| Skummel dag- Ray.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Man 27 Dec 2010, 09:16 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og nød det mens han klappede hende på røven |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Man 27 Dec 2010, 09:17 | |
| Hun fik et skævt smil da han klappede hende på røven. Hun begyndte stille men roligt at nyde det. Men hun tænkte dog på sit ødelagte tøj, i hvert fald resterne af det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Man 27 Dec 2010, 09:26 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og trak sig ud og kiggede på hende "er det godt"sagde han og klappede hende lidt hårde på røven |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Man 27 Dec 2010, 09:28 | |
| "Jeah" svarede hun og så på ham, og smilte til ham. Hun bed sig stille i underlæben da han klappede hende en smule hårder på røven. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Man 27 Dec 2010, 09:45 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og klappede hende mere på røven og trak hende med op og sidde så hans lem kørte op i hende "rid mig"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Man 27 Dec 2010, 09:48 | |
| Hun smilte, og begyndte at ride på ham, men nu mere hans lem. "Godt?" Spurgte hun og blev ved, hun mærkede selv hvordan hans lem kom frem og tilbage i hende, i mens hun gjorde det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Ons 29 Dec 2010, 09:23 | |
| Han kiggede på hende "ja det er min lille liderlige pige"sagde han med et smil på sine læber og to en hånd mellem hendes arm og ben og ned og nussede hendes clitoris så hun kunne blive mere våd for lige nu brugte han ikke sin evne til at gøre hende våd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 02:10 | |
| Hun smilede og nød det, selv om hun faktisk ikke anede hvorfor hun var begyndta at nyde det han gjorde, men hun kunne nu allligevel godt lide det.
/Kreasvigt-_- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 02:23 | |
| Han kiggede på hende "du kan lide det"sagde han og med et smil på sine læber og klappede hendes clitoris blidt og nussede den "er du min lille slut"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 02:37 | |
| Han havde jo egentlig ret i at hun kunne lide det, selv om hun ikke rigtig kunne få sig selv til at indrømme det. "Øh hvad skal det betyde med slut?!" Spurgte hun en smule uforstående og betragtede ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 02:42 | |
| Han kiggede på hende "slut en der kan lide sex og tit har det med den samme mand"sagde han og kiggede på hende og nød det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 02:44 | |
| "Nårh på den måde, tja du er faktisk den første jeg nogen sinde har haft sex med" indrømmede hun stille, i mens hun kiggede på ham. Men hun kunne dog alligevel lide at have sex.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 02:46 | |
| Han kiggede på hende "når okay"sagde han og tog hende på brysterne nu og klemte dem stille "men er det godt"sagde han og smilte til hende og nød det selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 02:48 | |
| Hun mærkede da han tog hende på brysterne og klemte dem stille, "yeah det er godt" svarede hun og smilede et muntert smil til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 02:50 | |
| Han kiggede på hende "godt"sagde han med et smil på sine læber "hvad er dit navn"sagde han og kiggede på hende mens han klemte hendes bryster |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 02:52 | |
| "Hm tror faktisk jeg har sagt mit navn, men kan altid side det igen. Og mit navn er Leonora" sagde hun, og nød stille sårn som han klemte hendes bryster. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 02:55 | |
| Han kiggede på hende "Når ja det rigtig"sagde han og trak sig ud a hende og fik dem op og stå og tog hendes på brysterne "vil du stadig ha mere"spurgte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 03:10 | |
| "Jeg kan i hvert fald godt stadig huske dit navn, så glemsom er min hjerne dog ikke" sagde hun og smilede til ham, hun mærkede at han trak sig ud af hende da han fik dem begge to op at stå. "Hm ikke lige nu måske senere?!" Sagde hun og kiggede på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 03:24 | |
| "det kan vi finde ud af"sagde han og stod lidt og tog hendes på brysterne "du har dig et par flotte bryster"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 03:54 | |
| Hun smilede en smule genert da han sagde hun havde flotte bryster, selv om ingen dog havde sagt sådan noget før men hun anede ikke hvorfor hun blev genert. "Tak.. Tror jeg hvist," mumlede hun og smilede et skævt smil til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 04:09 | |
| Han kiggede på hende de stod med deres ansigter mod spejlet "se på dem så flotte mellem store og faste"sagde han og klemte dem lidt og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 05:26 | |
| Hun smilede muntert til ham, ja de var dog faste selv om hun aldrig sårn rigtig havde lagt mærke til lige det, men når han nu begyndte at tale om det, begyndte hun at lægge mere og mere mærke til det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Tors 30 Dec 2010, 05:39 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og klemte dem før han slap dem og tog hendes ene hånd og gav hende en sedl "find mig der okay"sagde han og bed hende let i øret "eller ring til mig min adresse står der og mit nummer"sagde han og gik ud der fra og smed noget tøj ind til hende som hun kunne tage på. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Søn 02 Jan 2011, 06:17 | |
| "Okay" sagde hun, inden han gik. Hun begyndte stille at tage det tøj han havde smidt til hende. Hun tog det på, og lagde sedelen, i sin lomme i bukselommen i cowboybukserne. Hun gik hen til en vask, og vaskede sit ansigt stille med noget koldt vand. Hun fik samlet, sit ødelagte tøj, og fandt sin mobil fra en af de hullede lommer, og fik skrevet Ray's nummer ind i telefon bogen på sin mobil. Hun smilede skævt og kørte en hånd igennem, sit brune hår og gik ud fra toilettet, og helt ud til gaden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. Søn 02 Jan 2011, 06:22 | |
| Han var taget hjem nu for at slappe af lidt og tænkte lidt på måske ringede hun nok eller hvad hun nu ville gøre hans adresse stod jo også på sedlen som hun havde fået af ham. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Skummel dag- Ray.. | |
| |
|
| |
| Skummel dag- Ray.. | |
|