Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 aften tur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




aften tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 10:16

taron fokuserede kun på hendes hals og trak kort på smile båndende, han rystede stille på hovedet "s-stop..jeg har ikke br-brug for noget blod lige nu..." sagde han anspændt og begyndte svagt at ryste, hasn tog stille fat i hendes skuldre *skub mig nu væk...jeg vil ikke bide dig nu* tænkte han håbende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 10:22

Allie stivnede i kroppen da han tog fat i hende, hun gjore intet og lukkede bare øjnene hård i og ventede på smerten, hun havde lovet ikke at gøre modstand *Jeg må holde løftet .. Jeg må holde løftet* tænkte hun for at holde hovedet koldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 10:27

taron mærkede det begyndte at sitre i kroppen og sank så en klump, han lænede sit hovede ned mod hendes hals og snusede lidt til hende "hvorfor fik du mig nu til at gør det?" hviskede han stille i hendes øre og sat så tænderne i hendes hals, han smagte blodet og hans øjne skiftede farve mellem brund og rød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 10:31

Allie gispede og tog fat om ham, hun holdte vejret og prøvede inderligt på ikke at gøre modstand, hun holdte stramt om ham og kunne mærke hvordan hun langsomt blev svagere og svagere "Jeg lovede dig det .. " hviskede hun så som svar og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 10:43

taron fik et lille chok da hun tog fat om ham og strammede til, han blinkede frustreret med øjnene og fik så helt brunde øjne igen, han trak tænderne ud og tog forsigtigt fat om hende, han slikkede lidt blod væk fra mundvigen "jeg ved det men...jeg trangte jo ikke til...blod" hviskede han stille og lage sind kind mod bide mærket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 11:33

Allie slappede mere af i kroppen og grebet om ham løsnede sig da han stoppede, hun trak vejret dybt og havde stadig lukkede øjne "Undskyld .. " mumlede hun og kunne mærke det dunkede i halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 11:40

taron mærkede hun slappede mere af og holdte forsat forsigtigt om hende, han lyttede til hendes stemme "det er mig der undskylder..." sagde han stille og rettede sig op og slap hende stille, han på hende og tørrede stille blodet væk fra sin kind.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





aften tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften tur   aften tur - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
aften tur
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Aften...
» Sen aften
» En aften tur // Ray //
» fri aften :D
» En sen aften - Ann.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: