|
| I voldens magt - Trako | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 17:59 | |
| Tid: Lørdag formiddag Vejret : Køligt , men tørt. Sted : Benjam Centret, på Cafeen "Why Not" Omgivelser : inventar og en "menneskemængde " der så smådt begynder at øges..
" waahhh" ...der var intet der kunne måle sig med lyden af gråd . Camille sad og rørte lidt rundt, ødelagde det ellers så fine mynster på toppen af hendes cappuchino, men hendes øjne slap ikke barnet der græd. Camille var anspændt i hele kroppen, og forsøgte at finde en måde at tackle det her på, en måde der ikke ville skræmme pigen yderliger, hvilket var svært. Camille havde overværet hvordan pigens far først havde skældt hende ud og havde givet hende en flad , over en spildt is og det havde udløst gråden fra pigen der hylede højt. Så havde faderen trukket i hendes arm og hvisket noget i hendes øre og herefter sad pigen bare bom stille og så startede han med at gnide isen af hendes bluse...alt alt for "omhyggeligt " omkring pigens spirende bryster. Hun var vel omkring de 11-12 år, tænkte Camille. Camille kneb øjnene lidt sammen, hvordan skulle hun dog "få ram" på manden uden at pige blev ....mere forskrækket. En ide begyndte at tage form.... hvis hun nu spildte på ham, ville han så ikke gå på toilettet for at rense sig? Og så! Camille rejste sig langsomt , rettede lidt på sine beige farvet kjole og det dertil hørende brune fletbælte...tog sin kop og gik mod bordet hvor hun" snuplede over egne ben" og hele hendes dejlige Cappuchino røg ud over mandens skjorte fra skulder og ned af hans bryst. Nu gjore hun klar til at undskylde og se ham fordufte mod toilettet, men han valgte en anderledes taktik. "HVAD HELVED ... din satan ! " råbte han højt...og det næste var en knyttede næve på Camilles kind , der betød hun nærmest røg en meter til siden...ind i et bord og så blev alt sort.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 18:13 | |
| Trako sad i cafeens hjørne og halv sov over en kop kaffe. Han var vågnet op om morgenen uden foran en natklub. Han anede ikke hvad den hed, men det var en natklub som vist idoliserede dæmoner. Det var måske også derfor at hans våben var borte som dug for solen. Han havde en hamrende hovedpine, ikke ulig tømmermænd, selvom han ikke kunne huske at han havde drukket noget. Med et blev han dog skubbet ud af hans døs, da han hørte en mand råbe op for anden gang. Trako havde ignoreret det første gang, især på grund af det efterfølgende slag. Han så ikke grunden til at sparer et ulydigt barn for et ekstra slag. Denne gang var det vist bare en anden der var blevet ramt af hans vrede. Trako så med fornyet interesse hen på pigen. Eller nok rettere, kvinden. Man kunne vel næppe kalde en af hendes udseende for en pige. Han så rundt på de andre i cafeen. Folk var vel for bange til at hjælpe til. Trako udstødte et irriteret suk før han rejste sig op. Han gik hen til den udslåede kvinde og knælede ved siden af hende, uden at kigge på den fremmede mand. "Det der er altså ikke det bedste sted at sove, man ved sgu aldrig hvad folk har haft under skoene..." mumlede han imens han begyndte at slå hende let på kinderne "Kom så, vågne vågne". Han stoppede med at slå lidt efter, imens han begyndte at tænkte på nogle af de enkelte førstehjælpslektioner han havde haft gennem tiden.. Hvad var det man gjorde med besvimede mennesker... Vand i hovedet, eller hjertemassage og kunstigåndedræt. Han kiggede på hende en enkelt gang imens han overvejede tanken om mund til mund metoden... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 18:23 | |
| Camille var langt væk. Dog ikke længere end at hun fornemmede bevægelse omkring sig og ...støj. Hun forsøgte at kæmpe sig til bevidsthed, men det blev vist bare til en meget lille bevægelse af hendes fingre. Manden der havde leveret det smukke knock out, på bedste Kessler, vis gloede olmt på den mand der havde valgt at tage affære og på den måde blande sig . " Lad dog kællingen være...den idiot" fnyste han og lod sig dumpe ned på sin stol igen . "Glo den anden vej tøs" vrissede han til sin datter, der straks kiggeed ned i det blanke cafee bord. Camille låstadig på gulvet og en væltet øl nærmede sig hendes hår der flød over "helé" gulvet og truede med at gøre det vådt og ildelugtende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 18:29 | |
| Trako sad og så på hende i et par minutter mere før han tog en beslutning. Først vand i hovedet, og hvis det ikke virkede så kunne man tage kunstig åndedræt. Han lagde en arm ned under hendes ryg, og den anden arm under hendes ben, før han løftede hende op. Han stod i nogle få sekunder, og nærmest vejede hendes vægt i hans arme før han begav sig imod herre toilettet. Selvom at det under normale omstændigheder sikkert ikke var det rette sted at bringe en kvinde, tænkte han at hun nok ville bære over med ham.. En mand der var igang med at lade vandet, så forbavset, ja nærmest skræmt hen imod Trako da han trådte ind med den livløse kvinde i favnen. Trako nikkede imod døren imens han indædt hvislede "Ud, nu!" til manden. Den fremmede skyndte sig ud, og Trako lagde kvindens hovede ned til den ene af vaskene's kant. Han tændte for vandet så der kom en let strøm ud, som han via sin hånd fik ledt hen til hendes ansigt. Hans blik svingede fra vandet til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 18:36 | |
| Camille regitrerede en form for...bevægelse...var hun på en båd? Det forstod hun ikke en disse afhvordan var hun kommet ombord på den? Så blev der igen helt stille og mørkt. Det næste hun huskede var følelsen af noget koldt på hendes hud. Så slog hun pludselig øjnene op og begyndte at hoste...hun var ikke orienteret i tid og sted lige til at begynde med, og uklar over hvad der var sket...så da hun så sig i favnen på en mand...en fremmed mand, der holdt hende over en vask..blev hendes forvirring til panik og hun spjættede ,ikke helt ulig en fisk på vand, for at komme fri. " hvad sker... der... her?" fik hun spurgt om imens. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 18:41 | |
| "Lig stille eller jeg drukner dig i vasken" truede han irriteret før han satte hende forsigtigt ned på jorden igen. Han slap hende ikke, før han var sikker på hun kunne stå ordentligt "Jeg så ik helt hvad der skete, men du snublede vist og slog hovedet ind i bordet" han så med sammenknebne øjne på hendes kind "Eller også blev du slået i jorden.. Som sagt, jeg så det ikke så godt. Det lykkedes ihvertfald for dig at få gjort en mand rimelig knotten" Trako smilede tilfreds over hendes handling. Han så på hende med et hævet øjenbryn "Er du altid så god til at skabe fjener hvorhen du går?" Hvor meget af hvad han havde sagt, og som hun faktisk havde opfattet vidste han ikke helt. Han så bare afventende på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 18:48 | |
| " Du gør What?!!" snerrede hun lidt inden hun befandt sig sikkert på jorden igen. Med en bekymret mine kiggede hun på manden imens han fortalte og hun mærkede smerten i hendes kind...hell...i hele ansigtet sku, og hun førte hendes hånd op og lagede den over kinden imens hun lyttede videre.Det vendte langsomt tilbage og hun huskede hele episoden med den gamle stoder der havde befamlet hvad der sikket var hans egen datter. "Flyt dig " sagde hun lidt højt og forsøgte at skubbe ham til side, hun måtte ud til den gamle gris...han havde ikke modtaget "budskabet " endnu..og Camille håbede hun var istand til at give ham det.Hendes hoved værkede.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 19:04 | |
| Trako brød ud i en mild latter imens han trådte til side "Jamen det her er jeg da nødt til at se..." han smilte skummelt imens han iagttog hende. "Hvis det er ham manden du har i tankerne kan du ligeså godt give op.. Ikke for noget vel men.. Se på dig! Du vil allerhøjest kunne give ham en rød kind" Trako smilte triumferende. Ikke desto mindre ville det stadig blive sjovt at se. Han åbnede døren og så afventende på hende. Med et smørret smil tænkte han på hvad folk mon ville tænke når de så at de gik ud fra toilettet sammen, men han kastede hurtigt tankerne fra sig igen.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 19:12 | |
| camille sendte ham et advarende blik "Jeg kan nok mere end du måske lige giver mig kerdit for" og så gik hun ud af døren. Camille så de blikke nogle piger kastede efter hende, og hun blev pludselig opmærksom på hvordan det måtte se ud fra andre, her trådte hun ud fra herre toilettet med tøjet krøllet, skrammer på kinden og håret i lidt urede og med sig en tiltrækkende mand. "Argh " sagde Camille og fik kuløren tilbage i samme øjeblik. Hun stoppede op og måtte irriteret se at manden ikke længere sad ved bordet, og pigen ej heller. "Han er forduftet, imens du udførte din "egenrådige etagevask " af mig" sagde hun skuffet og så på hendes personlige "plejer". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 19:19 | |
| Trako smilte overleget til hende "Du kan måske også lave mad?" han fulgte hende ud og så dovent omkring sig. "Du kunne jo eventuelt have ladet være med at besvime, og så bare have 'klaret' ham i første omgang.. Hvad havde du helt præcis i tankerne med ham? Bare vade hen til bordet og giv ham en skalle, eller måske bruge din.. Hvordan er det man beskriver det, nårh jo! Kvindelige list?" Han sendte en smil der afslørede både hån og overlegenhed. "Hvis jeg må komme med et forslag synes jeg at du burge tage hjem, eller måske bare ind på cafeen og drikke lidt te. Jeg har hørt at det kan hjælpe med at slappe af. Faren og hans pige er sikkert lang væk nu. De er måske inde at købe noget legetøj til hende! Ja det kan endda være at faren giver sig tid til at lege med hende" han sendte hende noget der kunne minde om et opmuntrende smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 19:28 | |
| Camille fnyste .." lave mad " hun gad ikke engang svare på det.Hun lyttede hans kommentarer om hendes plan med manden og rystede bare på hovedet. Men så blev det hende for meget. "Give sig tid til at lege med pigen.....mens du sad og dagdrømmede har den mand både slået og befamlet sin datter..så jeg tør sku ikke tænke på hvilke sags legetøj han igivet fald er ude og købe til hende" snerrede hun til ham og hun var endnu ikke færdig..." Jeg skulle have ham væk fra pigen , så hun ik så sin får få en over nakken....børn er al for loyale...vidste du det ...eller beskæftiger du dig mest med at kende den ene slags øl fra den anden?" sagde hun lidt provokerende til ham og lænede sig op a dørkarmen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 19:36 | |
| Trako lyttede efter, og stod helt stille i et stykke tid efter imens han tænkte over det. Så begyndte han langsomt at grine "Er det det du flipper sådan ud over? At en mand giver sin datter en flad? Du har i sandhed haft en noget mild opvækst..." Han så på hende og tænkte lidt over hvad han skulle sige. Han ønskede jo egentlig ikke at fornærme hende "Hør.. Hvis du nu havde fået ham i enerum, er du så sikker på at du ville have kunne givet ham en over nakken? Jeg mener.. Ik for noget vel, men det er jo ikke ligefrem de helt store overarme du har der" Han så på hende, stadig tænkende. "Du har vel ik en pistol på dig?" Spurgte han så pludselig, med en håbefuld bagtone. Hvis hun havde ville han kunne få fat på et skydevåben. Han havde at rende rundt uvæbnet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 19:47 | |
| Camille kiggede ham i øjnene " du ved intet om min barndom...så dont go there ....du ved intet ". "Men jeg kan da afsløre at for nogen mennesker er det ikke acceptabelt at slå og gramse på sit barn...og hvor efterlader det barnet, hvis ingen tager notis a det men bare lader stå til ?" Hun gav ham et blik der spurgte "er du sådan ..er det en mand du gerne vil være?". Camille kom til at tænke på sin taske, da han spurgte hvordan hun havde tænkt at klare manden og om hun havde en pistol.Hun håbede tasken med hendes pistol stadig stod dér. " Hvis jeg bare havde fået ham Istedet for dig ud på herre toilettet, så havde der været en ganske anderledes action " påstod hun og mumlede " jeg skal ha min taske, håber den stadig er der ". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 19:54 | |
| Han så på hende med et hævet øjenbryn. men besluttede sig for at lade være med at kommentere yderligere på hendes barndom. Han blev dog en smule stødet af det efterfølgende. "Tro ikke at jeg er ligeglad med at folk befamler deres børn. Det stritter imod Biblens ord. Guds kærlighed til børn bliver især vist igennem hans enbårne søn, da han udtaler på Olivenbjerget 'Lad alle børn komme til mig'." Trako så på hende med vibrerende næsebor. Han blev dog slået ud af sine tanker igen da hun begyndte at snakke om sin taske. Han så hen imod cafeen "Hrmpf.. Jeg lagde slet ikke mærke til noget taske.." han kunne dog ikke lade være med at smile drilsk til hende ved en af hendes sidste kommentarer "Aha.. Hvad med at vi går ud på toilettet og så lader vi bare som om at jeg er ham manden. Jeg er nysgerrig over hvad du ville gøre" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 20:04 | |
| Hun blev overrasket over at se en reaktion få ham, det med at befamle børn...havde alligevel rykket i noget...godt!, tænkte hun...det burde det også. "Der er en heckler i den taske...ikke en madopskrift...så den skal helst ikke i de forkerte hænder " hendes øjne fejede over lokalet, var det ikke hendes taske dér på skødet af to unge mennesker? Hun gav ham et puf da han forfulgte hendes snak om action på toilettet " nå, jamen forsæt sådan...og dit ønske bliver måske til virkelighed " sagde hun lidt ironisk. "Hvis du virkelig vil gøre rigtig nytte, og ikke bare lege bademester, hva så med at få min taske dér tilbage inden de finder pistolen i den ?" spurgte hun med en mere forsonlig stemme og nikkede over mod de to unge med tasken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 20:11 | |
| Trako så på hende med let åben mund. For det første var han overrasket over at hun havde en pistol, for det andet at det var en heckler. "Tyske våben eh? Har du aldrig overvejet noget mere kraftfuldt som en Desert Eagle måske?" han sendte hende et drillende smil, dog stadig overrasket. Han vendte sig imod de to unge og rettede sig lidt op. Han gik med nogle faste skridt derhen og gav den ene af dem en lap over hovedet før nogen rigtig noget at sige noget "Det der er -min- taske" han greb fat i tasken og så lidt betuttet for en kort stund før han rettede sig selv "Og med min mener jeg hendes.." han nikkede hen imod kvinden. Han vendte ryggen til dem og stak sin hånd ned i tasken for at finde pistolen, imens han gik tilbage imod hende. Han trak diskret pistolen op og stak den hurtigt ind under sin frakke, for ikke at skabe panik. "Hvad med at jeg passer på den her indtil videre" han sendte hende endnu et overlegent smil
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 20:22 | |
| Camille smilede da han kommentetede hendes valg af pistol, Zean havde valgt den til hende udfra hendes beskrivelse a formålet med dén...dén og så et par andre,men de lå der hjemme. Inden hun kunne svare var han sat i bevægelse over mod bordet, og hun tog hånden op for munden men lo alligevel højt, da han stor og barsk gjore krav på hans taske.Godt nok forsøgte han at redde dét ved at gøre opmærksom på Camille, men det komiske lod sig ikke gå væk a dén grund. Hun klappede begejstret i hænderne, da han forlod bordet med tasken, men hendes smil størknede da hendes heckler blev plaseret under hans frakke, dén....skid ! " næ...nej nej nej du " sagde Camille og gik frem mod ham. " hit med dén øjblikkelig....ellers..ellers...giv mig dén nu bare tilbage og spar OS for ballade , ik dirty harry !" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 20:33 | |
| Trako's kinder var en smile røde da han vendte tilbage til hende. Han rystede dog bestemt på hovedet imens han rakte hende hendes taske "Våben er ikke noget for kvinder.. Desuden, de sidste to gange jeg har været nær en kvinde med pistol er jeg blevet skudt. En gang i hånden, en gang foden. Desuden, der er ikke noget at være bange for. Jeg skal nok passe på den, og dig indtil videre" han smilte atter overlegent. Han lukkede sin frakke tæt om sig imens han satte pistolen ordentligt fast i hans tomme hylster. Han blinkede kækt til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 20:46 | |
| Hun tog imod tasken og resten af hans fornærmlser imens hun forsøgte at finde en måde at få ham til at retunerer pistolen på.Han var jo irriterende arrogant, og netop dén slags mænd tændte båre det bedste og det værste i hende.Ville han falde for det ældste triks i verdenen? Det måtte næsten afprøves, hendes evne var lige nu til nul brug, skulle hun ramme ham i nakken med et stykke håndsæbe måske? Hans egen forslag derimod kunne bruges....mulivis. "hvad er dit navn ? Jeg vil gerne vide hvem der får æren af at ...lege...lidt med mig " Camille trådte så tæt på at hun ville kunne mærke....ham....hvis der skulle være en reaktion.Hun stillede sig på tå spidserne og hviskede sit spørgsmål tæt på hans øre, han ville formentlig kunne dufte et svagt spor a parfume , for Camille gik efter rådet " less is more " , det skulle virke så man fik lyst til grådigt at bore næsen ind i hende og indånde hendes duft, hvis man da ellers havde nydt det første lille duftestrejf. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 20:52 | |
| Trako så perpleks på hende i nogle få sekunder. Det tog ham lidt tid før han rigtigt opfangede hvad det var hun havde sagt. Han fremtvang et arrogant smil "William Smithy. Selvom jeg bliver kaldt Trako. En eller anden omfortolkning af Tracker" Han sank en klump imens han betragtede hende. Han trådt et enkelt skridt tilbage for at få lidt afstand, selvom han følte sig lokket til at bevæge sig, omend muligt, endnu tættere på. Han kastede et blik ned af hende og mærkede sin manddom rører på sig. Han hævede sine håndflader "Hoh oh jeg ved hvad du er ude på. Og det virker altså ikke på mig det der. Jeg er mes-.." Duften fra hendes parfume ramte ham endnu engang og slog ham igen lidt ud af kurs før han endelig fortsatte efter lidt tid "Eh.. mester, i at holde hovedet koldt" han stod og kiggede lidt før han nikkede for at bekræfte sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 21:14 | |
| " Will...Trako " smilede hun og trådte et skrit frem og dermed helt tæt på ham igen, hun prikkede ham let i tindningen med sin pegefinger og sagde drillende...."hvad med om du koncentrerer dig om at holde hovedet her koldt ...så kan jeg fokuserer på ...det andet og holde det varmt" . Camille så op på ham og der var ikke bare skuespil i hendes blik.Hun havde ikke svært ved at være i denne rolle nu, noget dybt i hende drev hende frem, et instinkt, hun havde ingen hverken kysset eller krammet , siden hun var kommet til byen her...så tanken om at være tæt på ham, føltes ....dragende.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 21:22 | |
| Trako åbnede munden let imens han betragtede hendes ansigt. Hans øjne fangte hendes på et tidspunkt, eller det var nok nærmere omvendt, da det var ham som havde svært ved at slippe fri igen. "Je-jeg er altså ikke dum.. Tro ikke at jeg ved hvad du er ude på" han kneb sine øjne halvt sammen og lagde sine hænder på hendes skuldre, i et svagt forsøg på at holde hende fast. Han kunne dog ikke rigtig lægge nogle kræfter i. Hans arme føltes svage og hans ben føltes en smile som gele. Han sank en klump imens han atter trak sig en tak væk fra hende. Hans tanker begyndte at kredse sig omkring om hun overhovedet var menneske. Specielt tanken om dæmon dukkede op i hans sind, men han kunne samtidig ikke forbinde noget ondt med hendes udseende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 21:33 | |
| Hun så ham i øjnene og sagde ærligt " Jeg synes bestemt ikke du er dum....indtil.nu har du både vasket mig og båret min taske for mig " smilede hun op til ham. Hun borede sin næse ind i hans håndflade, hvilket normalt var tegn på Camille lagde fra sig alle facader og forsvar og gav sig ubeskyttet hen til manden. Hun hev derefter blidt i hans arm og sagde " tag mig med tilbage ud på herrenes toilet, vil du ikke nok ?" Hvordan mon dette ville ende ? Tænkte hun ed sig selv og håbede virkelig hun vidste hvad hun lavede, Camilles planer havde ikke ligefrem tradition for at lukkes..og slet ikke uden komplikationer. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 21:38 | |
| Trako kunne ikke lade være. Hans lyster blev for store, og hun var for smuk. Han smilte fjoget og nikkede blot ganske langsomt før han tog sin ene arm om hende og begyndte at trække hende med ud på toilettet igen. Der var ingen da de kom derud. Ihvertfald ikke noget man lige umiddelbart kunne se. Han vendte sig imod hende igen og så drømmende på hende før han lukkede sine øjne og forsøgte at give hende et kys. Hans hjerne var nærmest slået fra. Selvom en lille stemme nærmest skreg inde i hans hovede, så var han nærmest døset hen på grund af hendes duft. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako Lør 09 Jul 2011, 21:49 | |
| Forundret over hvor godt tilpas hun følte sig med hans arm om livet lod hun sig føre tilbage til toilettet. Hendes dårlige samvittighed begyndte at røre på sig, hun haavde snydt og lokket mange i fælder før, men aldrig ved at gøre brug af sig selv...fysisk . Bare hun nu kunne kontrollere situationen og bare han ikke blev al for vred når sandheden ramte ham. Hun lod sig kysse og mærkede hun nød det . forsigtig åbnede hun sine læber en anelse da hun ville kysses mere af ham. Hendes hænder gled begge op på hans brystkasse og hendes respiration begyndte at ændre sig. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: I voldens magt - Trako | |
| |
| | | | I voldens magt - Trako | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|