Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 shit happen(Neekie-privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: shit happen(Neekie-privat)   shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Maj 2011, 19:13

Personens stemme kom bag på ham og hun kom med endnu et støn, da han stadig bevægede sig og stødte imod hende. "D-du har min mødom!" Hviskede hun som svar på begge hans spørgsmål og kom med et højlydt gisp. Hun løftede let underlivet imod ham og kom med et højt støn. "Vil du.. Vil du ikke nok?" Hun stønnede højt og bed sig i underlæben, imens hun let skar en grimasse i nydelse. Hun bed sig endnu engang i underlæben og langsomt begyndte blodet at pible frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: shit happen(Neekie-privat)   shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Maj 2011, 21:06

Han kiggede på hende og tænkte lidt over hvad han skulle gøre og alt sådan noget for han viste ikke om det var en klog idé eller hvad det var for ja han havde taget hendes mødom og sådan noget. Han løftede lidt op i sin maske men det var kun over hans mund og kyssede hende stille og roligt og blev ved med at gøre det ved hende. "Men kan jeg stole på dig hvis jeg binder dig op"sagde han med den dybe mørke stemme mens han kørte frem og tilbage inde i hende og nød det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: shit happen(Neekie-privat)   shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Maj 2011, 21:09

//Undskyld, kreasvigt i det her emne ... ._.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: shit happen(Neekie-privat)   shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Maj 2011, 21:10

//kan du ikke prøve at svare er ligeglad med hvor langt det bliver :) du kan jo gøre dit bedste//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: shit happen(Neekie-privat)   shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Maj 2011, 21:14

//Okay, jeg prøver. :)//

Neekie lod deres læber flyde sammen, som en korrektion af farver og liderlighed, imens hun kyssede ham grådigt. Hun bed sig i underlæben imens hun snakkede. "Jeg ... Bare stol på mig ..." Gispede hun, imens hun nærmest holdt en pause mellem hvert ord, for at få hendes stemme under kontrol. Hun kyssede ham endnu engang i mens hun gispede højt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: shit happen(Neekie-privat)   shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Maj 2011, 21:19

Han kiggede på hende og slappede lidt af mens han kørte sig frem og tilbage inde i hende og tænkte lidt og så jo at hun var ubevæbnet og alt det og der var ikke noget sådan rigtig skarpe ting om dem så han kunne vel godt så han gav sig til at binde hende op men kun hendes hænder og kyssede hende igen stille og roligt mens han kørte vider inde i hende og nød det endeligt meget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: shit happen(Neekie-privat)   shit happen(Neekie-privat) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
shit happen(Neekie-privat)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» what going to happen now (joe-privat)
» what is happen here(dawn-privat)
» let see what happen (bree-privat)
» what gonna happen (rockey-privat)
» let see what happen tonight //hayley-privat//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: