Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 A Dark Cloudy Rooftop

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 04:34

han kiggede på hende "om mig selv, hmm der er vel ikke så meget at fortælle" sagde han. han anede ikke hvor han skulle begynde, der var så meget. han kiggede på hende, hun var jo smuk. han kunne ikke lade vær med at smile og føle sig lidt tiltrukket....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 04:39

Duff kiggede på ham med et smil... " Bare tag det vigtigste " Sagde hun og kiggede lidt på ham... Han var utrolig køn.. HUn synes ihvertfald om hans udseende, selv om han så så trist ud somme tider..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 06:59

"det vigtigste?, det vigtigste er vel forskelligt mellem folk. hvad er vigtigt at vide for dig?" svarede han tøvende. hans sorte hår var gennemblødt, det samme var alt hans tøj på grund af regnen. han kiggede op og ned af hende med et lille smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 07:04

Duff smil var så fint lagt på de smukke rosa læber " Bare fortæl det du synes er vigtigt " Sagde hun og kiggede lidt på ham, men det hun var nysgerig efter var alt det vigtige info om personer... Alder... Fulde navn... status... Bosted... og beskæftigelse.. Me nhun ventede spændt på hvad han havde at sige...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 05:18

han sad og tænkte, mens han beundrede hendes krop. "der er ikke noget der er vigtigt for mig mere" sagde han så endeligt. han blev helt tavs. "hvad med dig, hvad er vigtigt for dig?" fortsatte han så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 05:21

Duff kiggede roligt hen på Ed... Alt blev så elendigt.. " ej.. Nu kan jeg ikke klare det mere!" Sagde hun med en lidt bekymret stemme.. " Hvorfor er det du for det hele til at lyde så elendigt?" SPurgte hun og kiggede på ham, han så bare helt vild tavs ud nu...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 06:02

han kiggede på hende. " det er ikke elendigt, jeg finder bare livet mindre interessant for tiden" sagde han med et smil. " det er vigtigt for mig at hører om dig" han smilte stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 06:34

Duff kiggede ham i øjnene. Og smilede så " Hvad er der sket siden du har det sådan?" Spurgte hun nysgerit, men hurtigt varmede en lyserød farve sig hendes kinder, da han sagde at det er vigtigt for mig at høre om dig... " Et let smil kom på hendes læber....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 07:00

han smilte til hende, rykkede sig tættere på så han kunne mærke hendes våde tøj. "jeg har bare levet for længe til at finde særlig mange ting interessante" svarede han. han kunne mærke at regnen var holdt op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 07:07

Duff mærkede en speciel tryghed der gik gennem hendes krop.. Pludselig sad han så tæt på hende at hun begyndte at smile til ham.. " Er du sikker?" Sagde hun drillende, og kiggede ind i hans øjne, han var da begyndt at smile..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 03:59

han smilte igen. "ja det sku jeg mene, eller det kommer an på om du kan byde på noget" svarede han med et kækt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 01:13

Duff trak let på skuldrene, inden hun blidt lagde armene om ham.. De burde næsten tage ud og hygge sig lidt, men det ville også være let vidst de lærte hinanden lidt bedre at kende...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A Dark Cloudy Rooftop
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: