| en dag på biblioteket | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:24 | |
| rolf sneg sig så tæt på at han nu kun var tre meter fra den fremmede. han så dem gi hånd og tænkte endnu en gang på, hvor modig kian var. *tænk sådan at turde sige hej til en fremmed skrammende mand* tænkte han beundrende
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:27 | |
| Abigor kigge Kian i øjnene gav høfligt hånd. " det ser ud til at den lille ikke ville have nogle tegneserier" sagde Abigor mens han stadig kiggede på Kian |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:29 | |
| Kian kiggede over på Rolf.. smilede svagt "jeg tror gerne han vil tale med dig.. men han er genert" det sidste hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:33 | |
| Rolf gik helt hen til kian og så skræmt på den mærkelige mand. så hev han kian i ærmet og hviskede "Hvad hedder han?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:37 | |
| "god eftermiddag" sagde Abigor til den lille dreng og rakte ham hånden og sagde koldt " mit navn er Abigor Nihillus" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:38 | |
| Kian smilede, lod dem tale sammen.. han synes ikke dæmonen virkede ond. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:40 | |
| "h-hej j-jeg hedder R-rolf" sagde Rolf svagt. det kolde tonefald skræmte ham; men han ville vise at han også kunne være modig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:43 | |
| Abigor kiggede Rolf ind i øjnene gik så et skridt frem og spurgte Rolf med et fast tonefald "du er vel ikke bange er du?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:46 | |
| Kian stillede sig bag Rolf, bare så han ikke følte sig helt alene. Han så lidt på Abigor, overvejede om han også var sexafhængig.. og om han var til rape eller om han prøvede at score piger. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:48 | |
| "n-nej" løj Rolf, han ville ikke virke som en kujon, og kian skulle se, hvor modig han kunne være. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:50 | |
| "så rat ryggen og stå fast" sagde Abigor grinende og kiggede derefter på kian " du har meget arbejde foran dig" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:50 | |
| "Hm? Hvad mener du?" spurgte Kian lidt forundret, da han blev afbrudt i sin tankerække. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:52 | |
| Rolf forsøgte at gøre som den fremmede sagde. "ok" mumlede han svagt. han så forvirret op på kian ved det sidste, der blev sagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:54 | |
| "bare en fornemmelse" svarede han og tog sin lommelærke op af den lange jakke og begyndte at drikke hans lange sorte negle havde lavet mange storer riser i flasken |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:56 | |
| Kian rystede lidt på hovedet "Rolf, skulle du have tegneserier eller ej?" spurgte han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:58 | |
| "ja"sagde rolf stille "jeg går ned og henter dem nu. han løb skræmt ned til tegneserierne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 03:58 | |
| "ja"sagde rolf stille "jeg går ned og henter dem nu. han løb skræmt ned til tegneserierne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 04:02 | |
| abigor smilede lid ondt for sig selv idet rolf løb. han lage lomme lærken til bage i jakken og begynte at kradse sine negle hen over bordet "så kian du skulle vel ikke vide hvor jeg kan finde et sted at drikke i aften " sagde Abigor stadig lidt leende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 04:04 | |
| "Der er en del gode steder at her i byen" sagde Kian "er du for eller imod diskoteker?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 04:06 | |
| Rolf var nåede ned til tegneserierne og roddede bunken iggennem. efter nogentids søgen, fandt han en tegneserie med sten og stoffer, som han ikke havde læst før. efter at have fundet den gik han rundt og ledte efter bøger om ulve. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 04:09 | |
| jeg er for de steder hvor jeg få varmen i kroppen sagde Abigor roligt "så det må vel..... Værre for" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 04:10 | |
| "Jeg kender en masse steder så" sagde Kian og smilede lidt "jeg er selv en stor fan af diskoteker" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 04:12 | |
| Rolf fandt en bog med billeder af ulve i og løb tilbage til kian "se hvad jeg har fundet!" råbte han glad og viste bogen med ulve og tegneserien. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 04:14 | |
| " et godt valg" sagde Abigor koldt og rakte en hånd frem " giv dem til mig så skal jeg nok udleje dem til dig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag på biblioteket Man 14 Mar 2011, 04:15 | |
| Kian kiggede lidt på Rolf.. han synes det hele havde været en lidt underlig dag. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en dag på biblioteket | |
| |
|
| |
| en dag på biblioteket | |
|