Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private) Empty
IndlægEmne: Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private)   Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private) Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:55

T: 22.55
S: Markeds pladsen
O: få mennesker og marked er ved og lukke for i aften
P: se mit billede for det hvad jeg gå rundt i her til aften
V: skyet men på samme tid er det os ret mørke og en smule koldt
D: IRL

Marked var på vej til og lukke for i dag og mange mennesker var på vej hjem og det samme var de væsner der ikke havde hjem i natten, de mange boder var ved og lukke ned og folk pakkede sammen for den her dag da der ikke var mere tilbage eller der var så som blev men det var dem som havde med det stor marked af gør eller var der ikke flere mennesker tilbage da de skulle hjem og gør sig klager til en nye dag.
I en af boderne sted en mand i grå jakkesæt han var i gang med og kigge på våben som ikke var lovlig og have frem om dagen så derfor havde han snakke med person som havde boden og nu kun han så enlig kigge lidt rundt mellem de mange våben selv om han ikke var sikker på hvad han ønskede så kiggede han og penge og pris, det var ikke noget problem for ham for han havde nok af dem til og live så længe han nu ville.
Fyren her havde os hvid hud mens han hår var kort sort klippede og hans øjne var sorte mens hans hvid hud var gemt godt væk da han ikke var så glad for af lad folk kende til hvad han var og hvis de spøger så sagde han tit bare af han var albino og den gik mange ind på i sted for af han skulle sige hør jeg er en vampyr og det er grunde til af jeg ikke kommer ud i natten for menneske havde ikke den tror der skulle til for af se hvad der var i deres verden. Han kiggede videre på et katan svær da han gerne ville have et og de var klager til og kun hug mennesker ned men det var ikke derfor han ville have et nej det var bare til forsvar da han ikke havde så mange de ting men han havde vel heller ikke så meget bruge for dem da han jo var vampyr..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private)   Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private) Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 08:14

en ung menneske dreng havde mode sine forældres ord bevæget sig udenfor, da han var begyndt at blive træt af at høre på den evig klagen over hans tro og livs stil. Eiri gik med hætten, på sin hættetrøje, slået op og hænderne stoppet ned i lommen. med nogle lidt dovne skridt gik han i sine egne tanker imod den lille mængte af mennesker. få gange fangede han nogle sige noget om market var lukket nu, men det interesserede ham ikke. Eiri var ikke helt bevist på hvor han egentlig i grunden var, da han bare havde gået i sine egne tænker. han så så op da der ikke var flere der gik forbi ham. han havde en lille flænge over kinden. det blødte ikke mere, men det var en frisk flænge. nu så han, han stod på markeds pladsen og så lidt rundt på de få boder der stadig var åben. han kløede sig lidt i nakken og skuttede sig lidt af kulden, imens han nærstuderede de sidste folk der var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private)   Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private) Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 08:25

Vampyen der var ved siden af drengen fangede drengens blods duft og det ham til og kigge kort ned på drengen mens han ikke sagde et ord da han ikke helt var den der snakke for han kun ikke være sikker på hvordan folk var, han kiggede tilbage på katanet som han havde i hånden og han fiskede efter pungen da han gerne ville betal så han kun kom videre i natten da han os havde tanker på at jage selv om der var en lige ved siden af som han nok nemt ville kun tag ude det stor problem.
Han sagde ikke en lyde før han stille og roligt fandt de penge frem som han skulle bruge til svær og han betalet uden af sige en lyd selv om han normale ville sige godaften eller en ting som det men ikke den nat nej han var stille som han aldrig havde være før og det gik ham en smule på..

//logger nu ses//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private)   Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private) Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 08:44

Eiri måskede godt manden ved siden af sig's blik, men reagerede ikke på den. han gik stille videre, men lyttede meget opmærksomt efter skridt *virker ikke ligefrem som en sikkert sted at være lige nu* tænkte han og så meget kort tilbage på manden. han ville ikke i ballade, så´han ville ikke på nogen måde virke provokerende. derfor kun et kort blik. han tørte stille sin hånd hen over flængen på sin kind og så på sin hånd, for at se om der var noget blod. intet blod *godt* tænkte han med et lille smil og så lidt rundt på boderne der stadig havde en form for åben. stille knyttede han sine hænder inde i lommen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private)   Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private) Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 20:30

Vampyren kiggede efter ham da han gik men han sagde ikke en lyd, dov var duften af blod noget som give ham lyst til og snakke og måske om han var dov ikke sikker da han var trøstdig efter en lille smule blod men han gik ikke efter og jage i nat.
Han fik sit svær pakke ind og der efter gik han selv afsted da han ikke havde mere han skulle her på marked og han gik lidt efter drengen der lig var gået, han var stille mens han gik og han holdt blot blikket frem for ham selv..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private)   Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private) Icon_minitimeMan 04 Jul 2011, 08:29

Eiri kunne ikke høre nogle skridt efter sig, så han så sig blot omkring med et tomt blik. hvor mån han skulle sove?.. det ville blive lidt hårdt at skulle sove på gaden. Eiri stoppede så brat op, da det gik op for ham hvor meget han kunne komme til skade, bare fordi han var løbet hjemmefra. han vente sig om og fik med det samme øje på manden igen. han stod helt stille og kiggede lidt på manden, imens han tænkte over hvad han skulle gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private)   Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private) Icon_minitimeOns 06 Jul 2011, 08:41

Han kiggede på ham med et roligt blik og han var helt stille som natten mens han kort overvejede hvad han ville sige til ham, "godaften" sagde han roligt mens han kiggede på ham og han havde pakken i den ene hånd mens han havde en gammeldags stok i den anden som han stod en smule op af.
Han ventede roligt hans svar og han havde ikke være ude og gør ham bange på nogle måde, nej sådan var han ikke med de folk som han gerne ville snakke for havde han være efter blod havde han være mere lydløs end han var nu..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private)   Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private) Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 07:27

Eiri lagde hovedet let på skrå og stirrede lidt tid "øhm... godaften hr." sagde han med et lille nik som at form for hej og smilte svagt, for at være høflig. han studerede fyren lidt *okay... han virker som om meget speciel person...lidt gammeldags... og en smule skræmmende måske* tænkte han og rynkede lidt på panden.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private)   Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private) Icon_minitime

Jeg kommer her efter nogle nyt -Eiri (private)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» nogle der vil emne
» nogle nye venner.
» hejsa!.OO! - Eiri
» en gå tur gennem markedsplassen //privat til Eiri//
» Dans, druk og farver - Eiri

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: