| Kia er det diq? //Kia// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tors 02 Jun 2011, 09:02 | |
| Tazz smilede sødt til hende og kiggede kært op på Ray og nød at mærke hans arm rundt om sig for det var en dejligt følelse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tors 02 Jun 2011, 09:13 | |
| Han kiggede filmen som de havde lavet sammen og smilte stille. Da filmen var færdig så han på dem med et smil på sine læber "så i har lavet den der film til mig"sagde han med et smil og holdte dem ind til sig og slappede bare stille af og ventede på svar fra dem af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Fre 03 Jun 2011, 09:37 | |
| kia så på ham med et smil på sine læber, ''ja men det var alt sammen tazz idé'' sagde hun stille med et smil på sine læber, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Lør 04 Jun 2011, 02:46 | |
| Tazz nikkedew stille til ham og lænede sig ind til ham "Jaa synts at du skulle ha noet af os da vi joo har fået så meget af diq herre" sagde hun stille og kiggede over på Kia. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Man 06 Jun 2011, 04:47 | |
| Han kiggede på dem med et stille og roligt smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige til det lige nu. "jamen tak for det"sagde han og holdt om dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Man 06 Jun 2011, 04:53 | |
| Kia lænede sig godt ind til ham. ''det var så lidt herre'' sagde hun stille og kyssede ham på kinden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 07:38 | |
| Tazz smilede kært til ham "Det var da så lidt herre" sagde hun stille og lænede sig bare stille tilbage i sofaen og slappede af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 07:39 | |
| Han kiggede på dem med et smil "var det kun det som bragte jer her til nu"spurgte han og kiggede frem og tilbage på dem med et smil på sine læber og slappede bare af mens han kiggede på dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 07:41 | |
| kia så på ham med et smil på sine læber. ''jeg bor her jo og ville gerne se dem min herre' sgde hun stille med et ssmil på sine læber og kyssede ham på kinden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 07:52 | |
| Tazz kiggede stille op på Ray og nikkede stille og lyttede bare til at Kia boede her og blev lidt trist over det da hun rigtig gerne ville bo ved sin herre igen for den lejelighed hun havde betalte han for joo men hun ville endelig iik bo der mere nu hvor hendes herre var flyttet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 07:55 | |
| Han kiggede på dem med et smil og så at tazz var trist "hvad så tazz noget galt"spurgte han og holdte dem ind til sig og så på dem frem og tilbage og slappede af mens han ventede på svar fra tazz |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 08:08 | |
| Kia så på hende og tog hendes hånd. ''ray kan tazz ikke bo her hos os her bliver lidt kedeligt uden hende'' sagde hun stille og kiggede på ham med bedene øjne og så så på tazz bag efter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 08:18 | |
| Tazz kiggede stille på dem begge "Der er iik noget herre" sagde hun stille og smilede sødt til ham og kiggede hen på Kia "Det går iik smukke for har joo miin lige datter og hun skal iik være her når vi hygger os" tilføjede hun efter lidt tid. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 08:25 | |
| Han kiggede på tazz "tazz kender du mig ikke snart"spurgte han og kiggede på hende "du ved jeg tager mig i beredning når det gælder sex og din datter har fået et rum lavet til hende hvor hun kan være og alt det som i lejligheden"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 08:28 | |
| hun så på tazz. ''kom nu tazz jeg vil virkelig gerne ha du bor her så har jeg en jeg kan lave tøse snak med'' sagde huns tille med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 08:31 | |
| Tazz kiggede på skift på dem og kunne iik rigtig bestemme sig så hun rejste sig op og kiggede forvirret på dem dem og gik ud i gaden og gik frem og tilbage der ude. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 08:35 | |
| Han kiggede efter Tazz og så på kia "Komme om lidt"sagde han og rejste sig og gik ud til tazz "tazz min kære hvad er der galt"spurgte han og så på hende og stod foran hende så hun ikke gik frem og tilbage og alt det hun skulle bare sige det til ham og alt det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 08:42 | |
| kia tog tøj på igen og satte sig på sofaen og tørte det sidste sød af hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 08:46 | |
| Tazz gik helt ind i ham og holdte stille om ham og lagde sit hoved ind til hans skulder og græd lydløst mens hun holdte om ham "Jeg vil iik udsætte jer for alle mulige ting" sagde hun lige så stille og kiggede op på ham og tårene trillede ned af hendes kinder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 08:50 | |
| Han kiggede på hende "tazz hvad mener du"spurgte han og kiggede på hende og ville ha hende til at sige det så de kunne få det at vide og alt det hun skulle bare sige det han ville ikke blive sur på hende eller noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 08:56 | |
| Kia sad og så sig om hun gik hen til vinduet og kiggede ud. ''jeg er endelig ret sulten'' sagde hun stille, hun var jo blod dæmon. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 20:51 | |
| Tazz kiggede lige så stille op på Ray og græd stadig lydløst og vistet iik helt om hun skulle sige det for ville iik ha at der skete noget med ham eller Kia men hun var nød til at sige det joo så hun kiggede stille væk "Jeg er næsten lige blevet overfaldet i miin hule af en vampyr som der er ude efter Zofie og har stadig mærker efter det" sagde hun lige så stille men han kunne lige hører det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 20:57 | |
| Han kiggede på hende og slappede af da hun så fortalte ham hvad der var galt så han på hende "okay men du skal ikke være der ude mere så kom ind jeg skal nok tage mig af ham hvad hedder han"spurgte han og kiggede på hende "du kan jo bo her ved mig så du mere sikker da jeg har et meget stort sikkerhed system og alt det her i huset ingen komme ind her når det til"sagde han og kiggede på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 21:35 | |
| Kia følte hun endelig ikke burte være der for tazz var ked af det og ray skulle ikke tage sig af kia når tazz havde det så dårligt hun skrev en seld til ray
der stod: ''kære ray jeg tager lidt væk så du kan tage dig af tazz du skal ikke tage dig af mig jeg klare mig hilsen kia'' hun smilede og hoppede ud af vinduet og gik rundt og kiggede.
//out// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// Tirs 07 Jun 2011, 21:39 | |
| Tazz kiggede op på ham og rystede stille på hovedet "Neej jeg kan iik bo her med miin lille datter og slet iik efter ham Orlando som der kom efter miq" sagde hun stille og gav stille slip om ham og gik lidt tilbage og vendte ryggen til ham og stod og græd med lidt lyd på. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kia er det diq? //Kia// | |
| |
|
| |
| Kia er det diq? //Kia// | |
|