|
| En lille dans? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Tors 17 Dec 2009, 08:31 | |
| Hun grinede lidt af ham, og så på ham. Vognen begyndte langsomt at køre frem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Tors 17 Dec 2009, 08:33 | |
| Yo så på hende og smilte "hvis du bliver bange så er min hånd her altid" hviskede han ind i hendes øre, inden han så frem og grinte lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Tors 17 Dec 2009, 20:52 | |
| Hun så lidt på ham, og smilte. "Uhh ha jeg må heller holde dig i hånden"sagde hun drillende, og kyssede ham blidt på kinden. Hun fandt hurtigt hans hånd, og gav den et blidt klem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Tors 17 Dec 2009, 23:43 | |
| Yo lo lidt og så hen på hende, han lag stille sin arm omkring hende. uden at slippe hendes hånd "og det er ikke engang begynd endnu" hviskede han og bed sig lidt i læben, mens han vende sit blik fremad |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 04:49 | |
| Hun smilte til ham, "Nej, men den er jo meget skrammende"sagde hun drillende, og så på ham. Hun så frem, da en port åbnede, og vognen kørte igennem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 04:51 | |
| Yo kyssede hende en enkel gang på kinden "jeg skal nok passe på dig" hviskede han blidt ind i hendes øre, inden han så fremad. og smilte lidt over at det snart begynde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 04:53 | |
| Hun smilte, og lænede sig lidt ind mod ham. "Det ved jeg"hviskede hun, og smilte stadig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 04:55 | |
| "godt" hviskede han og så ned på hende, mens han smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 04:57 | |
| Hun smilte stort, og så frem. Turen skulle til at begyndte foralvor nu, Fie smilte glad. Hun så på ham, men så frem igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:02 | |
| "nu skal du ikke blive for bange" hviskede han og smilte lidt, inden han så fremad igen. og grinte lidt ondt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:08 | |
| Hun grinede lidt, og smilte så bare. "Det skal jeg nok lade vær med"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:11 | |
| Yo lo lidt, og bed sine tænder sammen. mens vognen kørte længere og længere ind |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:13 | |
| Fie grinede lidt, da nogle små spøgelser hoppede ud med vognen. Hun så lidt på Yo, og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:20 | |
| Yo lag sit hoved væk, og lod som om han var der fald i søvn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:23 | |
| Fie kyssede ahn blidt på kinden, og smilte til ham. "Ik sove.. for så tør jeg ik mere"grinede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:31 | |
| "du kan jo heller ikke bare hoppe ud" svarede han og åbnede det ene øje, og så på hende mens han smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:32 | |
| Hun grinede lidt, "Når nej"sagde hun og så på ham. "Men du må stadig ik sove"peb hun, og så på ham med store øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:35 | |
| Yo gav et suk fra sig "jeg hader når du gør sådan nået" sagde han og satte sig ordenligt op igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:37 | |
| Hun smilte til ham, "Sådan er jeg bare"sagde hun roligt. "Jeg er ond"mumlede hun, men smilte dog stadig selvom hendes stemme ik lød glad eller lallet mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:39 | |
| Yo kyssede hende en enkel gang på kinden "nu er jeg alt for sød" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:41 | |
| Hun så på ham, og smilte "Neeeeej"sagde hun og kyssede ham på kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:51 | |
| "Jo" svarede han og lo lidt, over de ting der kom frem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 05:54 | |
| Fie smilte stort, og så lidt på alle de 'skrammende ting' som ik var så skrammende. Hun grinede lidt af det, men smilte så bare. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 06:06 | |
| Yo grinte bare "hvis mennesker syntes det her er strammende,, så forstår jeg dem slet ikke" hviskede han og bed sig hårdt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 06:35 | |
| Hun grinede lidt, og så på ham. "Nææh, selv da jeg var menneske syntes jeg ik det her var farligt"sagde hun og smilte. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En lille dans? | |
| |
| | | | En lille dans? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|