The Lost World - Who writes the story? |
|
| stone yard | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stone yard Søn 05 Jun 2011, 00:36 | |
| "nej selvfølgelig ikke" Hun tænkte selv på hvad hun gør for at skjule hendes hemmelighed. Hendes venstre hånd havde hun foran sig og så stoffet som sad tæt på huden. Hvor meget måtte hun ikke selv ofre? Hendes venstre hånd kom op ved hendes ansigt mens hun tænkte, og rørte ved hendes maske. Hvor meget gjorde hun ikke for at skjule sit sande jeg? Så blev hun nærværende igen og hånden faldt ned igen. "Hvad skriver du egenligt om nu?" Hun så nysgerrigt på ham og ned på hans papir. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stone yard Søn 05 Jun 2011, 11:21 | |
| han kiggede på hende kort og kiggede så ned på papirende med et smil." jeg skriver om en dreng ved navn Orn som er lever sit liv som ensomt barn forladt af sin familie". hand kiggede meget på papirende og man kunne se at hand nød at skrive disse historier."det er stadig kun en start men lad os se hvor langt jeg når har tænkt længe overhvordan den skal udspille sig" sagde han og kiggede op på hende igen hans ansigt havde et lille smil og man kunne næsten skimte en glæde i hans øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stone yard Ons 08 Jun 2011, 02:28 | |
| //hejsa der :D har skiftet ny person, kan godt stadigvæk skrive som Nikita, men ellers kan vi lave et nyt emne hvor det er crasie istedet for// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stone yard Ons 08 Jun 2011, 06:45 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stone yard Ons 08 Jun 2011, 21:53 | |
| //skal jeg lave eller du :D??// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stone yard Søn 10 Jul 2011, 12:49 | |
| //det må du da gerne :D// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stone yard Man 11 Jul 2011, 06:04 | |
| //oki men går nok lige lidt før jeg får de lavet :D// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: stone yard | |
| |
| | | | stone yard | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|