Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 jeg kan ikke finde rundt ... -Ray

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:27

S: byen.
T: kl 15
V: solrigt.
O: en del mennesker.

Katrine var lige kommet til byen og viste ikke hvad der skete hun så sig om og smilte. hun viste ikke hvor nået som helst lå her omkring eller noget, hun viste virkelig ikke hvad fuck hun skulle gøre hun ledte efter den nærmeste club men kunne bare ikke finde den, hun gik rundt og ledte hun men kunne ikke se nogle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:33

Ray kom som så mange andre gående hen af de forskellige gader der var i denne her by han nu var i selvom han ikke boede der kendte han den meget godt og alt det som sin egen bukselomme så han havde styr på det hele der var i den. Han gik vider og så en der så ud til at ikke kunne finde et eller andet så han gik hen mod denne person "hey er der noget jeg kan hjælpe med"spurgte han og kiggede på hende da det var en kvinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:44

hun så på ham med et smil på sine læber og grinede lidt. ''ja jeg er faret lidt vild jeg er lige flyttet her til nemmelig jeg ved overhovede ikke hvor noget ligger kan du hjælpe mig med at finde den nærmeste klub her omkring'' spurte hun ham med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:48

Han kiggede på hende "ja den er nede af den vej der"sagde han og pegede hen til en vej "vil du ha jeg skal vise dig vejen der hen eller"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han ventede på svar fra hende af og sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:56

hun så på ham og nikkede med et smil. ''ja tak'' sagde hun stille emd et smil på sine læber og kiggede på ham og så på de andre der var der hun sukkede da hun tænkte på sine forældre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:01

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så kom"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og gav sig til at gå stille og roligt og smilte for sig selv "mit navn er Ray"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:05

katrine så på ham med et smil på sine læber og så bare på ham og grinede lidt. ''rart at møde dig Ray mit navn er Katrine'' sagde hun stille og kiggede på ham med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:15

han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik vider da han så hørte at hun sagde sit navn smilte han stille "jamen det da også rart at møde dig Katrine"sagde han med et smil på sine læber og slappede af mens han gik vider og viste ikke lige hvad han kunne sige ellers lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:29

hun smilede stille og kiggede på ham med et smil på sine læber og så på ham. ''kommer du ikke med ind når det er'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo det kan jeg da godt"sagde han og slappede bare af og gik vider sammen med hende til de var ved klubben og gik så ind i den og kiggede på hende "her er den så"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:37

hun smilede stille og kiggede på ham og tog sin jakke af og hang den der ud hun smilede stille og kiggede rundt og så på ham med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:38

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede af "hvad så nu hvad har du lyst til at lave her"spurgte han med et smil og viste ikke hvad hun ville opnå her nu. Han kiggede på hende og smilte til hende på en sød måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:41

hun så på ham med et smil på sine læber og viste ikke hvad hun skulle sige. ''kom lad os danse'' sgde hun stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:44

Han kiggede på hende "du vil danse med mig"sagde han og kiggede på hende og slappede stille af og smilte til hende.
Han kiggede rundt også på hende og så hende stille an og syns hun så godt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:47

hun nikkede stille og hev ham med der ud og smilede. ''vil du ikke nok'' sagde hun stille og dansede med ham og smilte stødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:49

Han kiggede på hende og slappede bare af "jo da"sagde han og dansede med hende og viste ikke hvad han skulle gøre ellers han syns det var sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:52

sangen blev langsom. ''huh?'' kom det fra hende, hun så på ham. ''vil du stadig danse med mig??'' spurte hun ham stille og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:53

Han kiggede på hende "ja da hvis du vil det"sagde han med et smil på sine læber og var da klar til at danse med hende til en være tid det skulle være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:56

hun smilede stillede og kiggede på ham. ''hehe okay'' sagde hun og stod tæt op af ham og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 09:00

Han kiggede på hende og smilte og tog om hende og slappede af mens han dansede med hende stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 23:30

hun så sig om og dansede stille og rolig sammen med ham hun smilede stille og kiggede på hun nød at dansede med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 23:33

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og dansede videre med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:30

hun så på ham og lagde sit hovede ind mod hans bryst stille og rolig med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:42

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare mens han dansede sammen med hende da det ikke var så tit han dansede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:44

hun så på ham med et smil på sine læber og så op på ham med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
jeg kan ikke finde rundt ... -Ray
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora
» kan ikke finde en overskrift (privat til Zolg)
» Rundt i byen
» Han bad mig finde dig - Fie
» Can't finde the words! Did you see 'em, Ray?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: