Emne: Sv: sjov i byen(hayley-privat) Lør 29 Jan 2011, 03:59
hun nikkede, og tænkte lidt, hun skulle jo også på et tidspunkt hjem for hendes kæreste var jo hjemme hos hende. "Ja så kan jeg jo godt blive lidt endnu" hun smilede ..
Gæst Gæst
Emne: Sv: sjov i byen(hayley-privat) Lør 29 Jan 2011, 07:36
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "må man spørge dig om noget"spurgte han med et stille smil på sine læber og håbede da at han måtte
Gæst Gæst
Emne: Sv: sjov i byen(hayley-privat) Man 31 Jan 2011, 07:21
"Ja da fyr løs " Sagde hun roligt. og så stille op på ham men så så ned på sin drink og ventede på det han ville spøger hende om.
Gæst Gæst
Emne: Sv: sjov i byen(hayley-privat) Man 31 Jan 2011, 09:21
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "har du kæreste på"spurgte han med et stille smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: sjov i byen(hayley-privat) Tirs 01 Feb 2011, 05:19
Hun smilede rystede kort på hovedet "Jeg har en flirt, han er min eks kæreste, men vi er ved at finde sammen igen, fordi vi....elsker hinanden" hun så stille op på ham, "Hvad med dig ?" hun smilede.
Gæst Gæst
Emne: Sv: sjov i byen(hayley-privat) Tirs 01 Feb 2011, 07:15
Han kiggede på hende "okay men mig hmm nej ikke sådan ligefrem lige nu da jeg ikke sådan har den lyst til at binde mig"sagde han og kiggede på hende og slappede bare af og var stille og rolig
Gæst Gæst
Emne: Sv: sjov i byen(hayley-privat) Ons 02 Feb 2011, 08:34
Hun trak på skuldrene.. "Har været igennem mange fyre i de år jeg har lavet " hun smilede kort " Men ham her er den rigtige" hun var helt sikker i hendes stemme da hun snakkede.
Gæst Gæst
Emne: Sv: sjov i byen(hayley-privat) Søn 20 Feb 2011, 03:26
Han kiggede på hende "okay det var da godt når man kan finde den rigtige"sagde han og kiggede bare på hende "men kan jo kun håbe på at man finder den rigtige i sit liv men der også nogen der bare vil være alene"sagde han
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …