| ingen krea til overskrift. (ray) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Tirs 26 Apr 2011, 06:07 | |
| kia sank en klump og kiggede på ray. ''okay''
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Tirs 26 Apr 2011, 06:15 | |
| Han kiggede på dem med et smil på sine læber og lagde sig ned og så på dem "vil i lege lidt med mig først eller"sagde han og kiggede på dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Tirs 26 Apr 2011, 06:24 | |
| Tazz kiggede stille over på Kia og rødmede svagt "Øhm..." sagde hun stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Tirs 26 Apr 2011, 06:39 | |
| hun så på ham og viste det ikke helt hun var nervøs. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Tirs 26 Apr 2011, 06:47 | |
| Han kiggede på dem med et stille smil på sine læber og rejste sig op og før de viste af det stod der to af ham den anden som var en nøjagtig kopi af ham stod bag dem "kig bag jer piger"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Tirs 26 Apr 2011, 06:48 | |
| Tazz vendte sig stille om og så en et til af ham og fik lidt et chok og kravlede stille over til en rigtig Ray. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Tirs 26 Apr 2011, 07:03 | |
| Kia smilede og blev ikke overrasek hun kiggede på dem også kig hun hen til dem rigtige ray. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Tirs 26 Apr 2011, 07:05 | |
| Han kiggede på dem med et smil på sine læber og slappede af og satte sig ved dem "tazz ikke være bange det mig men den tænker selv og alt det den er ligeså ægte som mig men den forsvinder når jeg vil ha det"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Tirs 26 Apr 2011, 07:29 | |
| Tazz var iik helt tryk ved det så hun kravlede helt ind til ham ligesom en lille baby men det var nok mest fordi hun iik helt var glad for at der var to af ham for hvem var hvem nu? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Tirs 26 Apr 2011, 07:50 | |
| Kia rørte ved hans hals og slikkede ham der. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Tirs 26 Apr 2011, 07:53 | |
| Han kiggede på dem med et stille smil og lagde armene om tazz "hvem vil ha klonen"spurgte han. Klon Ray stod og kiggede på dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 00:18 | |
| Tazz rødmede lidt og kiggede lidt rundt på dem "jeg vil helst ha diq" sagde hun stille og smilede sødt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 03:53 | |
| hun kiggede på dem og smilede. ''okay tazz du får den ægte og jeg tager klonen'' sagde hun stille med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 04:10 | |
| Han kiggede på Tazz og smilte stille og tog hendes ind til sig og fik sin ene hånd ned i mellem tazz ben og nussede hende "klonen er jo lige så ægte som mig"sagde han.
Klon Ray kiggede på Kia og smilte til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 04:28 | |
| Tazz nød det og bed sig stille i underlæben "ved jeg men du er miin rigtig herre" sagde hun stille og kiggede lidt om på Kia og hans klon |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 05:17 | |
| kia smilede og gik hen til hans klon og slikkede den på halsen og lod sin tunge køre ned af hans krop og nyder bare at være ved ham om det var den ægte ray eller en klon bare klonen var lige så god som den ægte til sex var hun ligeglad. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 05:21 | |
| Han kiggede på tazz og klappede hende på underlivet med et smil.
Klonen tog rundt om kia og smilte til hende og fik hende ned at ligge |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 05:26 | |
| Tazz bed sig stille i fingeren for iik at stønne og nød at han klappede hende på underlivet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 05:28 | |
| hun smilede af klonen lagde hende ned hun så på ham og gav sig til at snave ham og nussede hans lem for at gøre den dejlig stiv det håbede hun da at hun gjorder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 05:37 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på kia og klonen mens han gjorde tazz mere liderlig.
Klonen tog fat i kia's bryster og fik sig stille og roligt et stiv lem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 05:48 | |
| Tazz nød det virkelig meget og var godt våd mellem sine ben og stønnede svagt ved hans øre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 05:51 | |
| hun nød at være sammen med ray selv om det var klonen hun smilede stille og kiggede på ham. ''hygger du dig tazz'' smilede hun og stønnede da hun mærkede han greb om hendes bryster. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 06:11 | |
| Han kiggede på tazz og lagde hende ned og sig selv oven på hende og satte sit lem mod hendes underliv og pressede sig op. Klonen nussede sit lem mod kias underliv og prøvede og presse sig op i hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 06:14 | |
| Tazz nikkede stille til Kia "Jaa gør du?" stønnede hun stille. Hun spredte sine ben lidt mere da han lagde sig på hende og holdte sig for munden da han pressede sig op. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) Ons 27 Apr 2011, 06:23 | |
| hun kiggede sig om og så op på klonen hun smilede stille og nød det. ''ja'' sagde hun til tazz hun tog sit hovede op til hans øre. ''præs dig op i mig'' sagde hun sexede. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray) | |
| |
|
| |
| ingen krea til overskrift. (ray) | |
|