Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I voldens magt - Trako

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I voldens magt - Trako - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I voldens magt - Trako   I voldens magt - Trako - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Jul 2011, 21:54

Trako mærkede hvordan hans læber gled op, og han stak forsigtigt sine tunge ind i hendes mund. Det var længe siden, alt for længe siden at han havde kysset en pige. På den anden side, de sidste par gange han havde gjordt det var heller ikke endt så godt. Han havde stadig et sår på foden og hånden, og han led stadig rent psykisk efter hans indespærring. Denne gang var det dog anderledes. Hun var et helt normalt menneske. Hun kunne ikke rigtig gøre noget imod ham, selv hvis hun skulle skifte mening med det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I voldens magt - Trako   I voldens magt - Trako - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Jul 2011, 22:08

Camille tillod sig selv at nyde det og glemme alt om agendaer og planer for en kort lille stund. Da hun mærkede hans tunge legede hun mere end villigt med og mærkede en lille rislen af den dejlige slags løbe ned i gennem kroppen.
Hendes hænder fandt vej op til hans skulder og videre til hals og kæbe, her holdte hu dem en stund imens de kyssede og så lod hun dem langsomt glide ned til skulderne igen. Hun greb fat i kraven på frakken og trakblidt i den " Tag den af William " hendes stemme var klart påvirket af hvad de havde gang i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I voldens magt - Trako   I voldens magt - Trako - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Jul 2011, 22:13

Trako udstødte et let støn imens han nikkede hurtigt. Han tog klunset sin frakke af imens han febrilsk prøvede at fastholde kysset, som om at hvis han slap det var det væk for evigt. Da frakken var helt af lagde han sine arme om hende, og placerede sine hænder på hende bag.

//Blev lige et kort indlæg da jeg lige fik lidt småtravt. Formentlig sidste indlæg fra min side (Medmindre de andre herhjemme bliver forsinket.. Så får jeg måske tid til et til xD) Ellers så svarer jeg om en uge ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I voldens magt - Trako   I voldens magt - Trako - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Jul 2011, 22:21

Camille så han tog den af uden modstand.
Hendes tunge blev for et lille sekund mere grådig, måske fordi hun vidste at hendes chance for at nyde det om et øjeblik ville blive hende frarøvet...og så af hendes selv....skod skæbne!
Camille mærkede nogle tårer trænge sig på, hun var jo dømt til ensomhed ...hvis det forsatte sådan... Hun lukkede øjnene og visualiserede hendes pistol glide ud at hylstret og lande i hendes hånd. Da hun mærkede det kolde stål i hendes hånd flade , åbnede hun igen øjnene og skubbeed sig væk fra Trako.
Hun så på ham og håbede han ville have humor nok til at se det lidt skæve i den her situation....efteralt havde han selv plantet ideen i hende med kvinde list.
Hun fugtede sine læber og så lidt flovt på ham " Jeg SAGDE jo du skulle afleverde " var alt hun kunne finde på at sige.

// Jeg skal lige ønske rigtig god fornøjelse....med det hele! //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I voldens magt - Trako   I voldens magt - Trako - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 20:31

Det gik alt for hurtigt til at Trako kunne følge med. Han fattede faktisk ikke rigtigt hvad der var sket før han stod og kiggede på hende med et forvirret udtryk. Han blinkede nogle gange før hans øjne faldt på pistolen. Han blinkede nogle få gange mere imens han genvandt fatningen. En overlegen latter spredte sig ud fra ham. "Hør... Kvinder og våben er altså ikke en god kombination. Du ender bare med at skade dig selv" Han tørrede sine læber med sin hånds overflade. "Desuden.. Så virker det ikke rigtigt til at du har brug for et våben" Han sendte hende et hånligt, dog samtidigt anderkendene smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I voldens magt - Trako   I voldens magt - Trako - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jul 2011, 03:39

Camille så på ham og hendes lidt blødsødende tanker forduftede så hurtigt som en Mars bar i hånden på en der har bulimi.
" Kvinder og våben er farlige sammen ? Nok nærmere mænd og kvinder du ! " Hun pegede på sin kind og forsatte " det hér var ikke et våben. Men en mand ".Hun stak pistolen i sin taske, og ville forlade herretoilettet, men han så hende lidt forvirret ud.Anderledes ud.
"hvor skal du hen herfra ? "spurgte hun imens hun gik moid døren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I voldens magt - Trako   I voldens magt - Trako - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jul 2011, 21:52

Trako så på hende med en irriteret mine, men nåede ikke rigtigt at svare hende. Han tænkte et par sekunder imens han betragtede hende før han svarede: "Tror at jeg tager hjem og så på" han stod i endnu nogle sekunder imens han ledte efter det rette ord "Ehm.. jagt" han sendte hende et falsk smil. "Dyrejagt er en af mine store hobbyer... Ja det er jo ligefrem et arbejde for mig" selvom at det ikke ligefrem var det hun sikkert ville forbinde med dyr, så var det stadig det som han forbandte de djævlens væsener som rendte rundt, ukendte af almene mennesker.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I voldens magt - Trako   I voldens magt - Trako - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jul 2011, 22:01

Camille stirrede på ham og mærkede en lille modstand, måske var hun stadig lidt små irriteret over at være blevet afbrudt før, selv om det var hende selv der havde fingeret dét.
"Jager du små uskyldige dyr? Er det ikke en lidt ulige kamp ?" Spurgte hun og havde et lille stræf af provokation i hendes stemme.
"Jeg vil gerne byde dig på et eller andet at drikke , som tak for hjælpen" sagde hun og så væk fra ham.
Hendes samvittighed var i røre og opførrelsen fra før, var meget ulig Camille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I voldens magt - Trako   I voldens magt - Trako - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 00:18

Trako udstødte et lidt træt støn imens han så på hende med hævede øjenbryn "Tro mig, det er ikke små nuttede dyr jeg jager. Jeg jager.. rovdyr, ja.. Faktisk så er det dem som har fordelen i de fleste tilfælde" Han så ned på sine før for en kort stund før han så på hende med et let smil "Noget at drikke siger du? Jeg ved ik hvor vild jeg er med at rende rundt sammen med en bevæbnet kvinde. Jeg er trodsalt blevet skudt af to af slagsens" han sendte hende et drillende smil før han nikkede langtrukkent "Men jo jeg er faktisk lidt tørstig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I voldens magt - Trako   I voldens magt - Trako - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 00:33

"Rov dyr...tsk...med mindre du fortæller mig du jager og bekæmper dem med dine bare hænder, så er der vist ikke noget at være imponeret af der " Camille rystede svagt på hovedet og lavede en lille grimasse der skulle indikerer at han ...tja, hvad ville hun egenlig indikerer?Tracko fik vist trykket på nogle af Camilles 'røde'knapper med hans lidt macho holdning til kvinder.
Mon det er generalt , han tænker sådan ?,funderede hun og kunne så ikke tilbageholde et stort smil til ham , da hun små imterede han svar fra tidligere " bare rolig, jeg passer på både pistolen og dig , for nu ".
Herefter knælede hun og samlede hans frakke op fra gulvet , rakte ham den og tjekkede at pistolen var blevet lagt ordenligt på plads i hendes taske.
"Hvad vil du have, anything? "spurgte hun og lagde an til at finde et bord til dem.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I voldens magt - Trako   I voldens magt - Trako - Page 2 Icon_minitime

I voldens magt - Trako
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: