Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Nyt sølv... Ons 23 Sep 2009, 08:53
Valencia så lidt undrende på ham og tænkte lidt "Jamen, så .. tak .. tror jeg" sagde hun stille og så på ham *Mon det var menneske maden der gjore mig dårlig? .. * tænkte hun og så lidt på ham igen, hendes sår fra da han skød hende var allerede healet så der var heller ingen tegn "Hvorfor .. dræbte du mig så ikke bare? .. Jeg er en dæmon?" mindede hun ham om.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Ons 23 Sep 2009, 08:56
"Jeg har aldrig brudt mig om at angribe nogle der ikke har gjort mig noget" sagde han venligt til hende.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 00:13
Valencia så lidt tænkende på ham og prøvede at gennnemskue om han prøvede at nare hende "Hmm .. Okay" sagde hun så og tog sig lidt til hovede, hun havde sådan en underlig følelse i kroppen af at der er noget hun er gået glip af eller havde glemt?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 03:44
*Hun burde ikke huske noget... Hendes hjerne vil simpelthen udfylde hullerne i hendes hukommelse* Tænkte han. Det var aldrig sket før at nogle kom i tanke om noget at det han havde slettet, eller fået dem til. Men man ved jo aldrig...
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 04:41
han sukkede med sin pigede stemme. han havde forvandlet sig til den kvindelige dusørjæger. hans stemme var forandret, hans lugt, alt. man vil ijk kunne genkende at han var varulv. han skulle se om han kunne finde nogen flere dusørjæger og så..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 04:42
Gabriel løftede let sig selv op fra asfalten og børstede let sine bukser.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 05:00
han smilte da han så gabriel. eller han var jo nødt til at spille han var glad for at se hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 05:02
Han smilte glad da han selv så det. "Hej Alyss" sagde han og smilte sævt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 05:04
"heeij gabriel" smilte han silkeblødt. "hvad laver du dog heR?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 05:07
Han kiggede på hende. Der var noget anderledes ved det hele. "Har hentet flere sølv kugler" sagde han og rystede lidt med kassen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 05:08
han smilte "Må jeg lige låne en kniv?" han så på hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 05:10
"Hvor er din bue og pile? Og dine egne knive?" Spurgte han tænkende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 06:22
Alyss stønnede kort over smerten i hendes arme og ben. "For satan da" Mumlede hun irriteret, hun havde ikke trænet i 3 dage hvor hun havde ligget på sygehuset og var derfor ude af form. Alyss hoppede elegant op af muren, og over på bænken som hun slog en salto ned fra. Hun sukkede og satte sig udmattet ned. Pakour...Var hårdt. Kom hun fram til. Alyss kiggede sig omkring og så...SIG SELV!? Hun rejste sig op med hævet øjenbryn. "Hvad..Heyy...Du der!? Det..Det der er da ikké MIG!?" Udbrød hun fustræret og betragtede sig selv. "Jeg ville ALDRIG gå uden mit våben!" Kommenterede hun og hev en kastekniv frem.
Valencia Admin
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 08:09
Valencia rejste sig lydløst og så på dem, hun gik så helt stille forbi dem *OKay .. nu kommer der for mange dusørjægere* hun bed sig lidt i læben og håbede på de ikke så hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 22:05
han så på den virkelige alyss. "Ja, men jeg har ligget på hospitalet, Så.."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 23:24
"Hvem er du?!" spurgte han lidt højere end forventet. Han snuste kort i lufte. Det lugtede at to Alyss'er... Der måtte vre et eller andet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Tors 24 Sep 2009, 23:30
han så på ham. "gabriel tro mig, hun er en løgner." sagde han
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Fre 25 Sep 2009, 00:01
"Hvor er dit sår på halsen?" Spurgte han og kiggede på ham med et lille sammenknebede øjne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Fre 25 Sep 2009, 00:10
"Hm.. jeg afsløret." han forvandlede sig om og nu stod han i sin egen skikkelse. han gik lidt tilbage og kom ind i nogen skygger.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Fre 25 Sep 2009, 00:42
Alyss var målløs! Var han..Formskifter!?!?!? Hendes øjne viste intet, men hendes mund var formet som et lille O. Alyss klappede munden sammen og genfandt sin rolige facade inden hun betragtede Gabriel. "H-Hej?" Sagde hun hurtigt og lagde mærke til at Wolfgang forsvandt i skyggerne igen!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Fre 25 Sep 2009, 00:46
"Ja..." svarede han og hev nye sølvpatroner frem. Han stoppede dem ind i Colten og pegede mindre end et sekund på som sigte og affyrede efter hans hovede. "Hey" sagde han smilende til hende under det andet skud.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Fre 25 Sep 2009, 00:57
Alyss mærkede en underlig fornæmmelse i sin mave. Hvorfor skulle han egentlig skydes? Hun vidste at patronerne ville ramme plet og tog en hurtig beslutning. Alyss sendte pilen afsted uden at tænke. Pilen ramte den ene patron med et smæld! "Sorry Gabbi. Men jeg skal snakke med ham UDEN at han er død" Hun smilede skævt
//Skal lige skifte computer//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Fre 25 Sep 2009, 01:01
Han glippede overrasket over at hun havderamt den. Gabriel vendte hovedet mod Alyss med et spørgende ansigt. "Hvorfor?" Spurgte han lidt forvviret.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Fre 25 Sep 2009, 01:02
han sukkede, så på en tilfældig dreng og forvandlede sig til ham for derfor at blande sig med flokken. han skævede over til dem men vidste de ijk ville ku finde ham bare det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt sølv... Fre 25 Sep 2009, 01:04
Alyss havde bemærket bevægelsen og sagde lidt sammenbidt: "Fordi at jeg leder efter en varulv. Ikke Ham der, men måske et familiemedlæm" Hun kiggede rundt omkring for måske at finde to end personer-
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …