Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Empty
IndlægEmne: Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick)   Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 07:10

Årstid: forår
Dato: Irl
Dag: Torsdag
Tid: 18:29
Sted: Legepladsen
Vejr: sådan rimligt pænt
Omgivelser: Kun hende

Maya gik med stille skridt ind på legepladsen, solen begyndt sin rejse henover og himmlen og var næsten forsvundet hun vidste ikke hvad der skulle ske med hendes liv nu hvor hun var flyttet hjemmefra, drog var der mange der sagde til hende at hun var for ung, men hun var altså 17 så hun rystede bare hovdet af dem. Hun ville nemlig ikke flytte en hos plejefamlie, hun måtte finde et job, men var hun overhovdet gammel nok. Hun satte sig gyngen som knirkede i kæderne, man kunne tydelig se at hun var for stor til gynge på den. Hun gav sig svagt ril nynne en melodi hun selv havde lavet. Der var alligevel ingen der kunne høre hende for mennesker var der ingen af.
Havde der været mennesker tilstede havde nok også bare klappet i, hun brød sig ikke om mennesker, man kunne godt sige at hun var en smule menneskesky. Hun sukkede kort imens hun kiggede sig overskulderne og tog sine falde kinasko af og lod sine bare fødder lege med sandet, som var ret kølligt. Hun grinede svagt, det var en af de ting hun gerne ville havde prøvet da hun mindre, men pågrund af hendes far ikke havde fået lov til. Hun satte ned sandet og gav sig til lave et sandslot. Det kunne godt være det var en barnligt hun ville så gerne lave et det var også en af de ting man ikke måtte når man blev for hurtigt voksen.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick)   Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 07:16

sordrick kom gående ind på legepladsen med håret ned foran ansigtet og med en hue på så han kun kunne se ud af det ene øje. han gik hen i skuret hvor der var en lille bænk uden at have fået øje på pigen der opførte sig lidt barnligt. han havde sin blok i hånden og begyndte så at tegne. han tegnede videre på en skitse han havde lavet af en nydelig nøjen kvinde med en rose snoet omkring sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick)   Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 07:28

Maya havde ikke lagt mærke til den fremmede som var kommet hun havde travlt med at lave sit sandslot færdigt hvis hun havde set ham som var kommet havde hun omgående stoppet, hun havde det jo ikke godt med mennesker hun anede ikke hvordan hun skulle takle dem og holdte sig som regl for sig selv. Hun betragtede sit færdige slot rystede svagt på hovdet det var langt fra det kønneste man havde set. Hun rejste sig og havde stadig ryggen til den fremmede. hun børstede svagt sine hænder og gav sig til tage sine sko på igen. hendes fødder var blevet en smule kolde, men det havde hun selv været skylde i hun svagt en hånd glide igemmen det lyse hår og smilede bredt af sig selv. Hun var meget glad for hun havde sluppet fra sin far som havde misbrugt hende i alle disse år.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick)   Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 07:36

"flot slot" sagde sor og smilte til hende med et lille venligt grin på læben. "ja gid man altid kunne være barn og lave den slags og ikke skulle tænke på penge og hus og have og komunen og bla bla bla. jeg hedder sordrick sagde han og lagde blokken så man kunne se hans tegning hvorefter han gik hende og gav hende hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick)   Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 07:55

Hun gispede svagt idet hun hørte stemmen af drengen og vendte sig om imod ham hun skulle lige til trække sig tilbage, men holdte sig fra det smilede forsigtigt og gav hans hånd et hurtigt klem før hun slap igen " Maya er mit navn" mumlede hun og vendte nervøst sit blik ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick)   Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 07:57

"er du okay" spurgte han. og lagde en hånd på hendes skulder og smilte til hende og sagde "ikke at det rager mig selfølgelig. men jeg vil gerne hjælpe hvis jeg kan"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick)   Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 08:03

" jeg har det fint" mumlede hun og havde svært ved hans hånd på hendes skulder, hun rykkede på sig en smule for at flytte hans hånd væk fra den. Hun smilede svagt før hun atter vendte sit blik i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick)   Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 08:27

"du ser ikke ud som om du er okay. undskyld. du virker som om du har meget svært ved andre" sagde han og tog et skridt tilbage for at give hende lidt plads. "undskyld" sagde han så igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick)   Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 05:37

hun kiggede på ham smilede svagt " det er ikke din skyld eller noget..." sagde hun og gjorde ikke sin sætning færdig, men det var ikke hans skyld. Hun smilede en smule bredre, men hun kunne bare ikke knytte sig folk. den eneste der havde skyld i det var hendes far. Det var også hendes skyld at hun havde skulle være voksen i en tidlig alder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick)   Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hvad skal der så ske Jessica
» Hvad skal der til?? - Josh
» Hvad skal der siges? (Dawn)
» Hvad skal man så lave? -Tamara
» Hvad skal det ende med? (sirius)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: