Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

sjov i byen(hayley-privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

sjov i byen(hayley-privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sjov i byen(hayley-privat)   sjov i byen(hayley-privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Jan 2011, 03:59

hun nikkede, og tænkte lidt, hun skulle jo også på et tidspunkt hjem for hendes kæreste var jo hjemme hos hende. "Ja så kan jeg jo godt blive lidt endnu" hun smilede ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: sjov i byen(hayley-privat)   sjov i byen(hayley-privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Jan 2011, 07:36

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "må man spørge dig om noget"spurgte han med et stille smil på sine læber og håbede da at han måtte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: sjov i byen(hayley-privat)   sjov i byen(hayley-privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 07:21

"Ja da fyr løs " Sagde hun roligt. og så stille op på ham men så så ned på sin drink og ventede på det han ville spøger hende om.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: sjov i byen(hayley-privat)   sjov i byen(hayley-privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 09:21

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "har du kæreste på"spurgte han med et stille smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: sjov i byen(hayley-privat)   sjov i byen(hayley-privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Feb 2011, 05:19

Hun smilede rystede kort på hovedet "Jeg har en flirt, han er min eks kæreste, men vi er ved at finde sammen igen, fordi vi....elsker hinanden" hun så stille op på ham, "Hvad med dig ?" hun smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: sjov i byen(hayley-privat)   sjov i byen(hayley-privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Feb 2011, 07:15

Han kiggede på hende "okay men mig hmm nej ikke sådan ligefrem lige nu da jeg ikke sådan har den lyst til at binde mig"sagde han og kiggede på hende og slappede bare af og var stille og rolig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: sjov i byen(hayley-privat)   sjov i byen(hayley-privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Feb 2011, 08:34

Hun trak på skuldrene.. "Har været igennem mange fyre i de år jeg har lavet " hun smilede kort " Men ham her er den rigtige" hun var helt sikker i hendes stemme da hun snakkede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: sjov i byen(hayley-privat)   sjov i byen(hayley-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Feb 2011, 03:26

Han kiggede på hende "okay det var da godt når man kan finde den rigtige"sagde han og kiggede bare på hende "men kan jo kun håbe på at man finder den rigtige i sit liv men der også nogen der bare vil være alene"sagde han
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: sjov i byen(hayley-privat)   sjov i byen(hayley-privat) - Page 2 Icon_minitime

sjov i byen(hayley-privat)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» sjov i byen alene?(Mira-privat)
» sjov og fis(sniff=privat)
» let see what happen tonight //hayley-privat//
» sjov tid med kia(Kia-privat)
» Sjov(Christine-privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum