Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Usædvanligt - Eddie

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Usædvanligt - Eddie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Usædvanligt - Eddie   Usædvanligt - Eddie - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 08:34

Han så på hende. "Eller, ny ide, jeg kan gå fra dig " sagde han med et flabet smil. "Du ved, jeg har penge til at betale for det hvis det er"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Usædvanligt - Eddie   Usædvanligt - Eddie - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 08:36

Hun smilede provokerende igen, "Tro mig, den fyr taler med næverne før hovedet, men held og lykke du," hun lod hovedet glide lidt på skrå, studerede hans næste træk. "Og han når heller ikke at fange mig," svarede hun næsten lydløst, hun kendte sine veje, og havde sine kontakter her i byen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Usædvanligt - Eddie   Usædvanligt - Eddie - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 08:38

Han grinte hånligt og falsk. "Tro om igen, søde. Jeg vil nyde at se dig komme endnu dybere ned i din egen elendighed"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Usædvanligt - Eddie   Usædvanligt - Eddie - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 08:40

Hun glippede med øjnene så de lange vipper viftede af falsk overraskelse, "Min egen elendighed?" hviskede hun sukkersødt og bevægede sig længere hen til ham, "Hvem siger at jeg lever i elendighed? Er rigdomme måske alt, søde?" spurgte hun hånende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Usædvanligt - Eddie   Usædvanligt - Eddie - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 08:43

"Nej, du er slet ikke så hård som du tager dig ud for at være, du er bare en hjælpeløs lille forladt pige, jeg er ikke bange for dig og dine trusler, og tro mig.. hvis jeg kunne havde jeg sørget for aldrig at have mødt dig" sagde han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Usædvanligt - Eddie   Usædvanligt - Eddie - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 08:46

Hun hævede sit ene øjenbryn, "Ja, det er din fejl," sagde hun så og trak sig lidt væk fra ham igen, "Du kunne også bare ha ladet som om du ikke kendte mig?" Hun så lidt på ham og spurgte så: "Så hvorfor gjorde du ikke?" Hendes blik var hårdt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Usædvanligt - Eddie   Usædvanligt - Eddie - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 08:52

"Fordi jeg er et anstændigt menneske som siger hej til bekendte." sagde han med en irriteret stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Usædvanligt - Eddie   Usædvanligt - Eddie - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 08:54

"Også selvom du ikke bryder dig om dem?" hun himlede med øjnene, *Uh så anstændig man var,* tænkte hun bittert. Han tænkte alt for højt om sig selv, han kunne ha' godt af at blive en smule mere ydmyg.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Usædvanligt - Eddie   Usædvanligt - Eddie - Page 2 Icon_minitime

Usædvanligt - Eddie
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: