Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 A Dark Cloudy Rooftop

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 06:10

Duff lod sig svæve ned på kanten og smile til ham... Langsomt krydsede hun ben og kiggede så den anden vej, som om hun havde siddet der i lang tid og været genert... " Hm... Er det så nu vi siger farvel, eller lære hinanden at kende?"Spurgte hun og kiggede lidt på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 06:14

han smilte skummelt, "det er op til dig, man kan ikke bestemme over kvinders vilje" han rykkede lidt tættere på. "kan du lide regnen?" fortsatte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 06:18

Hun mærkede han kom tættere på hende, og hun bed sig svagt i underlæben, hans skumle smil, klædte ham veldigt " Vi lære hinnanden at kende " Sagde hun med et smil, Regnen vejret... Ja det var vel noget hun altid elskede.. " Ja det kan jeg, kan du?" Spurgte hun og prøvede at lave et skummelt smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 06:38

han smilte. "tja det minder mig om mig selv på en måde" fortalte han. han kiggede hende i øjnene. "hva så med dig, hvad er din historie?" spurgte han så nysgerrigt. han beundrede hendes krop. hun måtte være en rigtig engel, med den smukke krop og de helt hvide vinger. hun virkede også så uskyldig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 06:44

Duff smilede lidt til ham og kiggede ham også ind i øjnene, hun holdte øjenkontakten " Jeg blev født som engel, skyts engel og er skyts engel for en ung pige ved navn Allie... " Sagde hun og bed sig hårdt i underlæben... " Fortæl noget om dig selv " Sagde hun og satte sig tættere på ham... HUn var nysgerig efter at vide noget om ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 06:53

"Allie..... hmmm en lille pige.. hvordan ser hun ud!?" han virkede meget nysgerrig nu, han glemte helt hendes spørgsmål. han rykkede tættere på. som om han ikke ville gå glip af et eneste ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 06:59

"Okay! Hun er ikke lille, men hun er en lys håret pige.. Meget smuk " Sagde hun og sagde ordende tydeligt... Hun hviskede dem blidt i hans øre istedet for...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 07:02

han smilte "tror jeg kender hende" sagde han tilfreds. "hvad skal du beskytte hende imod?" spurgte han undrende og fortsatte "altså som skytsengel, hva laver i egenligt" og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 07:06

Duff kiggede lidt på ham og smilte så... " Fare... Vampyre... Bid... Angreb... Døden.. Ja og alt sådan noget " Hviskede hun roligt imod hans øre... " Det samme som næsten alle andre engle, men der er så den forskel at vi beskytter et mennske" Sagde hun roligt til ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 07:09

han var stille et øjeblik og tænkte for sig selv: godt jeg ikke slog hende ihjel, så var duff nok blevet trist. "har du så noget privat liv? altså skal du holde øje med hende hele tiden?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 07:16

Duff kiggede lidt på ham, han havde mødt Allie før?... Hmm hvor.. Hun gad ikke tænke på det mere... " Jeg har rigeligt privatliv, jeg kan mærke hvis hun er i fare " Sagde hun og smilede så roligt til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 07:22

han smilte og kiggede hende i øjnene. "hva laver du så i dit privat liv?" han var begyndt at bløde lidt op for piger igen, det havde været flere århundreder siden han havde gjort det. han synes hun var smuk, men det synes alle vel. han plejede ellers ikke at være så normal i forhold til piger...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 07:26

Hendes smil lå kønt formet på hendes læber og hun havde et sødt blik i øjet... " Mit privat liv? Hmm jeg laver så meget... Jeg har en lille hund Reje, og ja så går jeg vel ellers bare rundt og hygger mig... Eller har det sjovt, som jeg har det nu" Sagde hun og tilføjede så " Hvad laver du så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 07:35

han smilte til hende. "sjove ting. hmm ja okay. jeg øh ja jeg går rundt og, hmm studere menneske racen." han anede ikke hvad han ellers skulle sige. "hvad skal vi lave nu?" spurgte han så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 07:38

Hun lod langsomt en hånd glide gennem håret... " Heh" Grinte hun og kiggede så lidt frem for sig... Langsomt kiggede hun tilbage på ham og smilte... " Hvad har du lyst til?" Spurgte hun og kiggede så målrettet mod hans kønne øjne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 07:46

hans sorte øjne florerede som en tyk sort tåge der bølgede rundt. hvad han havde lyst til han anede ikke hvad han skulle sige. "noget nyt, hvad har du ikke prøvet før?, jeg finder mest ting jeg aldrig har prøvet sjove og interessante" svarede han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 07:49

Duff kiggede stadigvæk på ham... Hvad skulle hun svare, der var jo meget hun ikke havde prøvet endnu... Så hun lod hånden glide gennem håret igen, inden hun sagde " Der er meget jeg ikke har prøvet endnu " Sagde hun og kiggede stadigvæk på hans øjne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 07:54

han smilte og kiggede i hendes øjne, og holdt øje med hendes hånd i håret. ´"så som hvad?, hvor gammel er du da?" spurgte han så, han rykkede helt tæt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Mar 2011, 07:58

Hun smilte til ham, hun var så flov over det... Men alligevel så var hun stolt over at have beskyttet sig selv... Hun har altid været singel og derfor også jomfru... Der var sku alligevel mange ting hun ikke havde prøvet " Alt for mange ting, men jeg er 18, og dig?"Sagde hun med endnu et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Mar 2011, 23:19

han grinte let. "nå så du er helt ny til det her?, 18 det var ikke særlig meget. jeg er ved at være for gammel tror jeg" svarede han så. "er der noget du gerne vil prøve?" spurgte han så mens han smilte til hende. kunne det virkelig passe at hun kun havde eksisteret i 18 år. tænkte han for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Mar 2011, 23:22

Duff smilede til ham " For gammel til hvad?" Spurgte hun ham, inden hun tænkte for sig selv, var der noget hun havde lyst til, andet end hans selvskab... Der var jo vildt meget hun ikke havde prøvet før, og derfor måtte hun vel spørge ham hvad han havde lyst til at lave.. " Måske.. Er der noget du har lyst til?" Spurgte hun med et sødt smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 01:21

han smilte. "tja ved det ikke helt, nyde selskab. jeg her ikke rigtig nogle ting jeg gerne vil, da jeg nærmest har prøvet alt." sagde han så han sad og tænkte lidt. pludselig puffede han til hende med albuen, som lagde han op til leg eller noget,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 03:11

Smiler til ham og puffer lidt til ham, men det er blidt " Vi kan da lære hinanden lidt at kende? "Sagde hun med et roligt smil, langsomt rykker hun sig helt hen til ham og kigger med sine store øjne på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 04:07

han smilte igen."det er en aftale" sagde han så. han rykkede også selv tættere på. han så på en måde utilpas ud. som om han ikke vidste hvad han skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 04:12

Duff lagde hovedet på skrå " Du starter med at fortælle om dig selv " Sagde hun og kunne ikke lade vær med at smile til ham.. Han var da sød, men virkede bare meget utilpas-...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dark Cloudy Rooftop   A Dark Cloudy Rooftop - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A Dark Cloudy Rooftop
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Walking in the dark
» Dark - Lockewood
» Even the dark has to relax.
» Disneyland after dark...
» When the Dark is Creepy..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: