Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Planløst - Ray

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Planløst - Ray - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Planløst - Ray   Planløst - Ray - Page 2 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 06:51

Han kiggede på hende "ja ikke"sagde han
og smilte stille og roligt til hende "der er mange
værelser så der plads nok til at jeg kan leje
nogen ud og alt det jeg nu har lyst til"sagde han
med et smil og slappede af "hvad vil du så nu"spurgte han
og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Planløst - Ray   Planløst - Ray - Page 2 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 07:09

"Det er kæmpestort." gentog Sapphire sine ord, og så rundt igen. "Jeg forstår ikke, hvad du vil med så stort et hus." Hun på ham igen og trak på den ene skulder. "Jeg har det helt fint med min lille lejlighed." For lille, det var den. Der var kun fire rum - stue/soveværelse, køkken, bad og en lillebitte entre. Det var mere end nok for hende. Hun var sikker på, hun ville blive sindssyg af at bo i så stort et hu. Alene.
Sapphire strakte sig let. "Aah, det ved jeg ikke." svarede hun med et dybt suk. "Har du noget drikkeligt?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Planløst - Ray   Planløst - Ray - Page 2 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 07:19

Han kiggede på hende "noget at drikke ja "Sagde han
med et smil på sine læber "sodavand sprut og alt det selv
vand"sagde han med et smil "hvad vil du ha"spurgte han og
slappede bare af mens han ventede på svare fra hende af og alt det
hun skulle bare sige til hvad det var hun ville ha.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Planløst - Ray   Planløst - Ray - Page 2 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 07:34

"Jeg regner selvfølgelig med, du vil gøre mig selskab?" svarede Sapphire med et smil, inden hun blev træt af at stå op, og satte sig i sofaen. "For så skal jeg bare have det samme som dig." Hun smilede sødt og kørte hånden gennem håret, mens hun ventede på, han ville reagere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Planløst - Ray   Planløst - Ray - Page 2 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 07:36

Han kiggede på hende med et smil på sine læber
og slappede af og hentede noget til dem "rom og cola
kan de gå"spurgte han med et smil på sine læber
og gav hende det ene glas og smilte til hende og tog
en tår af det og smilte bare
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Planløst - Ray   Planløst - Ray - Page 2 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 07:57

"Rom og cola er perfekt!" annoncerede Sapphire med et smil og rakte ud og tog imod glasset. Rom og cola var godt. Så længe det var en ordentlig rom, der var i. Og det var tilsyneladende, opdagede hun, da hun tog en lille slurk af det. "Sæt dig da ned." fortsatte hun lidt efter henvendt til Ray, da han stadig stod op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Planløst - Ray   Planløst - Ray - Page 2 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:01

Han smilte "når ja okay"sagde han med et stille grin
og satte sig ned ved hende i sofaen og slappede af
"smager det godt"spurgte han og tog en slurk
*for det syns jeg*tænkte han for sig selv og så på hende
med et smil på sine læber og slappede bare af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Planløst - Ray   Planløst - Ray - Page 2 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:13

"Hmm, rom og cola smager altid godt." forsikrede Sapphire ham smilende og satte glasset fra sig på bordet. "Selvom der godt kunne have været en smule mere rom i." fortsatte hun, stadig med smilet spillende i mundvigen. "Men det går ikke. Vi kan jo ikke have, du drikker mig fuld." Sapphire strakte sig let og lænede sig tilbage i sofaen. Hun var jo dæmon, så hun drak rimelig meget - mest i weekenderne - men hun var ikke engang tæt på alkoholiker-stadiet endnu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Planløst - Ray   Planløst - Ray - Page 2 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:37

Han kiggede på hende "hvorfor ikke"spurgte han
og kiggede bare på hende "det kunne da være meget sjov
at se dig fuld gør du da mange dumme ting når du er fuld"sagde han
og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare
af og så rundt og viste ikke hvad han skulle sige til hende
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Planløst - Ray   Planløst - Ray - Page 2 Icon_minitime

Planløst - Ray
Tilbage til toppen