|
| En lille dans? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 06:37 | |
| "det skal du jo sige" sagde han og puffede lidt til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 06:39 | |
| Hun så på ham, "Nej jeg mener det"sagd ehun, og smilte. *Han tror ik på mig... jeg var altså eík en lille bangebuks*tænkte hun, og så bare fremad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 06:44 | |
| "Fie, self. tror jeg på dig" hviskede han og kyssede hende i håret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 06:47 | |
| Hun så på ham, og sukkede. "Lad vær med at læse mine tanker"sagde hun, men smilte alligevel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 06:50 | |
| "undskyld, kan ikke lade være.. og slet ikke dine tanker. de betyder meget" hviskede han og vende hurtigt sit hoved den anden vej |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 06:52 | |
| Hun smilte til ham, og kyssede ham på kinden. *Virkelig, Yo din møgunge*tænkte hun, og så drillende på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 06:57 | |
| Yo vende hurtigt sit blik mod hende "hey. jeg er ældre end dig" mumlede han som et lille barn, og tog sin arm til sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 06:58 | |
| Hun grinede, og kyssede ham blidt på kinden. "Det ved jeg"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 07:02 | |
| "så er jeg jo heller ikke en møgunge" sagde han og prikkede hende på næsen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 07:31 | |
| Hun smilte til ham, "Okay"sagde hun, og så på ham. "Du er ik en møgunge"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 07:40 | |
| "godt" hviskede han og kyssede hende i håret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 07:46 | |
| Hun smilte, og så på ham. De kom til endnu en port, og kørte igennem den. Turen var slut. Fie hoppede let og elegandt ud af vognen, og så ned på Yo. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 07:56 | |
| Yo gik ikke lige så elegant af, da han havde for lange ben "lorte vogne" mumlede han da han havde kommet ud |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 08:02 | |
| Hun smilte til ham, "Meget smukt"sagde hun stille, og smilte drillende. Hun begyndte at hoppe lidt på stedet, da der var nogle mennesker der begyndte at mumle om at det var underligt at hun ik føs med så lidt tøj på kroppen. Hun rystede svagt, og lod som om hun prøvede at få varmen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 08:19 | |
| Yo så efter hende, og lo lidt. at de kun tænkte på hende, han tog sine hænder ned i sine lommer og gik efter hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 08:23 | |
| Hun stoppede med at hoppe, og begyndte at gå på hænder. Hun elskede at lave alle mugelige syge ting når der var mennesker. De så så sjove ud, når hun begyndte at hoppe rundt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 08:25 | |
| Yo så efter hende og lo lidt "Fie du skal passe på med din kjole" lo han og satte sig over på en bænk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 08:28 | |
| Hun hoppede en gang, og stod så på sine ben igen. "Nå ja, glemmer det engang imellem"grinede hun, da han fik hende til at tænke på at hun kun havde trusser på under kjolen. Hun grinede lidt af det, og så hen på nogle mennesker der stod og gloede på hende med store øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 08:37 | |
| Yo begynde at grine højt og rystede på hovedet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 08:38 | |
| Fie grinede også af sig selv. Hun gik hen og satte sig ved siden af ham, og smilte så bare lalled ud i luften. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 08:39 | |
| Yo prøvede at stoppe med at grine, men kunne ikke "det kan være farligt, at gå på hænder. mens når man er en smuk pige som dig" grinte han men stoppede lidt efter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 08:42 | |
| Hun smilte til ham, og skar ansigt af det. "Det er ik farligt"grinede hun, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 08:48 | |
| "Jo mens hvis der stod en fyr ved siden af der tænder på dig" hviskede han og lag sit hoved tilbage, og lukkede sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 08:49 | |
| Hun så på ham, og smilte. "Nååår den havde jeg ik tænkt på"grinede hun, og krammede ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En lille dans? Fre 18 Dec 2009, 09:08 | |
| "nej det har du nok ikke" hviskede han og åbnede det ene øje og så på hende, mens han smilte |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En lille dans? | |
| |
| | | | En lille dans? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|