|
| The sun is lovely!- Altair | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The sun is lovely!- Altair Fre 28 Jan 2011, 10:03 | |
| Altair syntes det var lidt morsomt at hun bare trak ham med sig, "ka' du ikke huske byens navn du bor i?" Spurgte han lidt forvirret men fulgte dog bare med alligevel, han har alligevel os droppet i at prøvet at finde ud af hvad han skulle, så hvorfor ikke bare gå med hende, han skulle alligevel finde et sted at sove, og da hun tilbød så vil han da ikke sige nej. Han mærkede vinden ramme dem begge to, *okay det her går alt for langsomt!* Tænkte han og satte tempoet op og løftede hende op i sine arme og begyndte at gå hurtigere end hvad de gjorde han stoppede da de var kommet højer op og kunne se mere rundt omkring sig. "Nåh, hva' vej?" Spurgte han igen og holdte hende stadig i sine arme som to mennesker gjorde hvis du lige var blevet gift og manden skulle bære konen ind i deres nye hus. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The sun is lovely!- Altair Fre 28 Jan 2011, 10:33 | |
| Destiny udstødte en lyd der mindede om et ”uff” da han løftede hende op. Hun blev temmelig overrasket, og lidt forbavset. ”Øhm.. Nej det kan jeg altså ikke lige huske!” sagde hun og kiggede op på ham. Hun følte sig lidt lille, når hun sådan 'lå' i hans arme. Hendes kinder havde fået en lyserød nuance. ”Den vej, tror jeg” sagde hun og pegede let ud imod noget grus, som der formede sig som en sti. Hun lagde let hendes hoved ind mod hans brystkasse. Hun kiggede let rundt mens han bare vadede af sted. ”Syntes du da jeg gik for langsomt” grinte hun blidt. Hun kiggede let op på ham med hendes lysebrune øjne. Hun studerede let hans ansigt, ”Jeg kan godt lide din hat! Så pas hellere på den!” lo hun let og vendte blikket fremad. Hun kiggede let på græsset, og hvordan det bevægede sig under dem. Det var nu ret sjovt at blive løftet rundt på, det var dog ikke noget hun ligefrem var vand til. Hun kiggede igen op på ham og smilede så blidt til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The sun is lovely!- Altair Fre 04 Feb 2011, 09:13 | |
| Altair svarede hende ikke, han havde travlt med at finde ud af hvor de skulle hen, da de endelig kom ud på grustien, fulgte han den, stadig med Destiny i sine arme, for han synes at hun gik lidt for langsom. De følgte stien et langt stykke hen af vejen til de kom til et lille træskildt som stod mellem to sti'er, den ene sti så ud til at gå langs vejen væk fra byen som Destiny boede i, den anden førte ud til vejen som gik ind i byen, man kunne desuden også høre biler køre ude bag træer og buske. Da de endelig kom ud til vejen larmede det en del, Altair satte hende roligt ned igen og begyndte at gå mod byen. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: The sun is lovely!- Altair | |
| |
| | | | The sun is lovely!- Altair | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|