Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Emne: Endnu en fest - Zach - Tirs 12 Jul 2011, 13:48
Dato: 12 juli. Tid: 00:00 ca. Omgivelser: Druk, Fest, dans. Sted: I et festlokale, til en eller anden random dudes fest Vejr: Lunt, med lidt blæst.
Stefan trådte ind til festen og lod sit blik glide en gang rundt i rummet for at få et overblik. Han så ikke ud til at kende nogen lige umildbart så han gik længere ind og stillede sig i baren, overvejede om han burde drikke mere, da han i forevejen lige havde drukket sammen med en ven og derfor var lidt små fuld i allerede. Han vendte sig istedet om og så ud over de dansende,snakkende og fulde folk. Han ville gerne finde sig en at beskæftige sig med i løbe af natten. Dog ville han ikke bare være sammen med hvem som helst, personen skulle jo helst have noget charme. Han kørte hånden igennem sit hår og fik øje på en lyshåret tøs der gav ham et par blikke, han vendte sig stille om, som havde han intet set, hun var lidt for mainstream og kedelig ifølge ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en fest - Zach - Tirs 12 Jul 2011, 14:01
Zach kom gående ind i et lokale. Det var fyldt med mennesker. Han indånede den dejlige duft af menneskeblod men modstod trangen til at bide, han bevægede sig langsomt længere ind mellem menneskerne og mærkede hvordan duften af blod hobede sig op jo længere han kom ind og han skubbede lettere vredt til en pige som let dansede op af ham. Han vadede op i baren og så på en dreng som kiggede udover menneskemængden men alligevel ignorerede en pige som flirtede med ham. Han betragtede denne dreng stille, ud af øjenkrogen. Han bed sig i læben så hans ene fortand blev lettere blottet, men sikrede sig at ingen havde set det, end ikke drengen som han holdt øje med. Han indånede igen, godt han havde spist fornyligt ellers havde der nok ikke været så mange tilbage i dette rum længere..
Stefan B-rang
Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Emne: Sv: Endnu en fest - Zach - Ons 13 Jul 2011, 04:16
Stefan kiggede lidt og fik da øje på en fyr der skilte sig ud i mængden, hans hud var bleg og han virkede på en eller anden måde overnaturlig. Han stod kort og betragtede fyren, før han rettede sig lidt op og banede vej hen til ham "Er du ikke lidt ung?" spurgte han så, da fyren virkede ret ung, eftersom han var ret så lav og tynd. Stefan var desuden heller ikke typen der holdte noget inde, da hans spørgsmål godt kunne været ret nedladende hvis det nu var at han var ligeså gammel som ham selv. Han synes drengen lignede lidt en på 15 måske 16 år og her befandt sig mest folk på omkring de 18-19 år herinde.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en fest - Zach - Ons 13 Jul 2011, 04:33
Zach så på drengen som nu bevægede sig over mod ham. Han kiggede intenst på ham og trak sig let tilbage da han kom tæt på ham. Han hvæsede svag, nærmest utydeligt. "Nej... Jeg er ikke meget ung. Eller jo, jeg er 15." sagde Zach og kiggede på drengen som var en del højere end ham og han bed tænderne sammen da drengens blod på en måde virkede mere fristende end alle de andres.. Han kiggede ind i øjnene på drengen og Zachs øjne var stadig lidt sorte, men lettere blå.. som betød at han snart skulle spise igen.
//Sorry er ret ukrea. prøver at være så krea som muligt. men er mest krea kl 4 om natten -.-
Stefan B-rang
Emne: Sv: Endnu en fest - Zach - Tors 14 Jul 2011, 10:45
Stefans smil blev lidt svagere da han så drengen i øjnene "mh .. hvad siger din mor ikke til det?" spurgte han så, selvom han egentlig var ret ligeglad, men drengen virkede speciel og ikke som de typiske små 15 årige der rendte rundt og spillede voksne. Han studerede diskret fyrens udseende med øjnene, han var faktisk utroligt smuk at se på. Han så kort op imod baren "Når men, hvad hun så end siger, vil du så have en drink?" spurgte han så, det undrede ham at han endnu ikke var gået fra drengen, han var jo kun 15 år og han sagde ellers altid til sig selv ikke under 16 år.
//Det går nok, mit blev heller ikke såå langt//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en fest - Zach - Tors 14 Jul 2011, 10:59
Zach så på ham "Det.. tror jeg hun er ret ligeglad med, jeg kender hende ikke.." mumlede han og så på drengen, han så let ned så det nøddebrune hår faldt ned foran hans øjne, men kiggede så op igen og smilede svagt til drengen, "Well. Jeg er ikke tørstig, men det kan vel godt gå med en enkelt, men så heller ikke mere" sagde han og nikkede, "Hvad med dig selv, du ser ret gammel ud, eller ikke gammel, men du ser ældre ud end mig" sagde han stille og man kunne nu høre hvordan hans stemme nærmest var hamonisk, han havde prøvet at skjule det, men det var en svær ting. Han bed sig i læben og betragede drengen, han ville ønske han ikke var så tæt på ham, hans blod duftede vidunderligt, men han modstod trangen til at bide, han havde gjort det så mange gange denne aften. Så hvis han skulle tilbringe tid med denne dreng kunne han jo også ligeså godt modstå resten af aftnen.
//Sorry igen for min ukreativitet, men har brugt det hele o.o
Stefan B-rang
Emne: Sv: Endnu en fest - Zach - Lør 16 Jul 2011, 08:26
Stefan rynkede kort på øjenbrynene over det med hans mor, men trak så bare på skulderen, han havde egentlig ikke lyst til at snage i drengens baggrund og foretid, det var jo ikke fordi de skulle være bedste venner or something "Jeg er 19 år" sagde han og smilede svagt, selv synes han det var den bedste alder han befandt sig i, hverken for gammel, men heller ikke for ung. Han gik op til baren, med lidt besvær fik han mast sig frem til disken sådan at han kunne købe sin drikkelse "en øl tak oog .. " han kiggede sig tilbage for at spørge drengen hvad han skulle have at drikke, det var jo ikke alle der elskede øl ligeså meget som ham selv. Samtidig fumlede han lidt efter sin læder pung i baglommen og da han fik den trukket op, kiggede han ned i den, for at se hvor mange penge der gemte sig, Han rynkede igen kort brynene over de sølle hundrede kroner der lå.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …