Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 aften tur

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 06:46

Dato :: 4. dec.
Årstid :: vinter
Dag :: fredag
Vejr :: Koldt meget sne
Sted :: på gaden
Tid :: Irl
Omgivelser :: ingen bare lille taron

taron gik på kantstenen tæt ved vejen og smilte for sig selv, han havde begravet sine hænder i lommerne og så ned på sine fødder, han skjorte var ikke knappet i de øverste knapper selvom et var koldt og han havde et lille hul i bukse benet ved knæet, han holdte balachen rimelig godt selvom han gik rimelig hurtigt, han vinkede til de få biler der kørte forbi som nogle af dem dyttede forde de synes taron var lige faretruende tæt på vejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 06:54

Allie gik med hurtige skridt ned af gaden også selvom hun ikke var bange eller nervøs, hun havde en vinterjakke på, halstørklæde der dækkede for hendes hals og hendes ar og vanter, hun havde ikke set Taron længe og var så småt begyndt at håbe han havde glemt deres aftale, så hun var faktisk i ret godt humør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 07:00

taron stoppede op og så lidt på vejen,han så på sneet og træk hænderne o pfra de varme lommer, han samlede lidt sne op og samlede det sammen som en kugle, han se på den og gik rolig videre, aftalen med allie var ikke det der fylte hans hovede mest men han havde absolut ikke glemt den, han kastede lidt med snebolden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 07:19

Allie sukkede stille og gik i sine egne tanker, i det hun gled i noget is på vejen og faldt ned på numsen i et gisp, hun bandede lavt og tog sig til halebenet, hun satte sig lidt op og ømmede sig kort, hun sad kort uden at rejse sig, hun sukkede igen og rejste sig igen "Jeg hader vinter .. " mumlede hun og bærstede lidt sne af tøjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 07:24

taron hørte noget og så sig godt omkring og så allie på den anden side af vejen, han smilte skævt og kastede snebolden, den ramte hende på armen og han stoppede op, han lage hovedet på skrå og stirrede på hende, han rettede på pandehåret som efter hånden er blevet en vane for ham at gøre "hader du virkelig vinter" sagde en fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 07:36

Sira var kravlet op på et tag og sad og kom sine våben i bæltet igen efter en velgennmført slåskamp mod to svage vampyre. Det var længe siden det havde gået ham så godt i denne by. Endten var det vampyrene der var blevet svagere eller også var det ham, der var blevet stærkere.
Han fik spændt sine ting og rettede sig op. Han så kort ned i de tomme gader, før han hoppede ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 07:47

Allie så sig hurtigt omkring da sneboldten ramte hende, hun fik øje på taron og hendes humørsank på et spilt sek. "Ja, det gør jeg .. " sagde hun og bukkede sig ned og lavede en sneboldt, hun kastede den på ham "is, Sne og alt der er koldt .. " sagde hun og hentød til vampyre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 07:51

Sira trak sin skuldertaske bedre om skulderen og begyndte at gå igennem gaden på vej hjem til kirken, hvor han var flyttet ind. Han var ikke klædt på til vinteren, men kulden gjorde ham ikke noget overhoved. Han bevægede sig alligevel hele tiden, så hans krop holdte sig varm nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 08:08

taron så på hende og grinede lidt, han lod hende bare ramme ham med sneboldten og smilede fjollet "som dæmoner også?...jeg vil sige..dæmoner er omtrandt lige så kolde som... vampyre" sagde han mundert men også en smule vred, han lage hovedet på skrå "du har været væk...i lang tid...det har været svært at finde dig" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 08:14

Allie rystede svagt på hovedet og så på ham "Hvorfor mon? .. " snerrede hun og var pludseligt ret muggen, selvom hun ikke kunne være rigtig vred på ham, men kunne alligevel ikke fordrage ham, hun stak hænderne i lommerne og så lidt ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 08:21

taron så på hende og lyttede til hende "fordi du ikke vil bides...men vi har en aftale..og jeg har haft brug for dig en gang..." sagde han roligt og så sig lidt for før han gik hen til hende, han tænkte sig om og smilede igen lidt fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 08:24

Allie satte armende over kors og så på ham "Hmpf, det kan vel ikke ha' været så slemt .. " sagde hun og blev en smule nervøs for om han ville bide hende igen, hun var glad for at hun havde halstørklæde på så det var svære at komme til at bide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 08:34

taron så lidt på vejen igen og tænkte sig om "det var slemt nok...jeg var heldig at fine et andet offer...vi må finde en måde jeg kan få fat i dig på hvis jeg kommer i en nødsituration" sagde han tænksomt og så på hende igen med en mundert smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 08:43

Allie så lidt væk og tænkte lidt " .. jeg ved det ikke" sagde hun og havde ingen idéer og ville heller ikke have nogen, hun så på ham og så på hans smil og derefter på hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 08:48

taron så på hende og sukkede så stille " vil du ikke nok lode være med at hade mig sådan..jeg ved godt jeg har bidt dig..men det er min natur..ligesom du skal bruge sjæle for at kunne overleve.." sagde han stille og så hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 08:56

Allie så kort ind i hans øjne, før hun slog blikket væk "Undskyld .. Jeg .. " sagde hun, men kunne ikke gøre sætningen færdigt og vidste egentlig ikke hvad hun skulle sige, hvorfor var hun egentlig så sur på ham?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 09:04

taron så på hende og tænkte lidt, han kløede sig lidt i nakken " du hvad?" spurgte han rolig og lage hovedet på skrå, han søgte lidt efter hendes blik igen da han egentlig godt kunne lide hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 09:12

Allie så lidt op og tog sig lidt til den ene arm "Ikke noget .. der er ikke noget" sagde hun og så væk igen, hun trak tørklædet af "her, Jeg lovede at holde løftet" sagde hun og så på ham "Her, Drik .. " sagde hun og blottede sin hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 09:16

taron så på hende og tænkte sig om, han nikkede og så hun trak hendes tørklæde af, han rystede stille på hovedet og så på hendes hals "jeg skal ikke have noget blod lige nu.." sagde han roligt og tog hendes tørklæde og viklede det forsigtigt om hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 09:26

Allie så overasket på ham " .. Jamen .. " sagde hun forbavset og trak tørklædet af igen "Men så .. hvis du bliver sulten senere .." sagde hun og så på ham " .. jeg lovede det" sagde hun og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 09:33

taron så undrende på hende og lage hovedet på skrå, han så på tørklæedet og så på hende med et skævt smil "tak...jeg skal nok sige til når jeg bliver sulten...men ikke nu...jeg tranger ikke til blod lige nu" sagde han venligt og ville til at vikle hendes tørklæde om hendes hals igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 09:48

//Jeg smutter ud af dette//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 09:54

Allie hev tørklædet til sig og så på ham, hun gik lidt tættere på ham " Bare sig til .. okay" sagde hun og så på ham, hun smed tørklædet fra sig og tog sig kort tiæl halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 09:59

taron fik et lille chok da hun hev tørklædet ud af hans hånd, han lage hovedet på skrå og så på hende, han mærkede hun kom tættere på "okay...det skal jeg nok..." sagde han stille og så lidt på hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 10:09

Allie sukkede lavt og så på ham "Du .. må godt" sagde hun så og så kort på hans mund, hun fjernede lidt hår fra sin skulder så hendes hals var helt blottet "jeg .. lover ´.. ikke at gøre modstand" sagde hun selvom hun ikke kunne lide at blive bidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





aften tur Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
aften tur
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Aften...
» Sen aften
» En aften tur // Ray //
» fri aften :D
» En sen aften - Ann.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: