

Sas smilede og tænkte lidt. Det virkede som om han var rimelig vild efter at få hende. Hun lagde armene om hams hals og kyssede ham kort på munden. Hun hviskede ham derefter i øret "så pyt da...vis mig hvad du har i dig og gør det til en nat jeg aldrig vil glemme...."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:23

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog sit lem frem og lod det nussede sig mod hendes underliv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:26

Sas betragtede ham lidt og smilte da han tog de frem så lynede hun sin kjole op bagi og lod den falde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:29

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lod sig stille køre op i hende og nød det stille og roligt da han var på vej op i hende på den måde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:34

Sas stønnede svagt og lukkede øjnene da hun mærkede ham trænge op i sig. Et lille smil kom frem på hendes læber så han kunne se at hun også nød det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:36

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte sig frem og tilbage inde i hende og nød det stille og roligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:39

Sas lænede sig lidt tilbage og nød at der ikke var stress og press på som der nu altid var når man gjorde det et offenligt sted. Hun så på ham og smilede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte frem og tilbage inde i hende og nød det hendes safter havde gjort hans lem helt vådt så han kunne nemt komme frem og tilbage inde i hende
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En engels bekendelser - Ray   En engels bekendelser - Ray - Page 4 Icon_minitime

En engels bekendelser - Ray
Tilbage til toppen 
Side 4 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: