|
| Usædvanligt - Eddie | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Usædvanligt - Eddie Lør 05 Mar 2011, 08:34 | |
| Han så på hende. "Eller, ny ide, jeg kan gå fra dig " sagde han med et flabet smil. "Du ved, jeg har penge til at betale for det hvis det er" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Usædvanligt - Eddie Lør 05 Mar 2011, 08:36 | |
| Hun smilede provokerende igen, "Tro mig, den fyr taler med næverne før hovedet, men held og lykke du," hun lod hovedet glide lidt på skrå, studerede hans næste træk. "Og han når heller ikke at fange mig," svarede hun næsten lydløst, hun kendte sine veje, og havde sine kontakter her i byen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Usædvanligt - Eddie Lør 05 Mar 2011, 08:38 | |
| Han grinte hånligt og falsk. "Tro om igen, søde. Jeg vil nyde at se dig komme endnu dybere ned i din egen elendighed" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Usædvanligt - Eddie Lør 05 Mar 2011, 08:40 | |
| Hun glippede med øjnene så de lange vipper viftede af falsk overraskelse, "Min egen elendighed?" hviskede hun sukkersødt og bevægede sig længere hen til ham, "Hvem siger at jeg lever i elendighed? Er rigdomme måske alt, søde?" spurgte hun hånende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Usædvanligt - Eddie Lør 05 Mar 2011, 08:43 | |
| "Nej, du er slet ikke så hård som du tager dig ud for at være, du er bare en hjælpeløs lille forladt pige, jeg er ikke bange for dig og dine trusler, og tro mig.. hvis jeg kunne havde jeg sørget for aldrig at have mødt dig" sagde han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Usædvanligt - Eddie Lør 05 Mar 2011, 08:46 | |
| Hun hævede sit ene øjenbryn, "Ja, det er din fejl," sagde hun så og trak sig lidt væk fra ham igen, "Du kunne også bare ha ladet som om du ikke kendte mig?" Hun så lidt på ham og spurgte så: "Så hvorfor gjorde du ikke?" Hendes blik var hårdt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Usædvanligt - Eddie Lør 05 Mar 2011, 08:52 | |
| "Fordi jeg er et anstændigt menneske som siger hej til bekendte." sagde han med en irriteret stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Usædvanligt - Eddie Lør 05 Mar 2011, 08:54 | |
| "Også selvom du ikke bryder dig om dem?" hun himlede med øjnene, *Uh så anstændig man var,* tænkte hun bittert. Han tænkte alt for højt om sig selv, han kunne ha' godt af at blive en smule mere ydmyg. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Usædvanligt - Eddie | |
| |
| | | | Usædvanligt - Eddie | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|