Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Kia er det diq? //Kia//

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 00:44

"orlando han skal bare holde sig væk fra
her fra men tazz bliv her du skal ikke være
alene når sådan et møgdyr er på spil"sagde han
og kiggede på hende med et stille smil på sine
på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 00:46

Tazz vendte sig stille om og snøftede lige så stille og kiggede på ham "Jeg kan iik blive søde har miin hule ude i skoven som jeg er ved at gøre bedre og mere sikker så jeg klare miq nok" sagde hun stille og kiggede ind mod stuen og kunne se at Kia iik var der mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 00:54

Han kiggede på hende med et smilte stille til hende
og så rundt "hvad sker der kia er her ikke mere"sagde han
og slappede bare af og viste ikke hvad han skulle sige lige
nu eller noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 00:56

Tazz gik stille ind i stuen og fandt sedlen til Ray og gik stille over til ham "Kun har skrevet den her til søde" sagde hun stille og rakte den frem til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 01:00

Han kiggede på hende med et smil
og tog sedlen "hvad mener hun med det"sagde han
og slappede bare af mens han så så på tazz med et
stille smil på sine læber og alt det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 01:04

Tazz trak stille på skulderne "Det er fordi vi er misunderlig på hinanden for vi vil gerne begge ha diq for os selv og det er oqså derfor jeg siger neej taak til at bo her" sagde hun stille og kiggede hen mod vinduet "Undskyld søde men jeg kan iik bo her for vil iik ha Orlando går diq eller Kia noget" sagde hun lige så stille og tog sig lidt til maven da hun stadig ondt der siden hun blev overfaldt og hun havde oqså nogle små blå mærker endnu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 01:09

Han kiggede på hende med et smil på sine læber
og slappede bare af "okay men hvordan kan de være"spurgte han
og kiggede på hende "altså i er misunderlig på hinanden"sagde han
og kiggede bare på hende for at ville ha nogen svar fra hende af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 01:17

Tazz kiggede stille op på ham "Jamen søde du er joo så dejlig og rigtig god i sengen og vi vil bare gerne ha diq for os selv men sådn er det iik længere" sagde hun stille og kiggede lidt ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 01:21

og slappede af "okay på den måde"sagde han
med et smil og viste ikke hvad han skulle sige
"i havde lesbisk sex sammen og alt det så er
i misunderlig på hinanden når det mig"sagde han
og slappede af og kiggede på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 01:24

Tazz nikkede stille til ham "Men vi er iik misunderlig længere søde for vi har fundet ud af at vi tænder vildt meget på hinanden" sagde hun stille og gik og sat sig i sofaen og ømmede sig lidt på maven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 02:26

Han kiggede på hende og smilte
"det kun godt nok"sagde han og slappede af
og viste ikke hvad han skulle sige lige nu
han syns ikke andet en at der var problemer
lige nu og alt det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 06:55

Tazz kiggede stille over på ham og sukkede lige så stille "Er du okii søde?" sagde hun stille og rejste sig op og gik over til ham og holdte stille om ham "Du ser lidt forvirret ud" sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 06:58

Han kiggede på hende og smilte
"jeg har det fint nok søde"sagde han med et smil
på sine læber og slappede bare af og lagde armene
om hende "hvad med dig"sagde han og kiggede på hende
med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:00

Tazz nikkede stille og kiggede kært op på ham og lagde stille sit hoved ind til hans skulder "Jov har det fint men har lidt ondt i mave efter jeg blev overfaldet må jeg nok indrømme" sagde hun stille og holdte stadig om ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:04

Han kiggede på hende med et smil "okay
søde men du må til at passe på ikke"sagde han
og så på hende "hvordan var din første gang endeligt"spurgte han
og så på hende med et stille og roligt smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:07

Tazz kiggede op på ham og nikkede hurtigt til ham "Jaa skal nok søde" sagde hun stille og tænkte lidt over hans næste spørgsmål og sukkede stille "Mente du første gang jeg havde sex?" sagde hun lidt så stille og kiggede på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:15

han kiggede på hende og nikkede
"ja det er det jeg mener"sagde han med et smil
og slappede bare af og viste ikke om det var
noget hun ville sige eller hvad hun ville
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:22

Tazz sukkede stille og kiggede lidt ned "Miin første gang var sammen med miin første kæreste på en legeplads og han var lidt ligesom diq der første gang vi gjorde det" sagde hun stille og kiggede op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:27

Han kiggede på hende og slappede af
"hvad som mig det kan da ikke passe"sagde han
og så på hende med et smil på sine læber
og slappede af da hun sagde det "men
kunne han gøre dig så våd som jeg kan"spurgte han
og så på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:33

Tazz kiggede stille på ham med et drilsk blik "Du tvang miq joo næsten til sex der første gang søde og det gjorde han oqså" sagde hun og grinede lidt over det og smilede sødt "Altså det er joo lang tid siden så kan iik helt huske det" tilføjede hun efter lidt tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:36

Han kiggede på hende
"hvad jeg kan godt lide gravide kvinder"sagde han
og prikkede til hende og viste jo hvor hun var kilden
og alt det så han ramte efter de steder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:38

Tazz vred sig lidt og grinede af det og kiggede stille på ham "Neej lad hver søde" grinede hun kært og vred sig og syns han var så sød mod hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:43

og tog om hende og holdte hende ind
til sig og kiggede på hende og slappede
af og kiggede hende lige ind i øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:46

Tazz kiggede lige så kært på ham og holdte blidt om ham "kan du stadig lige miq selv om jeg iik er gravid længere" sagde hun lidt drilsk da hun joo godt vistet at han kunne for ellers havde han nok droppet hende som sex slave for længe side.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:52

"ja da"sagde han og slappede bare
af og viste ikke hvad han ellers skulle sige
da det var rigtig han kunne da stadig godt lide
hende på den måde som de var mellem dem
deres sex liv sammen og alt det.
han tog hende stille på røven
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 6 Icon_minitime

Kia er det diq? //Kia//
Tilbage til toppen 
Side 6 af 20Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: