Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

jeg kan ikke finde rundt ... -Ray

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:57

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og dansede med hende stadig væk "du danser godt"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 09:01

hun så på ham med et smil. ''tak'' sagde hunstille med et smil på sine læber og så på hende emd et smil på sine læber og nød at være sammen med ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 09:06

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og dansede med hende og slappede bare af og kiggede på hende "det var da så lidt"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 09:17

hun kiggede på ham med et smil på sine læber og så ham i øjnene og grinede stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 09:33

Han smilte og sangen stoppede og han stoppede med at danse og kiggede på hende "tak for dansen"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 20:29

hun så på ham med et smil på sine læber og så ham i øjnene med et smil på sine læber og satte sig og legede med sit hår stille og rolig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 20:32

Han kiggede på hende med et smil og satte sig ned og kiggede rundt "hvad skal der så forgå nu"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 21:34

hun så på ham det var utroligt han ikke bare var gået hun så ham i øjnene, ''det ved jeg ikke hvad vil du'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber og kiggede på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 21:36

Han kiggede på hende "det aner jeg ikke selv"sagde han og kiggede rundt "har du noget du gerne vil lave"spurgte han med et smil på sine læber og slappede bare af og så på hende da hun var en rar person som man kunne være sammen med og alt det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 22:02

hun rystede på hovede med et smil og så på ham hendes smukke øjne var som diremanter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 22:10

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede af "kan ikke finde på noget det er ikke sjovt bare at sidde her"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 22:18

hun så på ham med et smil på sine læber. ''nej det har du ret i'' sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 22:22

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "hvad skal vi give os til"sagde han og tænkte sig lidt om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 00:01

hun så på ham med et smil på sine læber og kiggede på ham. ''jeg ved det ikke helt, hvad vil du lave?'' spurte hun stille og kiggede på ham med et smil på sine læber,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 04:36

Han kiggede på hende med et stille smil
og slappede bare af og viste ikke
hvad de skulle give sig til at lave lige nu
"hvad har du lyst til for er helt blank for ideer"sagde han
og smilte stille til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 22:42

hun så på ham og sukkede. ''så er vi lige hvidt for jeg ved det heller ikke'' sagde hun stille og kiggede på ham med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 00:37

Han kiggede på hende "okay"sagde han med et smil på sine læber på sine læber og slappede bare af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jul 2011, 01:50

hun smilede bare mod ham og så op i hans øjne og så så væk igen,
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: jeg kan ikke finde rundt ... -Ray   jeg kan ikke finde rundt ... -Ray - Page 2 Icon_minitime

jeg kan ikke finde rundt ... -Ray
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora
» kan ikke finde en overskrift (privat til Zolg)
» Rundt i byen
» Han bad mig finde dig - Fie
» Can't finde the words! Did you see 'em, Ray?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: