|
| stillheden før stormen (Samilla) | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: stillheden før stormen (Samilla) Man 27 Dec 2010, 00:38 | |
| Sted: Stranden. tid: kl 22:00 dag: irl dato: irl årstid: irl påklædning: går i helt sort og stramt tøj.
Lusia kom gående hen af stranden og kiggede på det smukke vand hun kiggede sig om og smilte for sig selv, hun var træt og kiggede sig om for at se om hendes familie havde fult efter hende, men det havde de ikke hun kiggede lidt væk og så en fyr stå og glo mod havet hun gik bare langsbreden, *hvad skal jeg gøre* tænkte hun da hun tænkte på sin søster. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stillheden før stormen (Samilla) Man 27 Dec 2010, 00:44 | |
| Samilla gik roligt ned imod stranden hun havde taget sine lyserøde converse af og gik så imod sneen på bare tæer, det var koldt, men forfriskende * Ihh fuck, jeg kan se at jeg møder en pige om lidt ved navn * Tænkte hun kort for sig selv og fortsatte længre ned, hun kunne se folks fremtid og vis der sker en ulykke eller sådan noget * ved navn Lusia* Tænkte hun igen og fuldte sit hovede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stillheden før stormen (Samilla) Man 27 Dec 2010, 00:52 | |
| lusia gik stille og rolig hen af breden ved strenden, hun havde sit hår op i en hestehale der sad højt på hendes hobvde, hun smilte af sig selv, selv om hun tænkte på sin søster, hendes søster var ti gange så smuk som hende, og ti gange så klog som hende, og 1000 gange sjover end hende, det syns lusia i hver fald, *jeg savner dig katarina* tænkte hun, hun hørte en stemme i sit hovede. *lusia lad vinden føre dig og du vil finde den rette vej* sagde stemmen, lusia kunne tydeligt høre det var hendes søsters. hun smilte mod himlen, ''ja så gerne katarina'' sagde hun og væltede ned i sneen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stillheden før stormen (Samilla) Man 27 Dec 2010, 01:11 | |
| Samilla fik øje på den pige som hun havde set inde i sit hovede, hun fik et billede af Samilla som der ville ligge i kæften på hende * Måske ser jeg forkert* Tænkte hun * Måske er hun slet ikke vampyr, eller måske er hun venlig* Tænkte hun igen kort. Vinden fløj imod hende " Dit syn taler måske sandt, det er kun dig der kan se det " fortalte den susende og skrigende vind mod hendes øre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stillheden før stormen (Samilla) Man 27 Dec 2010, 09:38 | |
| lusia kom gående stille og rolig, hun smilte af sig selv, hun gik ud i vandet og smilte hun så mod himlen og så sin søsters ansigtig, *du vil altid være i mit hjerte* tænkte hun for sig selv, hun var så trist over det hun havde gjordt mod hende, hun så ned og kiggede sig om og fik øje på pigen lidt længer nede, lusia så op mod himlen igen og smilte da hun fik et billede af sin søster som lille. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: stillheden før stormen (Samilla) | |
| |
| | | | stillheden før stormen (Samilla) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|