Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Udkig ned til byen.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 23:29

Dato : 5.dec.
Årstid : Vinter.
Dag : lørdag.
Vejr : stjerneklart. ingen skyer, lidt frost.
Sted : Bjerget.
Tid : 21:31
Omgivelser : Klipperne og byen nedenfor bjerget.

Eolith fløj let over bjerget og holdt udkig efter et godt landingssted. Da han fandt en god plads ud til byen, landede han og satte sig på en sten.
Han vr fløjet den lange vej op, kun for at hvile sig for sig selv, og for at komme lidt væk fra familien. Der var noget tid inden, at han skulle ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 23:34

Alec sad på en klippe og så på englen. Hun var ikke sikker på om den havde set hende. Hun sad med knæene trukket op under hagen. Hun sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 23:41

taron sad på en sten oppe i bjergene, han smilte hans sædvanlige fjollede smil og så på udsigten, han sad for sig selv og var væk i sine egne tanker, han sad og vibede lidt fra venstre til højer, de øverste knapper i min skjorte var ikke knappet som altid og havde stadig et hul i bukse benet ved knæet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 23:41

Eolith havde ikke bemærket hende. Han blev siddende og tænkte for sig selv. han hadede dette tidspunkt på dagen, da det varede en evighed før det var tid.
Han sukkede stille og rejste sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 23:43

Alec blev ved med at kigge på englen og videre på bjergene. Hun havde altid godt kunne li' bjergene med deres rene luft og stilhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 23:53

taron sad og vibede glad videre, han kunne lugte en anden vampyr og engel og så sig godt omkring for at se hvor lugtene kommer fra, han smilte stadig fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 23:56

Eolith gik videre og gik langs kanten. Det kunne være ligemeget om han faldt ned, da hn jo havde sine vinger. Efterhånden som han gik, ladge han pludselig mærke til, at han ikke var alene, og stoppede op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 23:57

Alec mærkede den anden vampyr, men kunne ikke se ham. Det irriterede hende lidt. Hun tog en tegne blok frem og begyndte at tegne englen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 00:31

Eolith så sig omkring efter vampyren, men kunne intet se. Han gik lidt rundt og fulgte sin fornemmelse. Han gik forsigtigt om bag klippen, hvor en kvindelig skikkelse sad med sin tegneblok. "Åh.." Mumlede han lavt for sig selv, da han kunne regne ud, at hun havde luret ham "Hvad laver du?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 20:18

Akec rejste sig og så på englen. "Jeg tegnede... dig faktisk... erd et okay?" hun holdt tegneblokken frem, så han kunne se tegningen "Jeg er Alec. Hvem er du?" hun smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 01:12

Han så lidt forvirret på tegningen, og så derefter på hende igen. "Mig? Jeg hedder Eolith. Jeg vidste ikke, at jeg blev overvåget" Svarede han en anelse muntert, og smilte et akavet smil, eftersom at det var akavet at få at vide, at man blir tegnet bare sådan uden videre. "Du er utroligt dygtig til at tegne" Tilføjede han, der selv slet ikke var istand til at tegne noget som helst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 02:38

Alec smilede varmt (underligt for en vampyr!) "Tak, jeg er Alec. Undskyld jeg overvågede dig...!" hun smilede akavet. Hun var ikke god til situationer som denne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:50

...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:52

Han smilte kun, og lo svagt, uden at frygte for vampyrernes berømte bid. "Nu hvor du allerede var så godt igang med at tegne mig, så må du da gerne gøre det færdigt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:34

Alec smilede "Det havde jeg også tænkt mig" hun satte sig på den hårde jord, og fortsatte tegningen i tavshed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 07:15

Eolith så ned på hende, og studerede hendes styring af pennen. Han havde altid gerne selv ville tegne, men vidste, at han nok skulle lære det engang selv, nu da han som engel, kunne leve evigt. Han smilte lidt og stod stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 22:38

Alec tegnede nu meget detaljeret med former og størrelse. Hun bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 21:24

Han så ned på hende, men kunne ikke se hvad hun tegnede. Han stod temmelig stille, mens han blev tegnet, og var rimelig tålmodig. Han ville ikke have tegningen, men ville meget gerne se den, bare for at se, hvordan andre så ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 21:46

Alec stoppede med at tegne og kiggede kritist på billedet. Hun bed sig lidt i læben "Færdig" hun smilde stolt og viste ham billedet. Hun rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 22:04

"Wow" Sagde han og tog imod billedet, så han bedre kunne se det, og kiggede så ned på hende igen "Hvordan lærer man at tegne sådan?". Han rakte hende tegningen igen, og var faktisk ret så imponeret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 22:19

Alec smilede "Jeg har en masse fritid..." forklarede hun og trak på sluldrene "Nogle gange er det en god ting... andre gange en dårlig" hun smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 22:21

Han nikkede stumt. "Nu da man har fået skænket det uendelige liv, så burde man bruge det til noget stort" Sagde han tænkende "Vi burde arbejde for menneskeheden, eller gå igang med en masse livsprojekter".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 22:25

Alec nikkede "Jah, man burde..." sagde hun stille. *Man burde finde en kur mod vampyre, eller gøre os uskadelige...* Hun har aldrig elsket at være vampyr. Hun sukkede "Der er ikke der gør det.... ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 22:26

"Ikke hvad?" Spurgte han og så undrende på hende. Han tænkte lidt, og sagde ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 22:31

Alec kiggede på ham "Hjælper mennekene" hun smilede lidt og kiggede så ud over bjergnene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Udkig ned til byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig ned til byen.   Udkig ned til byen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Udkig ned til byen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: